Rozpatrywanie spraw
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw w Nadleśnictwie Złotów:
- za pośrednictwem poczty na adres: Al. P. J. Lenne 1 77-400 Złotów
- poczty elektronicznej: zlotow@pila.lasy.gov.pl
- składane bezpośrednio w sekretariacie
Biuro Nadleśnictwa Złotów jest czynne w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00.
W sprawie skarg i wniosków Nadleśniczy przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek od godziny 15:00 do 16:00, po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu terminu spotkania.
Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego, chyba, że przepisy szczegółowe stanowią inaczej.
Pozostałe informacje na temat sposobu przyjmowania i załatwiania spraw oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą, można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa Złotów pod numerem: 67 263 34 71 lub za pomocą poczty elektronicznej: e-mail: zlotow@pila.lasy.gov.pl od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00 - 15:00.
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Materiały
Wniosek o udostępnienie informacjiWniosek_o_udostępnienie_danych.doc 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 24.08.2021 07:13 ŁUKASZ GALIMSKI
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Łukasz Galimski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 5.0 | 04.03.2024 11:51 Eugeniusz Panglisch |
Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 20.06.2023 12:09 Eugeniusz Panglisch |
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 22.03.2023 11:36 Eugeniusz Panglisch |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 22.03.2023 11:34 Eugeniusz Panglisch |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 24.08.2021 07:13 ŁUKASZ GALIMSKI |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP