Usługi sprzątania 2022 II
Zawadzkie, 30.12.2021r.
S.235.2.2021
INFORMACJA O WYBORZE OFERT
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie ul. Strzelecka 6, 47-120 Zawadzkie jako zamawiający w
zapytaniu ofertowym na: „Usługi w zakresie prac porządkowych i utrzymania czystości w siedzibie Nadleśnictwa Zawadzkie i terenie przyległym oraz w obiektach edukacyjnych” informuje, co następuje:
Do realizacji zamówienia wybrano ofertę złożoną przez:
IZMAR Marek Mrohs, ul. Kościuszki 1, Żędowice, 47-120 Zawadzkie
Zawadzkie, 23.12.2021r.
S.235.2.2021
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie ul. Strzelecka 6, 47-120 Zawadzkie jako zamawiający w zapytaniu ofertowym na realizację zamówienia: „Usługi w zakresie prac porządkowych i utrzymania czystości w siedzibie Nadleśnictwa Zawadzkie i na terenie przyległym oraz w obiektach edukacyjnych.” niniejszym informuje, że wykonawca zwrócił się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania:
Pytanie:
„Biorąc udział w zapytaniu ofertowym na „Usługi w zakresie prac porządkowych i utrzymania czystości w siedzibie Nadleśnictwa Zawadzkie i terenie przyległym oraz w obiektach edukacyjnych” zwracamy się z prośbą o przesłanie informacji jaką kwotę brutto / netto chcą Państwo przeznaczyć na realizację postępowania.”
Odpowiedź:
Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 85000,00 zł netto. Aktualnie zamawiający nie jest w stanie jednoznacznie określić jaką kwotę, ponad w/w wartość, będzie mógł przeznaczyć na realizację zadania.
Zawadzkie, 22.12.2021r.
S.235.2.2021
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie ul. Strzelecka 6, 47-120 Zawadzkie jako zamawiający w zapytaniu ofertowym na realizację zamówienia: „Usługi w zakresie prac porządkowych i utrzymania czystości
w siedzibie Nadleśnictwa Zawadzkie i na terenie przyległym oraz w obiektach edukacyjnych.” niniejszym informuje, że wykonawca zwrócił się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania:
Pytanie:
„Proszę o podanie zakresu procentowego podziału kwot z uwzględnieniem dwóch stawek VAT dla usług sprzątania o których mowa w zapytaniu ofertowym S.235.2.2021.”
Odpowiedź:
Do kalkulacji ceny oferty należy przyjąć minimum 60% kwoty na wykonanie zadań wskazanych w punktach A. i B. załącznika nr 1 (zakres prac). Jednocześnie do oferty należy dołączyć kalkulację przedstawiającą szczegółowy sposób wyliczenia ceny.
21.12.2021r.
S.235.2.2021
Zaproszenie do składania ofert
Na realizację zamówienia: „Usługi w zakresie prac porządkowych i utrzymania czystości w siedzibie Nadleśnictwa Zawadzkie i na terenie przyległym oraz
w obiektach edukacyjnych.”
Zamawiający;
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Nadleśnictwo Zawadzkie
ul. Strzelecka 6
47-120 Zawadzkie
tel. 77 404 96 55
e-mail; zawadzkie@katowice.lasy.gov.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE
1.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Nadleśnictwa Zawadzkie, sprzątanie obiektów edukacyjnych, utrzymanie terenów zielonych oraz parkingu i ciągów komunikacyjnych przy siedzibie Nadleśnictwa zgodnie z załącznikiem 1 do niniejszego pytania ofertowego. Usługa sprzątania siedziby (biura) Nadleśnictwa wykonywana będzie we wszystkie dni robocze po godzinie 14:00, pozostały zakres zgodnie z zapisami umowy.
CPV:
90910000-9 – usługi sprzątania
90919200-4 usługi sprzątania biur,
77300000-3 usługi ogrodnicze,
90620000-9 usługi odśnieżania
90630000-2 usługi usuwania oblodzeń
90914000-7 usługi sprzątania parkingów
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia własnymi siłami (pracownikami) przez wykonawcę składającego ofertę. Zamawiający nie wyraża zgody na realizację zamówienia przy pomocy podwykonawców.
2.Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 27.12.2021r. do godz. 09.00 w siedzibie Zamawiającego, ul. Strzelecka 6,47-120 Zawadzkie. Oferty można złożyć osobiście w sekretariacie lub przesłać pocztą. Otwarcie ofert nastąpi 27.12.2021r. o godzinie 09:15 w siedzibie zamawiającego.
3.Termin wykonania zamówienia: od 02.01.2022r. do 31.12.2022r.
4. Warunki gwarancji: nie dotyczy
5. Warunki jakie powinny spełniać Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli prowadzi działalność obejmującą swym zakresem przedmiot zamówienia – odpowiednie dokumenty należy załączyć do oferty.
b) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
- posiada odpowiednie doświadczenie gwarantujące należyte wykonanie zamówienia
tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej
dwa zamówienie polegające na usługach odpowiadających przedmiotowi zamówienia, o wartości nie niższej niż 80 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, są wykonywane oraz załączy dowody, że zamówienia te zostały wykonane/ są wykonywane należycie (zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania).
5.Opis sposobu przygotowania oferty: oferty należy sporządzić na druku załączonym do niniejszego zapytania ofertowego (załącznik nr 3) i dostarczyć wraz z wymaganymi załącznikami w zamkniętej kopercie do siedziby zamawiającego w wymaganym terminie.
6.Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny: cena – 100%.
7.Dodatkowe informacje:
Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji cen z każdym z wykonawców osobno.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do je zmiany.
Pracownik prowadzący postępowanie poprawia w ofercie;
1/. oczywiste omyłki pisarskie,
2/. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3/. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- o czym niezwłocznie Zamawiający pisemnie informuje Wykonawcę.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli;
1/. zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert,
2/. jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na
jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia,
3/. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4/. Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, o którym mowa w ust.1 nie złożył stosownych wyjaśnień,
5/. wpłynęła po terminie składania ofert.
Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do Zamawiającego w ostatnim lub przedostatnim dniu poprzedzającym składanie ofert.
Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert Zamawiający zakwalifikuje do negocjacji wszystkich Wykonawców, których oferty spełnią wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli;
1/. nie wpłynęła żadna oferta lub żadna z ofert nie spełnia warunków postępowania,
2/. cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką zamawiający przeznaczył na realizację zmówienia,
3/. wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa,
4/. zapytanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Załączniki:
- zakres prac
- wykaz zrealizowanych zamówień
- formularz ofertowy
- projekt umowy
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO KTÓREGO WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA KWOTY 130 000 ZŁ NETTO
1.Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., zwanego dalej „RODO”) Zamawiający informuje, że;
2.Administratorem danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie z siedzibą w Zawadzkiem przy ul. Strzeleckiej 6, 47-120 Zawadzkie, tel.77 404 96 55, e-mail; zawadzkie@katowice.lasy.gov.pl zwane dalej „nadleśnictwem”.
3.W nadleśnictwie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej; zawadzkie@katowice.lasy.gov.pl lub pisemnie (adres siedziby nadleśnictwa).
4.Pani/Pana Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c/. RODO celu związanym z niniejszym postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego.
5.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będzie nadleśnictwo, podmioty udzielające wsparcia nadleśnictwu na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.
6.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku nie podania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto.
8.Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegały profilowaniu.
9.Posiada Pani/Pan;
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
- na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków o których mowa w art. 18 ust.2 RODO**,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
10.Nie przysługuje Pani/Panu;
- w związku z at. 17 ust.3 lit.b. d. lub e. RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art.20 RODO.
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lic RODO.
Wyjaśnienie;
*- skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
**- prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
Materiały
Zapytanie ofertowe - usługi sprzątania 2022S23522021_uslugi_sprzatania.zip 0.07MB
- Pierwsza publikacja:
- 21.12.2021 14:39 Tomasz Konfederak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Grzegorz Furmański
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Usługi sprzątania 2022 II | 5.0 | 24.11.2022 08:17 Tomasz Konfederak |
Usługi sprzątania 2022 II | 4.0 | 30.12.2021 13:32 Tomasz Konfederak |
Usługi sprzątania 2022 II | 3.0 | 23.12.2021 12:04 Tomasz Konfederak |
Usługi sprzątania 2022 II | 2.0 | 22.12.2021 08:38 Tomasz Konfederak |
Usługi sprzątania 2022 II | 1.0 | 21.12.2021 14:39 Tomasz Konfederak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP