Deklaracja dostępności
Lasy Państwowe zobowiązują się zapewnić dostępność swoich stron internetowych zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Data publikacji strony internetowej: 2021-08-09.
Data ostatniej dużej aktualizacji: 2021-08-09.
Strona BIP zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Oświadczenie sporządzono dnia 2021.08.09 r. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Pan Marek Matecki: tel. 22 185 53 63; email: dostepnosc.cyfrowa@lasy.gov.pl). Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Nadleśnictwo Trzciel, ul. Graniczna 18, 66-320 Trzciel.
Siedziba Nadleśnictwa Trzciel mieści się w jednym budynku administracyjnym.
Budynek posiada 3 kondygnacje użytkowe. Biuro otwarte jest w godzinach 07:00 – 15:00.
Wejście główne do siedziby znajduje się od strony ulicy Granicznej. Do wejścia prowadzi pięć schodów. Wejście boczne znajduje się od ulicy Łąkowej, do którego prowadzi dziewięć schodów.
Żadne z wejść nie jest wyposażone w pochylnie/podjazdy dla wózków dla osób niepełnosprawnych.
Pomiędzy kondygnacjami budynku znajduje się klatka schodowa. Brak windy.
Drzwi wejściowe i przejścia w budynku posiadają minimalną szerokość 90 cm, umożliwiającą skorzystanie z przejścia osobie niepełnosprawnej.
Wejścia do pomieszczeń biurowych nie posiadają progów.
W budynku nie ma toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
W budynku nie ma szczególnych oznaczeń ani systemów dźwiękowych ułatwiających poruszanie się osobom niewidomym i słabowidzącym.
Pojazdy parkowane są na ogólnodostępnym parkingu od strony ulicy Łąkowej. Na parkingu nie ma wyznaczonych miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych.
Po budynku można poruszać się z psem asystującym.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych. Budynek obsługiwany jest przez pracowników posługujących się tylko językiem polskim. Wśród pracowników nie ma tłumacza języka migowego.
W celu ułatwienia rozstrzygnięcia danej sprawy bądź ustalenia terminu spotkania wskazany jest kontakt telefoniczny na nr +48 95 742 86 11 lub e-mailowo na adres trzciel@szczecin.lasy.gov.pl