W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Platforma zakupowa

Uruchomienie platformy zakupowej

W nawiązaniu do zmian przepisów prawa zamówień publicznych, które wymuszają od 18.10.2018 r. elektronizację zamówień publicznych, Nadleśnictwo Tuszyma informuje o uruchomieniu Platformy Zakupowej, która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań przetargowych w zakresie zamówień powyżej progów.

Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony będzie za pomocą strony:  https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_tuszyma w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

 

Jak to wygląda w praktyce:

·Na platformie zakupowej Nadleśnictwa Tuszyma https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_tuszyma w zakładce postępowania znajdą Państwo listę naszych postępowań, a wchodząc w wybrane postępowanie znajdziecie Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z pozostałą niezbędną dla Wykonawcy dokumentacją.

· Na stronie postępowania znajdą Państwo miejsce do załączenia wszelkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń.

· Po załączeniu wszystkich wymaganych dokumentów, należy przejść do podsumowania, po czym po zweryfikowaniu prawidłowości złożenia wszelkich dokumentów zatwierdzić działanie klikając przycisk „złóż ofertę”.

· W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych wymagane jest pod rygorem nieważności podpisanie oferty oraz JEDZ kwalifikowanym podpisem elektronicznym (czytaj więcej).


Aby składać oferty, nie muszą Państwo jako Wykonawcy zakładać konta na https://platformazakupowa.pl/. Zachęcamy jednak do założenia konta oraz zapisania się do naszego katalogu Wykonawców.

 

Wymagania dla Wykonawców, w celu złożenia oferty:

· dostęp do Internetu oraz jednej z najpopularniejszych przeglądarek w najnowszej wersji: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome.

· Posiadanie ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego (wymóg prawny w całej Unii Europejskiej).

 

W przypadku problemów technicznych i pytań związanych z obsługą postępowań prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta 22 101 02 02
(pn.- pt. od 8:00 do 17:00), gdzie otrzymacie Państwo odpowiednie wsparcie.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.07.2021 14:14 ŁUKASZ KŁECZEK
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Kłeczek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Platforma zakupowa 6.0 12.08.2021 14:05 ŁUKASZ KŁECZEK
Platforma zakupowa 5.0 12.08.2021 13:53 ŁUKASZ KŁECZEK
Platforma zakupowa 4.0 12.08.2021 13:49 ŁUKASZ KŁECZEK
Platforma zakupowa 3.0 12.08.2021 10:04 ŁUKASZ KŁECZEK
Platforma zakupowa 2.0 27.07.2021 09:56 ŁUKASZ KŁECZEK
Platforma zakupowa 1.0 21.07.2021 14:14 ŁUKASZ KŁECZEK

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}