Rozpatrywanie spraw
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Nadleśniczy Nadleśnictwa Sulęcin lub osoba przez niego wyznaczona przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach od 8:00 do 16:00 w siedzibie Nadleśnictwa po uprzednim umówieniu.
Rejestr skarg i wniosków prowadzony jest przez Sekretariat Nadleśnictwa Sulęcin.
Dział Administracyjno-Gospodarczy odpowiedzialny jest za przyjmowanie, koordynowanie oraz ewidencjonowanie skarg i wniosków.
Zakresy spraw, właściwe dla poszczególnych wydziałów, znajdują się na wykazie kontaktów do biura nadleśnictwa w zakładce "Kontakt", "Dane teleadresowe". Wszystkie sprawy są załatwiane zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Materiały
WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ / O ŚRODOWISKUWniosek_o_dostęp_do_inf_pubublicznej.docx 0.04MB WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ / O ŚRODOWISKU
Wniosek_o_dostęp_do_inf_pub_wraz_z_RODO.pdf 0.77MB
- Pierwsza publikacja:
- 23.07.2021 13:33 ŁUKASZ JASIONOWICZ
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Henryk Harasimowicz
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 5.0 | 30.01.2025 11:39 Grzegorz Szkiela |
Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 30.01.2025 11:37 Grzegorz Szkiela |
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 07.01.2025 08:24 Grzegorz Szkiela |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 23.02.2024 09:02 ŁUKASZ JASIONOWICZ |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 23.07.2021 13:33 ŁUKASZ JASIONOWICZ |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP