Platforma zakupowa
Uruchomienie platformy zakupowej
W nawiązaniu do zmian przepisów prawa zamówień publicznych, które wymuszają od 18.10.2018 r. elektronizację zamówień publicznych, Nadleśnictwo Tuszyma informuje o uruchomieniu Platformy Zakupowej, która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań przetargowych w zakresie zamówień powyżej progów.
Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony będzie za pomocą strony: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_tuszyma w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
Jak to wygląda w praktyce:
·Na platformie zakupowej Nadleśnictwa Tuszyma https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_tuszyma w zakładce postępowania znajdą Państwo listę naszych postępowań, a wchodząc w wybrane postępowanie znajdziecie Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z pozostałą niezbędną dla Wykonawcy dokumentacją.
· Na stronie postępowania znajdą Państwo miejsce do załączenia wszelkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń.
· Po załączeniu wszystkich wymaganych dokumentów, należy przejść do podsumowania, po czym po zweryfikowaniu prawidłowości złożenia wszelkich dokumentów zatwierdzić działanie klikając przycisk „złóż ofertę”.
· W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych wymagane jest pod rygorem nieważności podpisanie oferty oraz JEDZ kwalifikowanym podpisem elektronicznym (czytaj więcej).
Aby składać oferty, nie muszą Państwo jako Wykonawcy zakładać konta na https://platformazakupowa.pl/. Zachęcamy jednak do założenia konta oraz zapisania się do naszego katalogu Wykonawców.
Wymagania dla Wykonawców, w celu złożenia oferty:
· dostęp do Internetu oraz jednej z najpopularniejszych przeglądarek w najnowszej wersji: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome.
· Posiadanie ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego (wymóg prawny w całej Unii Europejskiej).
W przypadku problemów technicznych i pytań związanych z obsługą postępowań prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta 22 101 02 02
(pn.- pt. od 8:00 do 17:00), gdzie otrzymacie Państwo odpowiednie wsparcie.
- Pierwsza publikacja:
- 21.07.2021 14:14 ŁUKASZ KŁECZEK
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Łukasz Kłeczek
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Platforma zakupowa | 6.0 | 12.08.2021 14:05 ŁUKASZ KŁECZEK |
Platforma zakupowa | 5.0 | 12.08.2021 13:53 ŁUKASZ KŁECZEK |
Platforma zakupowa | 4.0 | 12.08.2021 13:49 ŁUKASZ KŁECZEK |
Platforma zakupowa | 3.0 | 12.08.2021 10:04 ŁUKASZ KŁECZEK |
Platforma zakupowa | 2.0 | 27.07.2021 09:56 ŁUKASZ KŁECZEK |
Platforma zakupowa | 1.0 | 21.07.2021 14:14 ŁUKASZ KŁECZEK |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP