Rozpatrywanie spraw
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek (do pobrania poniżej).
Korespondencję, w tym też skargi oraz wnioski o udostępnienie danych, należy kierować poprzez sekretariat do Nadleśniczego.
Nadleśniczy lub upoważniony przez niego pracownik przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki w godzinach 900 – 1600 , a gdy dzień ten jest wolny od pracy – w dniu następnym.
Za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków odpowiedzialne jest stanowisko ds. pracowniczych.
sekretariat: telefon: 85 713 23 00
e-mail: walily@bialystok.lasy.gov.pl
Najczęściej załatwiane sprawy:
- udostępnianie informacji mediom realizuje Nadleśniczy lub pracownicy merytoryczni upoważnieni przez Nadleśniczego (telefon: 85 713 23 00, e-mail: walily@bialystok.lasy.gov.pl)
- udostępnianie informacji publicznych realizują pracownicy merytoryczni upoważnieni przez Nadleśniczego (telefon: 85 713 23 00, e-mail: walily@bialystok.lasy.gov.pl
- udostępnianie informacji publicznej w zakresie opisów taksacyjnych, granic wydzieleń leśnych oraz granic nadleśnictw znajduje się w portalu Banku Danych o Lasach. Bezpośredni dostęp do usługi jest pod adresem http://www.bdl.lasy.gov.pl/portal/udostepnianie
- udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie realizuje Małgorzata Zbyryt (telefon: 85 713 23 17, e-mail: malgorzata.zbyryt@bialystok.lasy.gov.pl)
- sprawy związane z obrotem drewna realizuje Bartosz chrzanowski (telefon: 85 713 23 03, e-mail: bartosz.chrzanowski@bialystok.lasy.gov.pl)
Procedury stosowane przy załatwianiu spraw:
- Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w BIP można uzyskać składając wniosek. Do pobrania poniżej.
- Nadleśnictwo odstępuje od wymogu złożenia wniosku przy udostępnianiu informacji:
- o środowisku
- informację niewymagającą wyszukiwania
- w sytuacji wystąpienia klęski żywiołowej, innej katastrofy naturalnej, awarii technicznej bądź innego bezpośredniego zagrożenia dla zdrowia ludzi lub środowiska – informacje umożliwiające osobom, które mogą ucierpieć w wyniku tego zagrożenia, podjęcie działań w celu zapobieżenia szkodom wynikających z tego zagrożenia lub zminimalizowania ich
2. publicznej
- informację, która może być niezwłocznie udostępniona.
- Jeżeli z treści wniosku/ skargi nie można należycie ustalić ich przedmiotu, wzywa się wnoszącego wniosek/ skargę do złożenia wyjaśnienia lub uzupełnienia, z pouczeniem, że nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie sprawy bez rozpoznania.
Jeżeli w wyniku udostepnienia informacji na wniosek, nadleśnictwo musi ponieść dodatkowe koszy związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji w formę wskazaną we wniosku, nadleśnictwo pobiera od wnioskodawcy opłatę w wysokości odpowiadającej tym kosztom
Jeżeli przedmiotem wniosku jest udostępnienie utworu będącego przedmiotem praw autorskich, a udostępnienie mogłoby naruszyć te prawa – nadleśnictwo odmawia udostępnienia wnioskowanej informacji.
Terminy stosowane przy załatwianiu spraw:
- Udostępnienie informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku.
- Udostępnienie informacji o środowisku na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie miesiąca od dnia otrzymania wniosku.
- W/w terminy mogą zostać przedłużone do 2 miesięcy od dnia otrzymania wniosku, za uprzednim pisemnym powiadomieniem wnioskodawcy, w którym wskazuje się termin udostępnienia oraz powody opóźnienia.
Materiały
Wniosek o udostępnienie informacji publicznejWniosek_o_udostępnienie_informacji_publicznej.doc 0.03MB Instrukcja automatycznego pobierania danych z banku o lasach
Instrukcja_automatycznego_pobierania_danych_z_banku_o_lasach.pdf 4.25MB
- Pierwsza publikacja:
- 10.08.2021 14:07 Piotr Dąbrowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Piotr Dąbrowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 5.0 | 16.01.2024 13:34 Piotr Dąbrowski |
Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 29.12.2023 10:20 Piotr Dąbrowski |
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 11.05.2022 11:49 Piotr Dąbrowski |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 11.08.2021 07:48 Piotr Dąbrowski |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 10.08.2021 14:07 Piotr Dąbrowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP