W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Platforma zakupowa

W wyniku zmian prawnych, które wymuszają od 18.10.2018 r. elektronizację zamówień publicznych, podstawowym narzędziem komunikacji Zamawiającego - Nadleśnictwo Szczytno z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań w zakresie dostaw, usług oraz robót budowlanych będzie portal PLATFORMA ZAKUPOWA.

Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.  Nadleśnictwo Szczytno jako zamawiający będzie zamieszczał informacje o prowadzonych postępowaniach w zakresie dostaw, usług oraz robót budowlanych na:  https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_szczytno


Jak to wygląda w praktyce:

  • Każdorazowo otrzymają Państwo w mailu od prowadzącego postępowanie link, który „przeniesie” Państwa bezpośrednio do postępowania,
  • Na stronie danego postępowania będzie  dostępna Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ), Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz ewentualnie dodatkowe informacje (rysunek techniczny, wymagania dot. certyfikatów, itp.),
  • Państwo podajecie przy danej pozycji zamówienia propozycję swojej ceny i/lub inne parametry handlowe i techniczne oferty,
  • Całość zwrotnie przesyłacie Państwo do nas klikając przycisk „Złóż ofertę” na Platformie,
  • W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych (Pzp) wymagane będzie podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Dodatkowo, zawsze będą Państwo mogli monitorować nasze otwarte zapytania ofertowe na stronie: platformazakupowa.pl/pn/lasy_szczytno

Aby składać oferty, nie muszą Państwo jako Wykonawcy zakładać konta na https://platformazakupowa.pl/. Zachęcamy jednak do  założenia konta oraz zapisania się do naszego katalogu Wykonawców, gdyż będą Państwo mogli otrzymywać od nas dopasowane zaproszenia do postępowań.

Jedyny wymóg do spełnienia potrzebny z Państwa strony, by móc składać oferty, to dostęp do Internetu oraz jednej z najpopularniejszych przeglądarek w najnowszej wersji: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Dodatkowo w Zamówieniach zgodnych z Pzp ważny kwalifikowany podpis elektrniczny (wymóg prawny w całej Unii Europejskiej).


W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta (22)1010202 (pn-pt od 8:00 do 17:00), gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.08.2021 09:37 Anna Boruszewska - Cudak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Boruszewska-Cudak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Platforma zakupowa 1.0 23.08.2021 09:37 Anna Boruszewska - Cudak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}