Sprzątanie 2023
Informacja o wyborze oferty
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie ul. Strzelecka 6, 47-120 Zawadzkie jako
zamawiający w zapytaniu ofertowym na: „Usługi w zakresie prac porządkowych i utrzymania czystości w siedzibie Nadleśnictwa Zawadzkie i terenie
przyległym oraz w obiektach edukacyjnych” informuje,że do realizacji zamówienia wybrano ofertę złożoną przez firmę
IZMAR Marek Mrohs, ul. Kościuszki 1, Żędowice, 47-120 Zawadzkie.
Zaproszenie do składania ofert
Na realizację zamówienia: „Usługi w zakresie prac porządkowych i utrzymania czystości w siedzibie Nadleśnictwa Zawadzkie i na terenie przyległym oraz
w obiektach edukacyjnych.”
Zamawiający:
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Nadleśnictwo Zawadzkie
ul. Strzelecka 6
47-120 Zawadzkie
tel. 77 404 96 55
e-mail; zawadzkie@katowice.lasy.gov.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE
1.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Nadleśnictwa Zawadzkie, sprzątanie obiektów edukacyjnych, utrzymanie terenów zielonych oraz parkingu i ciągów komunikacyjnych przy siedzibie Nadleśnictwa zgodnie z załącznikiem 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Usługa sprzątania siedziby (biura) Nadleśnictwa wykonywana będzie we wszystkie dni robocze po godzinie 14:00, pozostały zakres zgodnie z zapisami umowy i załącznikiem nr 1.
CPV:
90910000-9 – usługi sprzątania
90919200-4 usługi sprzątania biur,
77300000-3 usługi ogrodnicze,
90620000-9 usługi odśnieżania
90630000-2 usługi usuwania oblodzeń
90914000-7 usługi sprzątania parkingów
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia własnymi siłami (pracownikami) przez wykonawcę składającego ofertę. Zamawiający nie wyraża zgody na realizację zamówienia przy pomocy podwykonawców.
2.Miejsce i termin składania ofert: ofertę należy złożyć do dnia 08.12.2022r. do godz. 09.00 w siedzibie Zamawiającego, ul. Strzelecka 6,47-120 Zawadzkie. Oferty można złożyć osobiście w sekretariacie lub przesłać pocztą. Otwarcie ofert nastąpi 08.12.2022r. o godzinie 09:15 w siedzibie zamawiającego.
3.Termin wykonania zamówienia: od 02.01.2023r. do 31.12.2023r.
4. Warunki gwarancji: nie dotyczy
5. Warunki jakie powinny spełniać Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli prowadzi działalność obejmującą swym zakresem przedmiot zamówienia – odpowiednie dokumenty należy załączyć do oferty.
b) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada odpowiednie doświadczenie gwarantujące należyte wykonanie zamówienia tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na usługach odpowiadających przedmiotowi zamówienia, o wartości nie niższej niż 80 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączy dowody, że zamówienia te zostały wykonane/ są wykonywane należycie (zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania).
5.Opis sposobu przygotowania oferty:
1) oferty należy sporządzić na druku załączonym do niniejszego zapytania ofertowego (załącznik nr 3) i dostarczyć wraz z wymaganymi załącznikami w zamkniętej kopercie do siedziby zamawiającego w wymaganym terminie.
2) do obliczenia ceny oferty należy przyjąć minimum 60% kwoty na wykonanie zadań wskazanych w punktach A. i B. załącznika nr 1 (zakres prac). Jednocześnie do oferty należy dołączyć kalkulację przedstawiającą szczegółowy sposób wyliczenia ceny.
6.Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny: cena – 100%.
7.Dodatkowe informacje:
- Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji cen z każdym z wykonawców osobno.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
- Pracownik prowadzący postępowanie poprawia w ofercie:
1/. oczywiste omyłki pisarskie,
2/. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3/. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- o czym niezwłocznie Zamawiający pisemnie informuje Wykonawcę.
- Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1/. zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert,
2/. jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na
jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia,
3/. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4/. Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, o którym mowa w ust.1 nie złożył stosownych wyjaśnień,
5/. wpłynęła po terminie składania ofert.
- Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do Zamawiającego w ostatnim lub przedostatnim dniu poprzedzającym składanie ofert.
- Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert Zamawiający zakwalifikuje do negocjacji wszystkich Wykonawców, których oferty spełnią wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
- Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
- Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli;
1/.nie wpłynęła żadna oferta lub żadna z ofert nie spełnia warunków postępowania,
2/.cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką zamawiający przeznaczył na realizację zmówienia,
3/. wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa,
4/. zapytanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Materiały
Załaczniki do Zaproszenia do składnai ofert - sprzątanie 2023Sprzatanie_2023.zip 0.07MB
- Pierwsza publikacja:
- 02.12.2022 12:57 Tomasz Konfederak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Grzegorz Furmański
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sprzątanie 2023 | 3.0 | 24.05.2023 09:19 Tomasz Konfederak |
Sprzątanie 2023 | 2.0 | 13.12.2022 09:05 Tomasz Konfederak |
Sprzątanie 2023 | 1.0 | 02.12.2022 12:57 Tomasz Konfederak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP