W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Nadleśniczy Nadleśnictwa Sulęcin lub osoba przez niego wyznaczona przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach od 8:00 do 16:00 w siedzibie Nadleśnictwa po uprzednim umówieniu.

Rejestr skarg i wniosków prowadzony jest przez Sekretariat Nadleśnictwa Sulęcin.
Dział Administracyjno-Gospodarczy odpowiedzialny jest za przyjmowanie, koordynowanie oraz ewidencjonowanie skarg i wniosków.

Zakresy spraw, właściwe dla poszczególnych wydziałów, znajdują się na wykazie kontaktów do biura nadleśnictwa w zakładce "Kontakt", "Dane teleadresowe". Wszystkie sprawy są załatwiane zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego.

Materiały

WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ / O ŚRODOWISKU
Wniosek​_o​_dostęp​_do​_inf​_pubublicznej.docx 0.04MB
WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ / O ŚRODOWISKU
Wniosek​_o​_dostęp​_do​_inf​_pub​_wraz​_z​_RODO.pdf 0.77MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.07.2021 13:33 ŁUKASZ JASIONOWICZ
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Henryk Harasimowicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 5.0 30.01.2025 11:39 Grzegorz Szkiela
Rozpatrywanie spraw 4.0 30.01.2025 11:37 Grzegorz Szkiela
Rozpatrywanie spraw 3.0 07.01.2025 08:24 Grzegorz Szkiela
Rozpatrywanie spraw 2.0 23.02.2024 09:02 ŁUKASZ JASIONOWICZ
Rozpatrywanie spraw 1.0 23.07.2021 13:33 ŁUKASZ JASIONOWICZ

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}