Rozpatrywanie spraw
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Biuro Nadleśnictwa Turawa czynne jest w dni robocze w godzinach 7:15 - 15:15.
INFORMACJA DOTYCZĄCA ROZPATRYWANIA SKARG I WNIOSKÓW W NADLEŚNICTWIE TURAWA
W sprawie skarg i wniosków Nadleśniczy lub Zastępca Nadleśniczego przyjmuje interesantów w siedzibie Nadleśnictwa Turawa w każdy poniedziałek w godzinach 12:00 - 15:45, a gdy ten dzień jest wolny od pracy, w dniu następnym o tej samej porze.
NK - pracownik na stanowisku ds. pracowniczych odpowiada za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywanie skarg i wnisków
Nadleśnictwo Turawa
ul. Opolska 35
46-045 Turawa
tel. 77 42 12 037, 77 42 12 011
https://turawa.katowice.lasy.gov.pl/
e-mail: turawa@katowice.lasy.gov.pl
Materiały
Wniosek o udostępnienie informacjiWniosek_o_udostępnienie_informacji.docx 0.02MB Wniosek o udostępnienie informacji
Wniosek_o_udostępnienie_informacji.pdf 0.11MB
- Pierwsza publikacja:
- 18.08.2021 13:35 Katarzyna Waluś
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Katarzyna Waluś
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 29.01.2024 13:40 Katarzyna Waluś |
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 29.01.2024 13:32 Katarzyna Waluś |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 26.01.2024 15:02 Katarzyna Waluś |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 18.08.2021 13:35 Katarzyna Waluś |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP