W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek (wzór na dole strony).

Korespondencję, w tym też skargi oraz wnioski o udostępnienie danych, należy kierować poprzez sekretariat do Nadleśniczego.

Nadleśniczy Nadleśnictwa Świerklaniec lub jego zastępca przyjmuje interesantów w  sprawach skarg i wniosków
we wtorki w godzinach od 1500 do 1600 w siedzibie Nadleśnictwa Świerklaniec przy ulicy Oświęcimskiej 19 w Świerklańcu.

Komórką odpowiedzialną za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków w Nadleśnictwie Świerklaniec jest Straż Leśna, która przyjmuje interesantów w poniedziałki w godzinach od 800 do 1000
w Posterunku Straży Leśnej przy ulicy Oświęcimskiej 19
w Świerklańcu pok. nr 12.

Najczęściej załatwiane sprawy:

· udostępnianie informacji mediom realizuje Nadleśniczy lub pracownicy merytoryczni upoważnieni przez Nadleśniczego

· udostępnianie informacji publicznych realizuje Monika Pasterak

· udostępnianie informacji publicznej w zakresie opisów taksacyjnych, granic wydzieleń leśnych oraz granic nadleśnictw znajduje się w portalu Banku Danych o Lasach. Bezpośredni dostęp do usługi jest pod adresem http://www.bdl.lasy.gov.pl/portal/udostepnianie

· udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie realizuje Monika Pasterak

· sprawy związane z obrotem drewna realizuje Justyna Grzeszczyk

Procedury stosowane przy załatwianiu spraw:

· Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w BIP można uzyskać składając wniosek.

 do pobrania: na dole strony

· Nadleśnictwo odstępuje od wymogu złożenia wniosku przy udostępnianiu informacji:

1. o środowisku

- informację niewymagającą wyszukiwania

-  w sytuacji wystąpienia klęski żywiołowej, innej katastrofy naturalnej, awarii technicznej bądź innego bezpośredniego zagrożenia dla zdrowia ludzi lub środowiska – informacje umożliwiające osobom, które mogą ucierpieć w wyniku tego zagrożenia, podjęcie działań w celu zapobieżenia szkodom wynikających z tego zagrożenia lub zminimalizowania ich

2. publicznej

- informację, która może być niezwłocznie udostępniona.

- Jeżeli z treści wniosku/ skargi nie można należycie ustalić ich przedmiotu, wzywa się wnoszącego wniosek/ skargę do złożenia wyjaśnienia lub uzupełnienia, z pouczeniem, że nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie sprawy bez rozpoznania.

- Jeżeli w wyniku udostepnienia informacji na wniosek, nadleśnictwo musi ponieść dodatkowe koszy związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji w formę wskazaną we wniosku, nadleśnictwo pobiera od wnioskodawcy opłatę w wysokości odpowiadającej tym kosztom

- Jeżeli przedmiotem wniosku jest udostępnienie utworu będącego przedmiotem praw autorskich, a udostępnienie mogłoby naruszyć te prawa – nadleśnictwo odmawia udostępnienia wnioskowanej informacji.

Terminy stosowane przy załatwianiu spraw:

 · Udostępnienie informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku.

 · Udostępnienie informacji o środowisku na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie miesiąca od dnia otrzymania wniosku.

 · W/w terminy mogą zostać przedłużone do 2 miesięcy od dnia otrzymania wniosku, za uprzednim pisemnym powiadomieniem wnioskodawcy, w którym wskazuje się termin udostępnienia oraz powody opóźnienia.

Materiały

Wniosek o udostęnienie danych
Wniosek​_o​_udostępnienie​_danych​_2021​_DGLP.pdf 0.09MB
Instrukcja pobierania informacji w BDL
Instrukcja​_pobierania​_informacji​_w​_BDL.pdf 4.25MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.08.2021 09:19 Monika Pasterak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Monika Pasterak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 3.0 23.02.2024 08:47 Monika Pasterak
Rozpatrywanie spraw 2.0 23.02.2024 08:46 Monika Pasterak
Rozpatrywanie spraw 1.0 24.08.2021 09:19 Monika Pasterak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}