Rozpatrywanie spraw
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
W sprawach skarg i wniosków przyjmuje Nadleśniczy w każdy poniedziałek w godz.8:00 do 10:00 oraz w czwartki od 15:00 do 16:00, a w pozostałe dni załatwiają pracownicy zgodnie z kompetencjami zamieszczonymi w zakładce Dane teleadresowe.
Sprawy załatwiane są w godzinach od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych.
Nadleśnictwo jest podstawową, samodzielną jednostką organizacyjną Lasów Państwowych nieposiadającą osobowości prawnej reprezentującą Skarb Państwa w zakresie zarządzanego mienia i działa na podstawie ustawy o lasach oraz na podstawie przepisów wykonawczych do tej ustawy.
Nadleśnictwo Wisła podlega Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach, która prowadzi nadzór i koordynuje działania. Nadleśnictwo Wisła podzielone jest na 12 leśnictw.
Materiały
Wniosek o udostępnienie informacji.pdfWniosek_o_udostępnienie_informacji.pdf 0.39MB Wniosek o udostępnienie informacji.doc
wniosek_o_udostepnienie_informacji.doc 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 17.08.2021 13:29 PIOTR DUDZIK
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Piotr Dudzik / Andrzej Kudełka
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 17.08.2021 13:29 PIOTR DUDZIK |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP