Zamówienie publiczne
Nazwa zamówienia
Usługi leśne w 2023r
- Status zamówienia: Aktualne
- Numer zamówienia:Z.270.5.2022
- Data rozpoczęcia: 07.11.2022
- Wartość szacunkowa zamówienia:18117527,81
- Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
- Tryb zamówienia:Przetarg nieograniczony
- Opis zamówienia:Informacja o wyborze ofert ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nadleśnictwo Zawadzkie jako zamawiający w przetargu nieograniczonym na „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie w roku 2023” działając na podstawie art. 253 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz.1129 z póź.zm.) informuje, że do realizacji zamówienia w pakiecie V (05.L.08/09/11) – Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz zagospodarowania lasu w leśnictwach : Rytwiny, Dębie i Jaźwin, wybrano ofertę złożoną przez: Firmę Handlowo-Usługowo-Produkcyjną „Natura i Dom” Grzegorz Hajduk, Staniszcze Małe, ul. Krzywa 7, 47-113 Kolonowskie, reprezentowana przez Grzegorza Hajduka Uzasadnienie wyboru: jedyna ważna i spełniająca wymagania SWZ oferta złożona na w/w zadanie, wybrana na podstawie kryteriów określonych w SWZ: Cena – 100 pkt. Łączna punktacja 100 pkt. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Informacja o unieważnieniu postępowania ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nadleśnictwo Zawadzkie jako zamawiający w przetargu nieograniczonym pt. „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie w roku 2023” nr ogłoszenia 2022/S 218-626106 informuje, że w oparciu art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz.1129 z póź.zm.) unieważniono postępowanie dla niżej wymienionych pakietów:----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pakiet I (01.L.01/03)–Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz zagospodarowania lasu w leśnictwach : Krupski Młyn i Świerkle; ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pakiet II (02.L.02/12)– Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz zagospodarowania lasu w leśnictwach : Zarzecze i Łaziska; ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pakiet III (03.L.04/05)– Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz zagospodarowania lasu w leśnictwach : Piotrowina i Kolejka; ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pakiet IV (04.L.06/07)– Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz zagospodarowania lasu w leśnictwach : Haraszowskie i Kolonowskie; ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pakiet VI (06.L.10/13/SZKL) – Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz zagospodarowania lasu w leśnictwach : Mosty, Kielcza i Gospodarstwo Szkółkarskie; ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pakiet VII (07.L.specjal.prz) – Prace przy użyciu sprzętu mechanicznego z zakresu melioracji agrotechnicznych i przygotowania gleby prowadzone na terenie wszystkich leśnictw Nadleśnictwa Zawadzkie; ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pakiet VIII (08.L.harwester) – Mechaniczne pozyskanie drewna na wybranych pozycjach rębnych zlokalizowanych w leśnictwach: Krupski Młyn, Zarzecze, Świerkle, Piotrowina, Kolejka, Haraszowskie, Kolonowskie. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Cena ofert przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Informacja z otwarcia ofert ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz.1129 z póź.zm.) Nadleśnictwo Zawadzkie jako zamawiający w przetargu nieograniczonym pt. „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie w roku 2023” nr ogłoszenia 2022/S 218-626106 podaje informację z otwarcia ofert. Przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia tj: Nr części (pakietu) -- Kwota brutto -------------------------------------------------------------------------- 1 -- 1 159 842,67 -------------------------------------------------------------------------- 2 -- 1 543 008,47 -------------------------------------------------------------------------- 3 -- 1 514 919,87 -------------------------------------------------------------------------- 4 -- 1 617 416,52 -------------------------------------------------------------------------- 5 -- 2 187 791,40 -------------------------------------------------------------------------- 6 -- 2 523 741,40 -------------------------------------------------------------------------- 7 -- 662 831,09 --------------------------------------------------------------------------- 8 -- 355 651,32 -------------------------------------------------------------------------- Ogółem: 11 565 202,74 -------------------------------------------------------------------------- W wyznaczonym terminie wpłynęły oferty złożone przez następujących wykonawców: ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pakiet I (01.L.01/03)–Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz zagospodarowania lasu w leśnictwach : Krupski Młyn i Świerkle; 1. Konsorcjum o nazwie IZMAR z siedzibą: ul. Kościuszki 1, 47-120 Żędowice w którego skład wchodzą firmy: 1) IZMAR Marek Mrohs, ul. Kościuszki 1, 47-120 Żędowice, reprezentowana przez Marka Mrohs; 2) Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe AGRO-LAS Arkadiusz Szulc, ul. Strzelecka 3, 47-120 Zawadzkie, reprezentowana przez Arkadiusza Szulca; reprezentowane przez lidera konsorcjum IZMAR Marek Mrohs, ul. Kościuszki 1, 47-120 Żędowice. Cena oferty: 1 213 147,50 zł brutto. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pakiet II (02.L.02/12)– Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz zagospodarowania lasu w leśnictwach : Zarzecze i Łaziska; 1. Konsorcjum o nazwie IZMAR z siedzibą: ul. Kościuszki 1, 47-120 Żędowice w którego skład wchodzą firmy: 1) IZMAR Marek Mrohs, ul. Kościuszki 1, 47-120 Żędowice, reprezentowana przez Marka Mrohs; 2) Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe AGRO-LAS Arkadiusz Szulc, ul. Strzelecka 3, 47-120 Zawadzkie, reprezentowana przez Arkadiusza Szulca; reprezentowane przez lidera konsorcjum IZMAR Marek Mrohs, ul. Kościuszki 1, 47-120 Żędowice. Cena oferty: 1 606 182,49 zł brutto. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pakiet III (03.L.04/05)– Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz zagospodarowania lasu w leśnictwach : Piotrowina i Kolejka; 1. SKIBDREW sp. z o.o., ul Haraszowskie 38, 47-110 Kolonowskie Cena oferty: 1 572 200,93 zł brutto. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pakiet IV (04.L.06/07)– Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz zagospodarowania lasu w leśnictwach : Haraszowskie i Kolonowskie; 1. Konsorcjum o nazwie F.H.U. SKIB-DREW z siedzibą: ul. Haraszowskie 38, 47- 110 Kolonowskie w którego skład wchodzą firmy: 1) Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe, Makusek Tadeusz, ul. Haraszowskie 2, 47-110 Kolonowskie reprezentowana przez Tadeusza Makuska; 2) Firma Handlowo Usługowa SKIB-DREW, Skiba Mateusz, ul. Haraszowskie 38, 47-110 Kolonowskie reprezentowana przez Mateusza Skibę; reprezentowane przez lidera konsorcjum F.H.U. SKIB-DREW Skiba Mateusz z siedzibą: ul. Haraszowskie 38, 47-110 Kolonowskie. Cena oferty: 1 668 366,15 zł brutto. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pakiet V (05.L.08/09/11) – Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz zagospodarowania lasu w leśnictwach : Rytwiny, Dębie i Jaźwin; 1. Grzegorz Hajduk „Natura i Dom” Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna, Staniszcze Małe, ul. Krzywa 7, 47-113 Kolonowskie, reprezentowana przez Grzegorza Hajduka; Cena oferty: 2 185 182,31 zł brutto. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pakiet VI (06.L.10/13/SZKL) – Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz zagospodarowania lasu w leśnictwach : Mosty, Kielcza i Gospodarstwo Szkółkarskie; 1. Konsorcjum o nazwie IZMAR z siedzibą: ul. Kościuszki 1, 47-120 Żędowice w którego skład wchodzą firmy: 1) IZMAR Marek Mrohs, ul. Kościuszki 1, 47-120 Żędowice, reprezentowana przez Marka Mrohs; 2) Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe AGRO-LAS Arkadiusz Szulc, ul. Strzelecka 3, 47-120 Zawadzkie, reprezentowana przez Arkadiusza Szulca; reprezentowane przez lidera konsorcjum IZMAR Marek Mrohs, ul. Kościuszki 1, 47-120 Żędowice. Cena oferty: 2 647 232,56 zł brutto. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pakiet VII (07.L.specjal.prz) – Prace przy użyciu sprzętu mechanicznego z zakresu melioracji agrotechnicznych i przygotowania gleby prowadzone na terenie wszystkich leśnictw Nadleśnictwa Zawadzkie; 1. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Grabowski Grzegorz, ul. 1 Maja 23, 47-110 Kolonowskie reprezentowana przez Grzegorza Grabowskiego; Cena oferty: 842337,36 zł brutto. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pakiet VIII (08.L.harwester) – Mechaniczne pozyskanie drewna na wybranych pozycjach rębnych zlokalizowanych w leśnictwach: Krupski Młyn, Zarzecze, Świerkle, Piotrowina, Kolejka, Haraszowskie, Kolonowskie. 1. Konsorcjum o nazwie IZMAR z siedzibą: ul. Kościuszki 1, 47-120 Żędowice w którego skład wchodzą firmy: 1) IZMAR Marek Mrohs, ul. Kościuszki 1, 47-120 Żędowice, reprezentowana przez Marka Mrohs; 2) Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe AGRO-LAS Arkadiusz Szulc, ul. Strzelecka 3, 47-120 Zawadzkie, reprezentowana przez Arkadiusza Szulca; reprezentowane przez lidera konsorcjum IZMAR Marek Mrohs, ul. Kościuszki 1, 47-120 Żędowice. Cena oferty: 478573,92 zł brutto. 2. WYKOR Sp. z o.o. Łączkowice 20N, 97-515 Masłowice Cena oferty: 522886,32 zł brutto. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadleśnictwo Zawadzkie jako zamawiający w przetargu nieograniczonym pt. „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie w roku 2023” nr ogłoszenia 2022/S 218-626106 informuje, że w oparciu o zapisy art. 222 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz.1129 z póź.zm.) udostępnia poniżej informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: Nr części (pakietu) -- Kwota brutto ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 1 -- 1 159 842,67 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2 -- 1 543 008,47 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 3 -- 1 514 919,87 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 4 -- 1 617 416,52 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 5 -- 2 187 791,40 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 6 -- 2 523 741,40 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 7 -- 662 831,09 ----------- -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 8 -- 355 651,32 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ogółem: 11 565 202,74 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ogłoszenie o zamówieniu ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Usługi---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Podstawa prawna: Dyrektywa 2014/24/UE Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1)------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Nazwa i adresy Oficjalna nazwa: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo ZawadzkieAdres pocztowy: ul.Strzelecka 6Miejscowość: ZawadzkieKod NUTS: PL524 OpolskiKod pocztowy: 47-120Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Zbigniew BrzezińskiE-mail: zawadzkie@katowice.lasy.gov.pl Tel.: +48 774049656Faks: +48 774049661Adresy internetowe:Główny adres: https://zawadzkie.katowice.lasy.gov.pl I.3) Komunikacja Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-zawadzkie/zamowienia-publiczne Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://josephine.proebiz.com/pl/ Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń, które nie są ogólnodostępne. Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do tych narzędzi i urządzeń można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://josephine.proebiz.com/pl/ I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej Inny rodzaj: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe I.5) Główny przedmiot działalności Inna działalność: Gospodarka leśna Sekcja II: Przedmiot II.1)------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1) Nazwa: Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie w roku 2023 Numer referencyjny: Z.270.5.2022 II.1.2) Główny kod CPV 77200000 Usługi leśnictwa II.1.3) Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1275 z późn. zm. – „Ustawa o lasach”) obejmujące prace z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna oraz edukacji leśnej i turystyki, do wykonania na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie w roku 2023. Planowana data rozpoczęcia i zakończenia realizacji umowy 01.01.2023r. - 31.12.2023r. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mow w art. 214 ust.1 pkt 7) PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w zdaniu poprzednim nie przekroczy 50% wartości niniejszego zamówienia. II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość Wartość bez VAT: 18 117 527.81 PLN II.1.6) Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2) Opis II.2.1) Nazwa: Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz zagospodarowania lasu w leśnictwach : Krupski Młyn i Świerkle Część nr: 1 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 77210000 Usługi pozyskiwania drewna 77211000 Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna 77211100 Usługi cięcia drewna 77211200 Transport dłużyc na terenie lasów 77211300 Usługi selekcji drzew 77211400 Usługi wycinania drzew 77211500 Usługi pielęgnacji drzew 77211600 Sadzenie drzew 77230000 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa 77231000 Usługi gospodarki leśnej 77231200 Usługi zwalczania szkodników leśnych 77231600 Usługi zalesiania II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL22 Śląskie Kod NUTS: PL52 Opolskie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Teren Nadleśnictwa Zawadzkie. Leśnictwa Krupski Młyn i Świerkle. II.2.4) Opis zamówienia: Pakiet I - Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz zagospodarowania lasu w leśnictwach: Krupski Młyn i Świerkle. Szczegółowy opis ujęto w SWZ przedmiotowego postępowania. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 1 818 692.11 PLN II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/01/2023 Koniec: 31/12/2023 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust 1 stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie przyczyn przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym prowadzeniem gospodarki leśnej, (2) zmian na rynku sprzedaży drewna lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, (3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług leśnych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac (na Obszarze Realizacji Pakietu) oraz (4) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę (na Obszarze Realizacji Pakietu). II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14) Informacje dodatkowe Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Szacunkowa wartość zamówienia uwzględnia zamówienie podstawowe, prawo opcji o wartości 20% zamówienia podstawowego oraz zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP o wartości 50 % zamówienia podstawowego. II.2) Opis II.2.1) Nazwa: Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz zagospodarowania lasu w leśnictwach : Zarzecze i Łaziska Część nr: 2 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 77210000 Usługi pozyskiwania drewna 77211000 Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna 77211100 Usługi cięcia drewna 77211200 Transport dłużyc na terenie lasów 77211300 Usługi selekcji drzew 77211400 Usługi wycinania drzew 77211500 Usługi pielęgnacji drzew 77211600 Sadzenie drzew 77230000 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa 77231000 Usługi gospodarki leśnej 77231200 Usługi zwalczania szkodników leśnych 77231600 Usługi zalesiania II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL524 Opolski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Teren Nadleśnictwa Zawadzkie. Leśnictwa Zarzecze i Łaziska. II.2.4) Opis zamówienia: Pakiet II- Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz zagospodarowania lasu w leśnictwach: Zarzecze i Łaziska. Szczegółowy opis ujęto w SWZ przedmiotowego postępowania. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 2 416 390.18 PLN II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/01/2023 Koniec: 31/12/2023 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust 1 stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie przyczyn przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym prowadzeniem gospodarki leśnej, (2) zmian na rynku sprzedaży drewna lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, (3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług leśnych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac (na Obszarze Realizacji Pakietu) oraz (4) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę (na Obszarze Realizacji Pakietu). II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14) Informacje dodatkowe Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Szacunkowa wartość zamówienia uwzględnia zamówienie podstawowe, prawo opcji o wartości 20% zamówienia podstawowego oraz zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP o wartości 50 % zamówienia podstawowego. II.2) Opis II.2.1) Nazwa: Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz zagospodarowania lasu w leśnictwach : Piotrowina i Kolejka Część nr: 3 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 77210000 Usługi pozyskiwania drewna 77211000 Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna 77211100 Usługi cięcia drewna 77211200 Transport dłużyc na terenie lasów 77211300 Usługi selekcji drzew 77211400 Usługi wycinania drzew 77211500 Usługi pielęgnacji drzew 77211600 Sadzenie drzew 77230000 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa 77231000 Usługi gospodarki leśnej 77231200 Usługi zwalczania szkodników leśnych 77231600 Usługi zalesiania II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL524 Opolski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Teren Nadleśnictwa Zawadzkie. Leśnictwa Piotrowina i Kolejka. II.2.4) Opis zamówienia: Pakiet III- Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz zagospodarowania lasu w leśnictwach:Piotrowina i Kolejka. Szczegółowy opis ujęto w SWZ przedmiotowego postępowania. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 2 379 467.53 PLN II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/01/2023 Koniec: 31/12/2023 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust 1 stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie przyczyn przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym prowadzeniem gospodarki leśnej, (2) zmian na rynku sprzedaży drewna lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, (3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług leśnych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac (na Obszarze Realizacji Pakietu) oraz (4) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę (na Obszarze Realizacji Pakietu). II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14) Informacje dodatkowe Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Szacunkowa wartość zamówienia uwzględnia zamówienie podstawowe, prawo opcji o wartości 20% zamówienia podstawowego oraz zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP o wartości 50 % zamówienia podstawowego. II.2) Opis II.2.1) Nazwa: Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz zagospodarowania lasu w leśnictwach : Haraszowskie i Kolonowskie Część nr: 4 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 77210000 Usługi pozyskiwania drewna 77211000 Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna 77211100 Usługi cięcia drewna 77211200 Transport dłużyc na terenie lasów 77211300 Usługi selekcji drzew 77211400 Usługi wycinania drzew 77211500 Usługi pielęgnacji drzew 77211600 Sadzenie drzew 77230000 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa 77231000 Usługi gospodarki leśnej 77231200 Usługi zwalczania szkodników leśnych 77231600 Usługi zalesiania II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL524 Opolski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Teren Nadleśnictwa Zawadzkie. Leśnictwa Haraszowskie i Kolonowskie. II.2.4) Opis zamówienia: Pakiet IV- Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz zagospodarowania lasu w leśnictwach:Haraszowskie i Kolonowskie. Szczegółowy opis ujęto w SWZ przedmiotowego postępowania. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 2 535 926.65 PLN II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/01/2023 Koniec: 31/12/2023 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust 1 stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie przyczyn przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym prowadzeniem gospodarki leśnej, (2) zmian na rynku sprzedaży drewna lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, (3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług leśnych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac (na Obszarze Realizacji Pakietu) oraz (4) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę (na Obszarze Realizacji Pakietu). II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14) Informacje dodatkowe Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Szacunkowa wartość zamówienia uwzględnia zamówienie podstawowe, prawo opcji o wartości 20% zamówienia podstawowego oraz zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP o wartości 50 % zamówienia podstawowego. II.2) Opis II.2.1) Nazwa: Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz zagospodarowania lasu w leśnictwach : Rytwiny, Dębie i Jaźwin Część nr: 5 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 77210000 Usługi pozyskiwania drewna 77211000 Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna 77211100 Usługi cięcia drewna 77211200 Transport dłużyc na terenie lasów 77211300 Usługi selekcji drzew 77211400 Usługi wycinania drzew 77211500 Usługi pielęgnacji drzew 77211600 Sadzenie drzew 77230000 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa 77231000 Usługi gospodarki leśnej 77231200 Usługi zwalczania szkodników leśnych 77231600 Usługi zalesiania II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL524 Opolski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Teren Nadleśnictwa Zawadzkie. Leśnictwa Rytwiny, Dębie i Jaźwin. II.2.4) Opis zamówienia: Pakiet V- Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz zagospodarowania lasu w leśnictwach:Rytwiny, Dębie i Jaźwin. Szczegółowy opis ujęto w SWZ przedmiotowego postępowania. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 3 411 468.17 PLN II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/01/2023 Koniec: 31/12/2023 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust 1 stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie przyczyn przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym prowadzeniem gospodarki leśnej, (2) zmian na rynku sprzedaży drewna lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, (3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług leśnych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac (na Obszarze Realizacji Pakietu) oraz (4) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę (na Obszarze Realizacji Pakietu). II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14) Informacje dodatkowe Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Szacunkowa wartość zamówienia uwzględnia zamówienie podstawowe, prawo opcji o wartości 20% zamówienia podstawowego oraz zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP o wartości 50 % zamówienia podstawowego. II.2) Opis II.2.1) Nazwa: Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz zagospodarowania lasu w leśnictwach : Mosty, Kielcza i Gospodarstwo Szkółkarskie Część nr: 6 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 77210000 Usługi pozyskiwania drewna 77211000 Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna 77211100 Usługi cięcia drewna 77211200 Transport dłużyc na terenie lasów 77211300 Usługi selekcji drzew 77211400 Usługi wycinania drzew 77211500 Usługi pielęgnacji drzew 77211600 Sadzenie drzew 77230000 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa 77231000 Usługi gospodarki leśnej 77231200 Usługi zwalczania szkodników leśnych 77231600 Usługi zalesiania II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL524 Opolski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Teren Nadleśnictwa Zawadzkie. Leśnictwa Mosty, Kielcza i Gospodarstwo Szkółkarskie oraz obsługa Punktu Alarmowo Dyspozycyjnego Nadleśnictwa. II.2.4) Opis zamówienia: Pakiet VI- Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz zagospodarowania lasu w leśnictwach:Mosty, Kielcza i Gospodarstwo Szkółkarskie oraz obsługa Punktu Alarmowo Dyspozycyjnego Nadleśnictwa. Szczegółowy opis ujęto w SWZ przedmiotowego postępowania. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 3 952 453.23 PLN II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/01/2023 Koniec: 31/12/2023 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust 1 stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie przyczyn przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym prowadzeniem gospodarki leśnej, (2) zmian na rynku sprzedaży drewna lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, (3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług leśnych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac (na Obszarze Realizacji Pakietu) oraz (4) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę (na Obszarze Realizacji Pakietu). II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14) Informacje dodatkowe Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Szacunkowa wartość zamówienia uwzględnia zamówienie podstawowe, prawo opcji o wartości 20% zamówienia podstawowego oraz zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP o wartości 50 % zamówienia podstawowego. II.2) Opis II.2.1) Nazwa: Prace przy użyciu sprzętu mechanicznego z zakresu melioracji agrotechnicznych i przygotowania gleby prowadzone na terenie wszystkich leśnictw Nadleśnictwa Zawadzkie Część nr: 7 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 77210000 Usługi pozyskiwania drewna 77211000 Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna 77211100 Usługi cięcia drewna 77211200 Transport dłużyc na terenie lasów 77211300 Usługi selekcji drzew 77211400 Usługi wycinania drzew 77211500 Usługi pielęgnacji drzew 77211600 Sadzenie drzew 77230000 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa 77231000 Usługi gospodarki leśnej 77231200 Usługi zwalczania szkodników leśnych 77231600 Usługi zalesiania II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL524 Opolski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Teren Nadleśnictwa Zawadzkie. Wszystkie leśnictwa. II.2.4) Opis zamówienia: Pakiet VII- Prace przy użyciu sprzętu mechanicznego z zakresu melioracji agrotechnicznych i przygotowania gleby prowadzone na terenie wszystkich leśnictw Nadleśnictwa Zawadzkie. Szczegółowy opis ujęto w SWZ przedmiotowego postępowania. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 1 043 345.23 PLN II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/01/2023 Koniec: 31/12/2023 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust 1 stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie przyczyn przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym prowadzeniem gospodarki leśnej, (2) zmian na rynku sprzedaży drewna lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, (3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług leśnych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac (na Obszarze Realizacji Pakietu) oraz (4) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę (na Obszarze Realizacji Pakietu). II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14) Informacje dodatkowe Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Szacunkowa wartość zamówienia uwzględnia zamówienie podstawowe, prawo opcji o wartości 20% zamówienia podstawowego oraz zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP o wartości 50 % zamówienia podstawowego. II.2) Opis II.2.1) Nazwa: Mechaniczne pozyskanie drewna na wybranych pozycjach zlokalizowanych w leśnictwach na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie. Część nr: 8 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 77210000 Usługi pozyskiwania drewna 77211000 Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna 77211100 Usługi cięcia drewna 77211200 Transport dłużyc na terenie lasów 77211300 Usługi selekcji drzew 77211400 Usługi wycinania drzew 77211500 Usługi pielęgnacji drzew 77211600 Sadzenie drzew 77230000 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa 77231000 Usługi gospodarki leśnej 77231200 Usługi zwalczania szkodników leśnych 77231600 Usługi zalesiania II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL524 Opolski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Teren Nadleśnictwa Zawadzkie. II.2.4) Opis zamówienia: Pakiet VIII- Mechaniczne pozyskanie drewna na wybranych pozycjach zlokalizowanych w leśnictwach Krupski Młyn, Zarzecze, Świerkle, Piotrowina, Kolejka, Haraszowskie, Kolonowskie. Szczegółowy opis ujęto w SWZ przedmiotowego postępowania. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 559 784.70 PLN II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/01/2023 Koniec: 31/12/2023 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust 1 stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie przyczyn przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym prowadzeniem gospodarki leśnej, (2) zmian na rynku sprzedaży drewna lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, (3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług leśnych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac (na Obszarze Realizacji Pakietu) oraz (4) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę (na Obszarze Realizacji Pakietu). II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14) Informacje dodatkowe Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Szacunkowa wartość zamówienia uwzględnia zamówienie podstawowe, prawo opcji o wartości 20% zamówienia podstawowego oraz zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP o wartości 50 % zamówienia podstawowego. Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1)------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Warunki udziału III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia III.2) Warunki dotyczące zamówienia III.2.2) Warunki realizacji umowy: Warunki realizacji umowy określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na podstawie pisemnych zleceń przekazywanych przez Przedstawicieli Zamawiającego ("Zlecenie"). III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia Sekcja IV: Procedura ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ IV.1) Opis IV.1.1) Rodzaj procedury Procedura otwarta Procedura przyspieszona Uzasadnienie: Opublikowano wstępne ogłoszenie informacyjne w dniu 21.09.2022. 2022/S 182-515212 IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie IV.2) Informacje administracyjne IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2022/S 182-515212 IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 24/11/2022 Czas lokalny: 10:00 IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 20/02/2023 IV.2.7) Warunki otwarcia ofert Data: 24/11/2022 Czas lokalny: 10:15 Miejsce: Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.11.2022r. o godz. 10:15. Otwarcie ofert następuje poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą platformy JOSEPHINE. Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz poszczególnych części Pakietów. Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o: 1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte; 2) cenach zawartych w ofertach. Sekcja VI: Informacje uzupełniające ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych Akceptowane będą faktury elektroniczne Stosowane będą płatności elektroniczne VI.3) Informacje dodatkowe: Postępowanie będzie prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. "procedury odwróconej", o której mowa w art. 139 ust.1, 3-4 PZP. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej dla Pakietów: dla Pakietu I (01.L.01/03) - w wysokości 26700 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy siedemset zł) dla Pakietu II (02.L.02/12) - w wysokości 35500 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy pięćset zł) dla Pakietu III (03.L.04/05) – w wysokości 35000 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy zł) dla Pakietu IV (04.L.06/07) – w wysokości 37300 zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy trzysta zł) dla Pakietu V (05.L.08/09/11) – w wysokości 50200 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy dwieście zł) dla Pakiet VI (06.L.10/13/SZKL) – w wysokości 55200 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy dwieście zł) dla Pakietu VII (07.L.przygotowan) – w wysokości 15300 zł (słownie: piętnaście tysięcy trzysta zł) dla Pakietu VIII (08.L.harwester) – w wysokości 8200 zł (słownie: osiem tysięcy dwieście zł) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby w treści wadium wnoszonego w formach, o których mowa powyżej zostali wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo powinno z niej wynikać, że Wykonawca, na którego gwarancja/poręczenie zostały wystawione działa w imieniu innych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, bądź w ich treści powinien zostać ujęty szerszy zakres odpowiedzialności gwaranta/poręczyciela niż tylko dotyczący działań/zaniechań odnoszących się do Wykonawcy, na którego gwarancja/poręczenie to zostało wystawione (zob. wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 24 czerwca 2020 r. sygn. akt KIO 662/20; wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 15 czerwca 2020 r., sygn. akt KIO 970/20; wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 31 lipca 2020 r., sygn. akt KIO 1183/20, uchwała Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 11 marca 2021 r., sygn. akt KIO/KD 6/21). VI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: odwolania@uzp.gov.pl Tel.: +48 224587840Faks: +48 224587800Adres internetowy: www.uzp.gov.pl/kio VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne Oficjalna nazwa: Sąd Polubowny przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej PolskiejAdres pocztowy: ul. Krucza 36/ Wspólna 6Miejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaTel.: +48 226958504Faks: +48 226958111Adres internetowy: www.uzp.gov.pl/kiohttps://sp.prokuratoria.gov.pl VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1.Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów PZP, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX PZP tj. odwołanie i skarga do sądu. Postępowanie odwoławcze uregulowane zostało w przepisach art. 506-578 PZP, a postępowanie skargowe w przepisach art. 579-590 PZP. 2. Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami PZP czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie PZP; 3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie PZP, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany. 3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, że Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 4. Odwołanie wnosi się w terminie: (a) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, (b) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. (a). 5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej. 6. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 4. i 5 SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 PZP, stronom oraz uczestnikom postępowania przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej lub postanowienia Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 PZP, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z późn. zm.), jest równoznaczne z jej wniesieniem. . VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza Adres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: odwolania@uzp.gov.pl Tel.: +48 224587840Faks: +48 224587800Adres internetowy: www.uzp.gov.pl/kio VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07/11/2022
Materiały
SWZ Usługi Leśne w 2023rSWZ_Z27052022.zip 22.58MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 10.11.2022 08:18 Tomasz Konfederak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Grzegorz Furmański
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Usługi leśne w 2023r | 6.0 | 24.05.2023 09:19 Tomasz Konfederak |
Usługi leśne w 2023r | 5.0 | 27.12.2022 15:00 Tomasz Konfederak |
Usługi leśne w 2023r | 4.0 | 02.12.2022 13:32 Tomasz Konfederak |
Usługi leśne w 2023r | 3.0 | 24.11.2022 14:12 Tomasz Konfederak |
Usługi leśne w 2023r | 2.0 | 24.11.2022 10:03 Tomasz Konfederak |
Usługi leśne w 2023r | 1.0 | 10.11.2022 08:18 Tomasz Konfederak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP