Rozpatrywanie spraw
Sprawy
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Nadleśniczy Nadleśnictwa Trzebież przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach od 12:00 do 16:00 w siedzibie Nadleśnictwa.
Skargi i wnioski dotyczące infrastruktury Nadleśnictwa oraz prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych można również wnieść u Sekretarza w dniach i godzinach urzędowania Nadleśnictwa Trzebież.
Zasady dotyczące sposobu postępowania przy przyjmowaniu i rozpatrywaniu skarg i wniosków w Nadleśnictwie Trzebież
SKŁADANIE SKARG I WNIOSKÓW |
||
1. |
Gdzie i kiedy można złożyć skargę lub wniosek |
Nadleśniczy Nadleśnictwa Trzebież przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach od 12:00 do 16:00. Przyjęcia interesantów w sprawie skarg i wniosków przez Nadleśniczego są ewidencjonowane. Ewidencja przyjęć interesantów prowadzona jest w sekretariacie Nadleśnictwa Trzebież. |
2. |
Tryb złożenia skargi lub wniosku |
|
3. |
Termin złożenia skargi lub wniosku |
Każdy poniedziałek w godzinach od 12:00 do 16:00 – po wcześniejszym kontakcie z sekretariatem |
4. |
Wymagane opłaty |
Nie występują. |
5. |
Sposób i forma rozpatrzenia sprawy |
|
6. |
Termin załatwienia sprawy |
Nadleśniczy, właściwy do załatwienia skargi/wniosku załatwia ją wnikliwie, rzetelnie, bez zbędnej zwłoki, nie później niż W sytuacji nie załatwienia skargi lub wniosku w terminie:
|
7. |
Środki odwoławcze |
Na niezałatwienie skargi w terminie przysługuje skarżącemu zażalenie do organu wyższego stopnia. Wnioskodawcy niezadowolonemu ze sposobu załatwienia wniosku bądź przypadku nie załatwienia wniosku w terminie służy prawo wniesienia skargi. |
8. |
Dodatkowe informacje |
Skarżący/wnioskodawca ma prawo być zawiadomionym o przekazaniu skargi/wniosku do rozpatrzenia innemu organowi oraz sposobie załatwienia skargi/wniosku. Skarżący ma prawo być zawiadomiony o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia skargi/wniosku oraz o przyczynach zwłoki.
|
Sprawami związanymi z udostępnianiem gruntów w zakresie umów najmu, dzierżaw gruntów oraz służebności, a także zamiany, sprzedaży gruntów zajmuje się specjalista SL ds. stanu posiadania. Zakresy spraw, właściwe dla poszczególnych działów, znajdują się na wykazie kontaktów do biura nadleśnictwa w zakładce "Dane teleadresowe". Wszystkie sprawy są załatwiane zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Informacje dotyczące sprzedaży drewna, sadzonek i choinek zamieszczane są na naszej stronie internetowej w zakładce "Informacje".
https://trzebiez.szczecin.lasy.gov.pl/sprzedaz-drewna-choinek-i-sadzonek#.YRocS98wiUk
Kontakt z mediami
Osobą upoważnioną do kontaktu z mediami jest Pan Tomasz Kulesza, tel. 665-001-020.
Materiały
Wniosek o udostępnienie danychWniosek_o_udostępnienie_danych.pdf 0.41MB Wniosek o udostępnienie danych
Wniosek_o_udostępnienie_danych.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 23.08.2021 07:19 Marek Grodkowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Marek Grodkowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 5.0 | 09.02.2024 09:49 Marek Grodkowski |
Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 10.10.2023 09:45 Marek Grodkowski |
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 12.04.2023 11:32 Marek Grodkowski |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 08.11.2022 07:01 Marek Grodkowski |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 23.08.2021 07:19 Marek Grodkowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP