W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Archiwa

W Nadleśnictwie Tuchola funkcjonuje składnica akt w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe na podstawie art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

W składnicy akt Nadleśnictwa Tuchola archiwizowane są następujące akta i dokumenty:

  1. Akta osobowe byłych pracowników Nadleśnictwa Tuchola.
  2. Dokumenty związane z zasadami pracy i płac.
  3. Dokumentacja płacowa.
  4. Plany urządzania lasu, mapy przeglądowe i inne dokumenty związane z zasobami Nadleśnictwa Tuchola. 
  5. Plany i sprawozdania finansowe.
  6. Analizy gospodarcze.
  7. Dokumentacja techniczna inwestycji.
  8. Dokumenty przekazywane do składnicy akt przez poszczególne komórki organizacyjne Nadleśnictwa Tuchola.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.08.2021 07:57 Piotr Resmer
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Resmer
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Archiwa 1.0 20.08.2021 07:57 Piotr Resmer

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}