W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Archiwa

Zgodnie z treścią INSTRUKCJI w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego / składnicy akt, stanowiącej załącznik nr 2 do zarządzenia nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r., archiwum zakładowe - funkcjonuje w jednostkach Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe wskazanych przez właściwego dyrektora Archiwum Państwowego, w których powstają materiały archiwalne. Zajmuje się przejmowaniem dokumentacji akt spraw zakończonych z komórek organizacyjnych, czasowym ich przechowywaniem, zabezpieczaniem, ewidencjonowaniem, udostępnianiem, brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej i przekazywaniem materiałów archiwalnych do właściwego terytorialnie archiwum państwowego.

Dla dokumentacji w postaci elektronicznej w systemie EZD funkcję archiwum spełnia system EZD lub jego moduł.

§18. niniejszej INSTRUKCJI określa zasady udostępniania dokumentacji w archiwum zakładowym/składnicy akt.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.09.2021 13:22 MICHAŁ MAJ
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marcin Krzeczowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Archiwa 2.0 23.09.2024 11:41 Urszula Majewska
Archiwa 1.0 24.09.2021 13:22 MICHAŁ MAJ

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}