W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Usługi sprzątania 2022 II

Zawadzkie, 30.12.2021r.

S.235.2.2021

INFORMACJA O WYBORZE OFERT


Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie ul. Strzelecka 6, 47-120 Zawadzkie jako zamawiający w
zapytaniu ofertowym na: „Usługi w zakresie prac porządkowych i utrzymania czystości w siedzibie Nadleśnictwa Zawadzkie i terenie przyległym oraz w obiektach edukacyjnych” informuje, co następuje:
Do realizacji zamówienia wybrano ofertę złożoną przez:
IZMAR Marek Mrohs, ul. Kościuszki 1, Żędowice, 47-120 Zawadzkie

 


Zawadzkie, 23.12.2021r.

S.235.2.2021

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie ul. Strzelecka 6, 47-120 Zawadzkie  jako zamawiający w zapytaniu ofertowym na realizację zamówienia: „Usługi w zakresie prac porządkowych i utrzymania czystości w siedzibie Nadleśnictwa Zawadzkie i na terenie przyległym oraz w obiektach edukacyjnych.” niniejszym informuje, że wykonawca zwrócił się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania:

 

Pytanie:

„Biorąc udział w zapytaniu ofertowym na „Usługi w zakresie prac porządkowych i utrzymania czystości w siedzibie Nadleśnictwa Zawadzkie i terenie przyległym oraz w obiektach edukacyjnych” zwracamy się z prośbą o przesłanie informacji jaką kwotę brutto / netto chcą Państwo przeznaczyć na realizację postępowania.”

 

Odpowiedź:

Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 85000,00 zł netto. Aktualnie zamawiający nie jest w stanie jednoznacznie określić jaką kwotę, ponad w/w wartość, będzie mógł przeznaczyć na realizację zadania.

 


Zawadzkie, 22.12.2021r.

S.235.2.2021

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie ul. Strzelecka 6, 47-120 Zawadzkie  jako zamawiający w zapytaniu ofertowym na realizację zamówienia: „Usługi w zakresie prac porządkowych i utrzymania czystości
w siedzibie Nadleśnictwa Zawadzkie i na terenie przyległym oraz w obiektach edukacyjnych.” niniejszym informuje, że wykonawca zwrócił się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania:

 

Pytanie:

„Proszę o podanie zakresu procentowego podziału kwot z uwzględnieniem dwóch stawek VAT dla usług sprzątania o których mowa w zapytaniu ofertowym S.235.2.2021.”

Odpowiedź:

Do kalkulacji ceny oferty należy przyjąć minimum 60% kwoty na wykonanie zadań wskazanych w punktach A. i B. załącznika nr 1 (zakres prac). Jednocześnie do oferty należy dołączyć kalkulację przedstawiającą szczegółowy sposób wyliczenia ceny.

 


21.12.2021r.

S.235.2.2021

 

Zaproszenie do składania ofert

Na realizację zamówienia: „Usługi w zakresie prac porządkowych i utrzymania czystości w siedzibie Nadleśnictwa Zawadzkie i na terenie przyległym oraz
w obiektach edukacyjnych.”

 

 

Zamawiający;

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Nadleśnictwo Zawadzkie

ul. Strzelecka 6

47-120 Zawadzkie

tel. 77 404 96 55

e-mail; zawadzkie@katowice.lasy.gov.pl  

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

1.Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Nadleśnictwa Zawadzkie, sprzątanie obiektów edukacyjnych, utrzymanie terenów zielonych oraz parkingu i ciągów komunikacyjnych przy siedzibie Nadleśnictwa zgodnie z załącznikiem 1 do niniejszego pytania ofertowego. Usługa sprzątania siedziby (biura) Nadleśnictwa wykonywana będzie we wszystkie dni robocze po godzinie 14:00, pozostały zakres zgodnie z zapisami umowy.

CPV:

90910000-9 – usługi sprzątania

90919200-4 usługi sprzątania biur,

77300000-3 usługi ogrodnicze,

90620000-9 usługi odśnieżania

90630000-2 usługi usuwania oblodzeń

90914000-7 usługi sprzątania parkingów

Zamawiający wymaga realizacji zamówienia własnymi siłami (pracownikami) przez wykonawcę składającego ofertę. Zamawiający nie wyraża zgody na realizację zamówienia przy pomocy podwykonawców.

2.Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 27.12.2021r. do godz. 09.00 w siedzibie Zamawiającego, ul. Strzelecka 6,47-120 Zawadzkie. Oferty można złożyć osobiście w sekretariacie lub przesłać pocztą. Otwarcie ofert nastąpi 27.12.2021r. o godzinie 09:15 w siedzibie zamawiającego.

3.Termin wykonania zamówienia: od 02.01.2022r. do 31.12.2022r.

4. Warunki gwarancji: nie dotyczy

5. Warunki jakie powinny spełniać Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli prowadzi działalność obejmującą swym zakresem przedmiot zamówienia – odpowiednie dokumenty należy załączyć do oferty.

b) zdolności technicznej lub zawodowej:

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:

- posiada odpowiednie doświadczenie gwarantujące należyte wykonanie zamówienia

   tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres

   prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej

   dwa zamówienie polegające na usługach odpowiadających przedmiotowi zamówienia, o wartości nie niższej niż 80 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, są wykonywane oraz załączy dowody, że zamówienia te zostały wykonane/ są wykonywane należycie (zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania).

5.Opis sposobu przygotowania oferty: oferty należy sporządzić na druku załączonym do niniejszego zapytania ofertowego (załącznik nr 3) i dostarczyć wraz z wymaganymi załącznikami w zamkniętej kopercie do siedziby zamawiającego w wymaganym terminie.

6.Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny: cena – 100%.

7.Dodatkowe informacje:

Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji cen z każdym z wykonawców osobno.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do je zmiany.

Pracownik prowadzący postępowanie poprawia w ofercie;

1/. oczywiste omyłki pisarskie,

2/. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych  dokonanych poprawek,

3/. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

- o czym niezwłocznie Zamawiający pisemnie informuje Wykonawcę.

Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli;

1/. zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny  ofert,

2/. jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na

jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia,

3/. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

4/. Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, o którym mowa w ust.1 nie złożył stosownych wyjaśnień,

5/. wpłynęła po terminie składania ofert.

Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do Zamawiającego w ostatnim lub przedostatnim dniu poprzedzającym składanie ofert.

Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze  oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert Zamawiający zakwalifikuje do negocjacji wszystkich Wykonawców, których oferty spełnią wymagania  zawarte w zapytaniu ofertowym.

Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli;

1/.  nie wpłynęła żadna oferta lub żadna z ofert nie spełnia warunków postępowania,

2/. cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką zamawiający przeznaczył  na realizację zmówienia,

3/. wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa,

4/. zapytanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

 

Załączniki:

- zakres prac

- wykaz zrealizowanych zamówień

- formularz ofertowy

- projekt umowy

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH  W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO KTÓREGO WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA KWOTY 130 000 ZŁ NETTO

 

1.Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., zwanego dalej „RODO”) Zamawiający informuje, że;

2.Administratorem danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie z siedzibą w Zawadzkiem przy ul. Strzeleckiej 6, 47-120 Zawadzkie, tel.77 404 96 55, e-mail; zawadzkie@katowice.lasy.gov.pl  zwane dalej „nadleśnictwem”.

3.W nadleśnictwie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej; zawadzkie@katowice.lasy.gov.pl lub pisemnie (adres siedziby nadleśnictwa).

4.Pani/Pana Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c/. RODO celu związanym z niniejszym postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego.

5.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będzie nadleśnictwo, podmioty udzielające wsparcia nadleśnictwu na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.

6.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 

7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku nie podania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto.

8.Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegały profilowaniu.

9.Posiada Pani/Pan;

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,

- na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków o których mowa w art. 18 ust.2 RODO**,

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych  gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych

  osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

10.Nie przysługuje Pani/Panu;

- w związku z at. 17 ust.3 lit.b. d. lub e. RODO prawo do usunięcia danych osobowych,

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art.20 RODO.

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą przetwarzania

  Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lic RODO.

 

  Wyjaśnienie;

*- skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

**- prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej  lub państwa członkowskiego

Materiały

Zapytanie ofertowe - usługi sprzątania 2022
S23522021​_uslugi​_sprzatania.zip 0.07MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.12.2021 14:39 Tomasz Konfederak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Grzegorz Furmański
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Usługi sprzątania 2022 II 5.0 24.11.2022 08:17 Tomasz Konfederak
Usługi sprzątania 2022 II 4.0 30.12.2021 13:32 Tomasz Konfederak
Usługi sprzątania 2022 II 3.0 23.12.2021 12:04 Tomasz Konfederak
Usługi sprzątania 2022 II 2.0 22.12.2021 08:38 Tomasz Konfederak
Usługi sprzątania 2022 II 1.0 21.12.2021 14:39 Tomasz Konfederak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}