W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaproszenie do składania ofert dla przedmiotu zamówienia pn. Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Złoty Potok w roku 2022 – IV postępowanie

Zaproszenie do składania ofert dla przedmiotu zamówienia pn. Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Złoty Potok w roku 2022 – IV postępowanie

Złoty Potok, dnia 19.05.2022 r
Zn. spr.: Z.270.1.2022
 
 
Zaproszenie do składania ofert na usługi z zakresu leśnictwa o wartości mniejszej niż próg unijny
 
1.    Zamawiający
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Nadleśnictwo Złoty Potok
Złoty Potok, ul. Kościuszki 2
42-253 Janów
NIP: 573-000-40-07 REGON: 150026078
 (nazwa i adres Zamawiającego)
zaprasza do złożenia oferty na:
2.    Przedmiot zamówienia:
„Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Złoty Potok
w roku 2022 – IV postępowanie”
2.1.    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.
1)    Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.:
Dz. U. z 2021 r. poz. 1275 z późn. zm. – „Ustawa o lasach”) obejmujące prace z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna oraz turystycznego zagospodarowania i użytkowania ubocznego lasu do wykonania na terenie Nadleśnictwa Złoty Potok w roku 2022.
2)    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna oraz turystycznego zagospodarowania i użytkowania ubocznego lasu wynikające z Załącznika nr 3 do Zaproszenia do składania ofert (dalej: Zaproszenia), na który składają się:
Załącznik nr 3.1. – rozmiar prac według grup czynności, czynności i lokalizacji;
Załącznik nr 3.2. – układ sortymentowy pozyskania drewna;
Załącznik nr 3.3. – zestawienie odległości i warunków zrywki drewna;
Załącznik nr 3.4. – zestawienie pozycji nieudostępnionych dla pozyskania
maszynowego
Załącznik nr 3.5. – informacja o stosowaniu możliwych technologii pozyskania
drewna;
3)    Zakresy rzeczowe zestawione w załącznikach nr 3.1. - 3.5 mają charakter szacunkowy.
4)    Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, określa Decyzja nr 19 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17 marca 2021 r. w sprawie wprowadzenia do stosowania „Opisu standardu technologii wykonawstwa prac leśnych" w jednostkach organizacyjnych Lasów Państwowych.
Określony z tej decyzji szczegółowy opis standardu technologii wykonywania poszczególnych prac leśnych (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia stanowił podstawę określenia wymagań jakościowych odnoszących się do elementów składających się na przedmiot zamówienia zawartych w Załączniku nr 4 do Zaproszenia (Opisu standardu technologii wykonawstwa prac leśnych).
5)    Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace leśne (czynności) wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 4 do Zaproszenia.
6)    Opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac leśnych został zawarty w Załączniku nr 4 do Zaproszenia.
7)    Przedmiot zamówienia dotyczy prac wykonywanych na terenie Leśnictw Kamienna Góra, Dąbrowa i Zrębice.
8)    Oferta złożona przez Wykonawcę musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w zaproszeniu do składania ofert.
9)    Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Złoty Potok
10)    Realizacja prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia będzie się odbywała na obszarze Leśnictw Kamienna Góra, Dąbrowa, Zrębice („Obszar Realizacji Zamówienia”). Wskazana w Załącznikach nr 3.1. – 3.5 lokalizacja (adres leśny) poszczególnych prac leśnych wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy ma charakter wstępny. Lokalizacja (adres leśny) poszczególnych prac wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy zostanie określona w Zleceniu, o którym mowa w pkt 2.3. ppkt 1), z zastrzeżeniem, iż zawsze będzie to Obszar Realizacji Zamówienia.
11)    Postanowienia pkt 7,9,10 nie uchybiają uprawnieniom Zamawiającego wynikającym z wzoru umowy w sprawie zamówienia (Załącznik nr 10 do Zaproszenia).
12)    Z uwagi na faktyczną sytuację przyrodniczo-pogodową, która może zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieprzewidzianą w tej chwili sytuację gospodarczo-ekonomiczną, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających, ustaleń nowych lokalizacji, jak również wstrzymania dokonania czynności wskazanych w poszczególnych wierszach tabel opisujących przedmiot zamówienia. Korekty zwiększające nie oznaczają wprowadzenia nowych prac, nieobjętych zakresem zamówienia, a korekty zmniejszające nie oznaczają całkowitej rezygnacji z części prac. Należy je rozumieć jako zwiększenie ilości prac w jednej lokalizacji (adresie leśnym) na Obszarze Realizacji Zamówienia (w tym również w lokalizacjach na Obszarze Realizacji Zamówienia niewskazanych wstępnie w Zaproszeniu), przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości prac w innej lokalizacji (adresie leśnym) na Obszarze Realizacji Zamówienia, w ramach sumarycznych ilości poszczególnych prac wchodzących w zakres  Przedmiotu Umowy określonych w Zaproszeniu, przypadających do wykonania na całym Obszarze Realizacji zamówienia wskazanym w Zaproszeniu. Konieczność zwiększenia rozmiaru niektórych elementów realizowanego zamówienia w toku wykonywania przedmiotu zamówienia może wystąpić również po to, aby zrealizować pełny zakres prac opisany w przedmiocie zamówienia.
Ustalenie nowej lokalizacji odbywa się w ramach przedmiotu zamówienia, przy czym zawsze wyłącznie na Obszarze Realizacji Zamówienia.
13)    Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym
Słownikiem Zamówień (CPV):
77200000-2 Usługi leśnictwa
77210000-5 Usługi pozyskania drewna
77211000-2 Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna
77211100-3 Usługi cięcia drewna
77211200-4 Transport dłużyc na terenie lasów
77211300-5 Usługi selekcji drzew
77211400-6 Usługi wycinania drzew
77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew
77211600-8 Sadzenie drzew
77230000-1 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa
77231000-8 Usługi gospodarki leśnej
77231200-0 Usługi zwalczania szkodników leśnych
77231600-4 Usługi zalesiania
77231700-5 Usługi rozszerzania lasów
2.2.    Unormowania, których zobowiązany będzie w szczególności przestrzegać Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia.
1)    Podstawowe akty prawne:
-ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1275 z późn. zm.),
-ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1098),
-ustawa z dnia 13 lutego 2020 r. o ochronie roślin przed agrofagami (tekst jedn.: Dz. U.: z 2021 r. poz. 256 z późn. zm.),
-ustawa z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 2289 z późn. zm.),
-ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 272 z późn zm.),
-ustawa z dnia 8 marca 2013 r. o środkach ochrony roślin (tekst jedn.: Dz.U. z 2020 r. poz. 2097 z późn. zm.),
-rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 czerwca 2002 r. w
-sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy stosowaniu i magazynowaniu środków ochrony roślin oraz nawozów mineralnych organiczno-mineralnych (Dz. U. z 2002 r. Nr 99, poz. 896 z późn. zm.),
-rozporządzenie Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2176),
-rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 30 października 2002 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas pracy (Dz. U. z 2002 r. Nr 191 poz. 1596 z późn. zm.),
-rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.),
-rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 6 stycznia 1998 r. w sprawie określenia wzoru znaku zakazu wstępu do lasu oraz zasad jego umieszczania (Dz. U. z 1998 r. Nr 11, poz. 39),
-rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 8 maja 2013 r. w sprawie szkoleń w zakresie środków ochrony roślin (Dz. U. z 2013 r. poz. 554 z późn zm.),
-rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 22 maja 2013 r. w sprawie sposobu postępowania przy stosowaniu i przechowywaniu środków ochrony roślin (Dz. U. z 2013 r. poz. 625),
-rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 161, poz. 1141),
-rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. z 2006 r. Nr 58, poz. 405 z późn. zm.),
-rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109, poz. 719 z późn. zm.),
-rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie wymagań dotyczących sprawności technicznej sprzętu przeznaczonego do stosowania środków ochrony roślin (tekst jedn.: Dz.U. z 2016 r. poz. 760),
-rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 13 grudnia 2013 r. w sprawie potwierdzania sprawności technicznej sprzętu przeznaczonego do stosowania środków ochrony roślin (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 775 z późn. zm.),
-rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy (Dz. U. z 2009 r. Nr 105, poz. 870),
2)    W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, oprócz przepisów prawa obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca będzie obowiązany do stosowania i przestrzegania obowiązków i zasad wynikających z niżej wymienionych dokumentów:
-„Zasady hodowli lasu” – wprowadzone zarządzeniem Nr 53 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2011 r.,
-„Instrukcja ochrony lasu” – wprowadzona zarządzeniem nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 22 listopada 2011 r.,
-„Instrukcja bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej” – wprowadzona zarządzeniem Nr 36 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 kwietnia 2012 r.,
-„Instrukcja ochrony przeciwpożarowej lasu” - wprowadzona zarządzeniem Nr 81 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 23 grudnia 2019 r.,
-zarządzenie nr 40 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 października 2011 r. w sprawie wprowadzenia ramowego wykazu prac wykonywanych przez co najmniej dwie osoby (zn. spr. GB-021-2/2011),
-zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 7 listopada 2019 r. w sprawie wprowadzenia wytycznych pod nazwą „Zasady Użytkowania Lasu” w jednostkach organizacyjnych Lasów Państwowych (znak: ZM.7603.13.2019),
-Zasady, kryteria i standardy zrównoważonej gospodarki leśnej FSC (Forest Stewardship Council) oraz PEFC Council (Programme for the Endorsement of Forest Certification Schemes).
3)    Wykonawca obowiązany będzie przestrzegać przy realizacji przedmiotu zamówienia warunki techniczne na surowiec drzewny zgodnie z zarządzeniem nr 51 z dnia 30 września 2019 r. w sprawie wprowadzenia warunków technicznych stosowanych w obrocie surowcem drzewnym w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe.
Dokumenty wskazane w pkt 1 – 3 powyżej są dostępne na stronie internetowej pod
adresem http://sejm.gov.pl, http://www.lasy.gov.pl, https://www.gov.pl/web/dglp
http://www.pkn.pl, http://pl.fsc.org, http://drewno.zilp.lasy.gov.pl/drewno/Normy
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/uregulowania_wewnetrzne
2.3.    Zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia.
1)    Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na podstawie pisemnych zleceń przekazywanych przez Przedstawicieli Zamawiającego („Zlecenie”). Treść Zlecenia określa umowa w sprawie zamówienia (Załącznik nr 10 do Zaproszenia).
2)    Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia pozostałości po pracach pozyskaniowych z dróg, linii podziału powierzchniowego, rowów, itp. obiektów oraz pozostałych odpadów po działalności własnej (śmieci, pustych opakowań, zużytych elementów maszyn, itp.).
3)    Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania oleju biodegradowalnego do smarowania układów tnących w eksploatowanych piłach łańcuchowych i głowicach tnących oraz zestawów do pochłaniania oleju w urządzeniach eksploatowanych na terenie lasów.
4)    Do smarowania układów tnących w eksploatowanych piłach łańcuchowych i głowicach tnących Wykonawca będzie zobowiązany stosować olej biodegradowalny o parametrze biodegradacji nie gorszym niż 60%. Wymagane jest określenie biodegradowalności zgodnie z metodyką badań opisaną w Rozporządzeniu Komisji (WE) NR 440/2008 z dnia 30 maja 2008 r. w metodzie: OECD 301B lub OECD 301C lub OECD 301F, ustalająca metody badań zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH).
5)    Wyznacznikiem szacunkowej ilości objętościowych lub wagowych zużywanego oleju biodegradowalnego do smarowania układów tnących w eksploatowanych piłach łańcuchowych i głowicach tnących będzie masa pozyskania w m3 wynikająca z Protokołów Odbioru Robót, przy uwzględnieniu poniższych norm:
-przy użyciu pilarki wynosi 0,05 litra na 1 m 3 pozyskiwanego drewna,
-przy użyciu harwestera wynosi 0,02 litra na 1 m 3 pozyskiwanego drewna.
6)    Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić faktury zakupowe oleju wraz z „Kartą charakterystyki preparatu niebezpiecznego” potwierdzającego stopień biodegradowalności kupionego oleju, adekwatnie do ilości m3 pozyskanego drewna. Zamawiającemu służyć będzie prawo do weryfikacji olei używanych do smarowania układów tnących, a Wykonawca zobowiązany będzie udostępnić Zamawiającemu możliwość pobrania próbek oleju w ilości niezbędnej do przeprowadzenia badań jego parametrów. Koszty badań laboratoryjnych pokryją:
-Zamawiający, jeżeli parametr biodegradowalności jest nie niższy niż 60% według metodyki badań jak wskazano powyżej,
-Wykonawca, jeżeli parametr jest niższy niż 60% według metodyki badań jak wskazano powyżej.
7)    Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich maszyn, ciągników i urządzeń pracujących na powierzchniach leśnych w zestawy (sorbenty, maty sorpcyjne itp.) o chłonności umożliwiającej pochłonięcie rozlanego paliwa lub oleju oraz innych płynów technologicznych używanych w maszynach, ciągnikach, pilarkach i innych urządzeniach pracujących w lesie oraz użycia tych środków w sytuacjach wymagających zastosowania (awarie, naprawy, tankowania itp.) - w celu zapobieżenia skażeniu środowiska. Dopuszcza się posiadanie i używanie przez pilarzy kanistrów z bezpiecznymi końcówkami (dozownikami), uniemożliwiającymi rozlanie (przelanie) oleju i mieszanki paliwowej podczas tankowania pilarki (zastępczo za maty pochłaniające olej i paliwo).
8)    Wykonawca obowiązany jest w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dokonać oznakowania pozycji zakazem wstępu zgodnie z art. 26 ustawy o lasach. W szczególności Wykonawca jest zobowiązany do właściwego oznaczenia tablicami ostrzegawczymi powierzchni, na których wykonywane będą prace obejmujące pozyskanie, zrywkę drewna i rozdrabnianie pozostałości pozrębowych oraz innych prac przewidzianych instrukcjami wskazanymi w pkt 2.2 ppkt 2).
 
Drogi leśne, drogi publiczne, szlaki turystyczne (w szczególności rowerowe, piesze, konne i wodne) i inne obiekty komunikacyjne przebiegające przez powierzchnię roboczą należy na okres od chwili rozpoczęcia prac na pozycji do jej zwrotu zamknąć dla osób trzecich, w tym w szczególności dla ruchu publicznego. Znaki zakazujące wstępu do lasu należy ustawić przy drogach, szlakach i obiektach komunikacyjnych, nie bliżej niż 100 m od granicy pozycji, na której wykonywany jest przedmiot zamówienia. Znaki zakazu muszą być widoczne. Zakup tablic leży po stronie Zamawiającego. Lokalizacja tablic przed rozpoczęciem prac wymaga uzgodnienia z upoważnionym Przedstawicielem Zamawiającego.
2.4.    Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
2.5.    Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na pozyskaniu i zrywce surowca drzewnego, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).
2.6.    Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace), jak opisane w Załączniku nr 3 do Zaproszenia i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w Załączniku nr 3 do Zaproszenia i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust 1 stanowiącego załącznik nr 10 do Zaproszenia. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku:
(1)    wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków przyrodniczych, klimatycznych bądź atmosferycznych,
(2)    zmian na rynku sprzedaży drewna lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych,
(3)    braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług leśnych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac oraz
(4)    powierzania wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę.
 
3.    Warunki, których spełnienie jest wymagane od wykonawców:
3.1.    W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a)    Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):
-zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie uwzględniana wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy), na podstawie jednej lub większej ilości umów, usługi z zakresu gospodarki leśnej o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto polegające na wykonywaniu prac obejmujących prace z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna oraz turystycznego zagospodarowania i użytkowania ubocznego lasu, przy czym:
(a)    w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z takich wykonawców powinien wykazać usługi z zakresu gospodarki leśnej o wartości stanowiącej co najmniej 50% łącznej wartości usług wymaganej w treści niniejszego warunku;
(b)    w przypadku polegania na doświadczeniu podmiotów udostępniających zasoby, co najmniej jeden z takich podmiotów lub wykonawca (a w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - co najmniej jeden z takich wykonawców) powinien wykazać usługi z zakresu gospodarki leśnej o wartości stanowiącej co najmniej 50% łącznej wartości usług wymaganej w treści niniejszego warunku;
b)    Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
-co najmniej 1 szt. ciągnika zrywkowego lub ciągnika przystosowanego do zrywki drewna,
c)    Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
-co najmniej 1 osobą, która ukończyła z wynikiem pozytywnym szkolenie dopuszczające do pracy z pilarką zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 161, poz. 1141) lub posiadająca odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych Państwach Członkowskich Unii Europejskiej;
-    co najmniej 1 osobą nadzoru z wykształceniem leśnym wyższym, leśnym średnim lub posiadającymi dyplom ukończenia studium zawodowego świadczenia usług na rzecz leśnictwa;
3.2.    W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu:
a)    Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne.
b)    Zamawiający wykluczy Wykonawcę, wobec którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona.
c)    Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który figuruje w kartotece KRK jako osoba skazana.
3.3.    Jeśli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), warunki z zakresu posiadanego sprzętu i potencjału ludzkiego może spełniać jeden z wykonawców lub dwóch i więcej wykonawców łącznie. Natomiast w zakresie podstaw wykluczenia warunki muszą zostać spełnione rozdzielnie przez każdego z wykonawców.
4.    Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
4.1.    Wadium należy wnieść w pieniądzu.
4.2.    Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP PARIBAS Bank Polska S.A nr rachunku: 70 2030 0045 1110 0000 0253 2970 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Złoty Potok w roku 2022 – IV postępowanie” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4.3.    Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Zwrot wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza nastąpi po podpisaniu umowy. W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy Zamawiającemu przysługuje prawo do zatrzymania wadium.
5.    Dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Wraz z ofertą oraz kosztorysem ofertowym należy złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia:
1)    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na potwierdzenie warunku postawionego w punkcie 3.2 (załącznik nr 5 do Zaproszenia),  
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z wykonawców oddzielnie.
2)    oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na potwierdzenie warunków opisanych w Zaproszeniu (załącznik nr 6 do Zaproszenia),
3)    wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia, na potwierdzenie spełnienia warunku z pkt 3.1. lit b) W zestawieniu winny się znaleźć nazwy urządzeń, tytuł prawny do dysponowania (załącznik nr 7 do Zaproszenia).
4)    wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia, na potwierdzenie spełnienia warunku z pkt 3.1.lit c) (załącznik nr 8 do Zaproszenia).
5)    wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych usług), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji usług) i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór wykazu wykonanych usług stanowi Załącznik nr 9 do Zaproszenia) wraz z dowodami czy wskazane przez Wykonawcę w wykazie usługi na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert).
Uwaga!
W przypadku kiedy Zamawiający dysponuje informacjami odnośnie wykonanych usług w wykazie należy wpisać. „Informacje w posiadaniu Zamawiającego”
6)    informacji z Krajowego Rejestru Karnego wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, informację składa każdy z wykonawców.
7)    pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
8)    potwierdzenie wniesienia wadium.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty o których mowa w pkt 2-5 składane są wspólnie. (Warunki może spełniać 1 z wykonawców lub łącznie wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia).
W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
•    w Formularzu Oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
•    oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
•    wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
•    Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
•    Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
 
6.    Termin realizacji zamówienia:

Od dnia podpisania umowy do 31.12.2022 r.
7.    Kryteria oceny ofert:
 
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena – 100%.
Sposób obliczania punktów:
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

C = Cn/Co * 100 pkt

gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej

Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Formularzu Oferty.
Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.
Jeżeli nie można będzie wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to że dwie lub więcej ofert zostanie złożonych o takiej samej całkowitej wartości zmówienia, Zamawiający poprosi Wykonawców którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.
 
(nazwa zadania, cechy, ilość, jednostki miary)
8.    Miejsce i termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 27.05.2022 roku do godziny 10:00 w sekretariacie Zamawiającego przy ul. Kościuszki 2, Złoty Potok 42-253 Janów – osobiście, pocztą tradycyjną, 34 329 11 71 - faksem, zloty_potok@katowice.lasy.gov.pl – pocztą elektroniczną,
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
9.    Do kontaktów w przedmiotowej sprawie wyznacza się pracownika merytorycznego w osobie:

Marek Szostak – Zastępca Nadleśniczego – tel. 34 329 11 70.
10.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postepowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny unieważnienia i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie prawa ze strony Wykonawcy do realizacji zamówienia. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania przez Zamawiającego.
11.    Wybór oferty: O wynikach przeprowadzonego postępowania oraz wyborze najkorzystniejszej oferty wszyscy wykonawcy zostaną poinformowani e-mailowo w ciągu 30 dni od dnia określonego jako termin składania ofert.
12.    Informacja o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia Umowy. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących formalności:

1)    wnieść wymagane zabezpieczanie należytego wykonania umowy;
2)    przedłożyć Zamawiającemu:
a)    kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowę konsorcjum), jeżeli zamówienie będzie realizowane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b)    zaświadczenia o ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia specjalistycznego z zakresu pracy pilarką dla osób wskazanych przez Wykonawcę w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu,
c)    dokumenty potwierdzające warunek posiadanego wykształcenia osób wskazanych przez Wykonawcę jako osoby nadzorujące w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu,
d)    dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej określony we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego (załącznik nr 10 do Zaproszenia) w wysokości 200 000,00 zł.
e)    kopię umowy zawartej z firmą posiadającą uprawnienia do odbioru i utylizacji absorbentów skażonych olejami.
Przed rozpoczęciem realizacji czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, w stosunku do osób mających wykonywać te czynności, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu, następujące dokumenty:
1)    oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, zawierających informacje, w tym dane osobowe niezbędne do zweryfikowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu oraz zakres obowiązków pracownika.
2)    poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony. Kopia umowy/umów powinna zawierać informacje, w tym dane osobowe niezbędne do zweryfikowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu oraz zakres obowiązków pracownika.
3)    dokument potwierdzający zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń lub opłacenie przez pracodawcę ubezpieczeń pracownika, zanonimizowany w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.
13.    Zabezpieczenie należytego wykonania umowy:
13.1.    Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosić będzie 2% ceny łącznej brutto wynikającej ze złożonej oferty.
13.2.    Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1)    pieniądzu;
2)    poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3)    gwarancjach bankowych;
4)    gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)    poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
13.3.    Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP PARIBAS Bank Polska S.A nr rachunku: 70 2030 0045 1110 0000 0253 2970 z dopiskiem: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy na „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Złoty Potok w roku 2022” – IV postępowanie”. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
13.4.    Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, we wszystkich formach przewidzianych w pkt 13,2. Zaproszenia powinno zabezpieczać roszczenia wynikające z niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy w taki sam sposób, co oznacza, iż zabezpieczenie wniesione w formie innej niż pieniądz nie może zabezpieczać roszczeń Zamawiającego w sposób mniej korzystny, niż jakby miało to miejsce w przypadku wniesienia zabezpieczenia w pieniądzu. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie gwarancji/poręczenia powinno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości uzależnienia wypłaty kwot z gwarancji/poręczenia od przedłożenia jakichkolwiek dodatkowych dokumentów, bądź spełnienia jakichkolwiek warunków, poza oświadczeniem Zamawiającego, iż żądana kwota jest należna z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy.
13.5.    Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
14.    Informacja dot. ochrony danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1)    Administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Złoty Potok
adres: Złoty Potok, ul. Kościuszki 2, 42- 253 Janów
adres e-mail: zloty_potok@katowice.lasy.gov.pl
nr telefonu: 34 329 11 70
2)    Dane osobowe przetwarzane są w celach związanych z działalnością Nadleśnictwa Złoty Potok wynikającą z przepisów prawa na podstawie art. 6 ust 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanego z postępowaniem o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Zaproszeniu.
3)    Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Nadleśnictwa Złoty Potok, podmiotom udzielającym jej wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
4)    Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do wykonania obowiązujących przepisów prawa.
5)    Posiada Pan/Pani następujące prawa co do swoich danych osobowych: prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO.
6)    Podanie danych jest obowiązkowe w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie dobrowolne.

ZASTĘPCA NADLEŚNICZEGO
Nadleśnictwa
Złoty Potok

Marek Szostak
(podpis Zamawiającego)
 
 


Załączniki:
1. Załącznik nr 1 Oferta
2. Załącznik nr 2 Kosztorys ofertowy
3. Załącznik nr 3 Opis przedmiotu zamówienia
4. Załącznik nr 4 Opis standardu technologii wykonawstwa prac leśnych
5. Załącznik nr 5 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
6. Załącznik nr 6 Oświadczenie o spełnianiu warunku udziału
7. Załącznik nr 7 Wykaz urządzeń
8. Załącznik nr 8 Wykaz osób
9. Załącznik nr 9 Wykaz usług
10. Załącznik nr 10 Wzór umowy

 

Materiały

Zaproszenie do składania ofert Z.270.1.2022
Zaproszenie​_do​_składania​_ofert​_Z27012022.pdf 0.39MB
Załącznik nr 1 do Zaproszenia - Oferta​_Z.270.1.2022.pdf
Załącznik​_nr​_1​_do​_Zaproszenia​_-​_Oferta​_Z27012022.pdf 0.25MB
Załącznik nr 2 Zaproszenia - Kosztorys ofertowy​_Z.270.1.2022
Załącznik​_nr​_2​_Zaproszenia​_-​_Kosztorys​_ofertowy​_Z27012022.pdf 0.22MB
Załącznik nr 3.1. do Zaproszenia - Rozmiar prac według grup czynności, czynności i lokalizacji​_Z.270.1.2022
Załącznik​_nr​_31​_do​_Zaproszenia​_-​_Rozmiar​_prac​_według​_grup​_czynności,​_czynności​_i​_lokalizacji​_Z27012022.pdf 0.40MB
Załącznik nr 3.2. do Zaproszenia - Układ sortymentowy pozyskania drewna​_Z.270.1.2022
Załącznik​_nr​_32​_do​_Zaproszenia​_-​_Układ​_sortymentowy​_pozyskania​_drewna​_Z27012022.pdf 0.12MB
Załącznik nr 3.3. do Zaproszenia -Zestawienie odległości i warunków zrywki drewna​_Z.270.1.2022
Załącznik​_nr​_33​_do​_Zaproszenia​_-Zestawienie​_odległości​_i​_warunków​_zrywki​_drewna​_Z27012022.pdf 0.20MB
Załącznik nr 3.4. do Zaproszenia - Zestawienie pozycji nieudostępnionych dla pozyskania maszynowego​_Z.270.1.2022
Załącznik​_nr​_34​_do​_Zaproszenia​_-​_Zestawienie​_pozycji​_nieudostępnionych​_dla​_pozyskania​_maszynowego​_Z27012022.pdf 0.19MB
Załącznik nr 3.5. do Zaproszenia -Informacja o stosowaniu możliwych technologii pozyskania drewna​_Z.270.1.2022
Załącznik​_nr​_35​_do​_Zaproszenia​_-Informacja​_o​_stosowaniu​_możliwych​_technologii​_pozyskania​_drewna​_Z27012022.pdf 0.19MB
Załącznik nr 4 do Zaproszenia - Opis standardu technologii wykonawstwa prac lesnych Z.270.1.2022
Załącznik​_nr​_4​_do​_Zaproszenia​_​_-​_Opis​_standardu​_technologii​_wykonawstwa​_prac​_lesnych​_Z27012022.pdf 2.72MB
Załącznik nr 6 do Zaproszenia - Oświadczenie o spełnieniu warunków​_Z.270.1.2022
Załącznik​_nr​_6​_do​_Zaproszenia​_-​_Oświadczenie​_o​_spełnieniu​_warunków​_Z27012022.pdf 0.52MB
Załącznik nr 7 do Zaproszenia - Wykaz urządzeń​_Z.270.1.2022
Załącznik​_nr​_7​_do​_Zaproszenia​_-​_Wykaz​_urządzeń​_Z27012022.pdf 0.24MB
Załącznik nr 8 do Zaproszenia - Wykaz osób​_Z.270.1.2022
Załącznik​_nr​_8​_do​_Zaproszenia​_-​_Wykaz​_osób​_Z27012022.pdf 0.24MB
Załącznik nr 9 do Zaproszenia - Wykaz usług​_Z.270.1.2022
Załącznik​_nr​_9​_do​_Zaproszenia​_-​_Wykaz​_usług​_Z27012022.pdf 0.25MB
Załącznik nr 10 do Zaproszenia - Wzor umowy​_Z.270.1.2022
Załącznik​_nr​_10​_do​_Zaproszenia​_-​_Wzor​_umowy​_Z27012022.pdf 0.82MB

Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielnie zamówienia

Złoty Potok, dnia 27.05.2022
Zn. spr.: Z.270.1.2022

Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielnie zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 złotych – rozeznanie rynku

Komisja powołana zarządzeniem nr 17/2022 z dnia 17.05.2022 roku przez Nadleśniczego Nadleśnictwa Złoty Potok oświadcza, że mając na uwadze udzielanie zamówień publicznych sposób oszczędny i celowy oraz z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów oraz legalności i gospodarności zostało dokonane rozeznanie rynku – cen i warunków sprzedaży niżej wymienionej dostawy*, usługi*, roboty budowlane*

Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Złoty Potok w roku 2022 – IV postępowanie

Nazwa i adres Wykonawcy; Cena; Inne warunki i parametry

  1. Nazwa i adres Wykonawcy: P.P.U.H. ”JURA-LAS” S.C. Paweł Fert, Elżbieta Fert, Tomasz Fert, Julianka 5/3 42-250 Przyrów; Cena: brak oferty; Inne warunki i parametry: brak
  2. Nazwa i adres Wykonawcy: P.P.U.H. ”MAGMOR-LAS” Morawski Marian, Julianka 5/2, 42-250 Przyrów; Cena: brak oferty; Inne warunki i parametry: brak;
  3. Nazwa i adres Wykonawcy: Tomasz Gawron ”DREWGAW”, Kusięta 24, 42-256 Olsztyn; Cena: brak oferty; Inne warunki i parametry: brak;
  4. Nazwa i adres Wykonawcy: Konsorcjum: ”MARLAS” Mariusz Tosiek, Ludwinów 20B, 42-320 Niegowa, JURA-DAMADO Usługi Leśne Rafał Pałys, Bystrzanowice Dwór ul. Ogrodowa 5, 42-253 Janów; Cena: 556 844,11 zł brutto; Inne warunki i parametry:  
  5. Nazwa i adres Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Piotr Wyląg, Cynków ul. Dąbrówka 25, 42-350 Koziegłowy; Cena: brak oferty; Inne warunki i parametry:  
  6. Nazwa i adres Wykonawcy: WYKOR Sp. z o.o., Łączkowice 20 N, 97-515 Masłowice; Cena: brak oferty; Inne warunki i parametry:
  7. Nazwa i adres Wykonawcy: Zakład Usług Leśnych „BÓR II” Anna Makówka, Mała Wieś 31, 97-532 Żytno; Cena: brak oferty; Inne warunki i parametry:  

Rozeznanie rynku zostało oparte na ofertach wykonawców, które wpłynęły do Nadleśnictwa Złoty Potok do dnia 27.05.2022 do godziny 10:00 po wcześniejszym rozesłaniu zapytań cenowych, do ww. wykonawców za pośrednictwem poczty elektronicznej w dniu 19.05.2022 roku przez Pana Marka Szostaka oraz ogłoszeniu zaproszenia na stronie BIP Nadleśnictwa Złoty Potok.
(telefonicznie, osobiście lub w inny sposób – podać jaki)

Komisja proponuję udzielić zamówienia na ww. usługę

Konsorcjum:

  • "MARLAS” Mariusz Tosiek, Ludwinów 20B, 42-320 Niegowa
  • JURA-DAMADO Usługi Leśne Rafał Pałys, Bystrzanowice Dwór ul. Ogrodowa 5, 42-253 Janów

za cenę 515 596,40 + należny podatek VAT.

Realizacja zamówienia nie wymaga* wymaga* zawarcia pisemnej umowy.

Złoty Potok, dnia 27.05.2022 r

Sporządził: Adam Deksymer

Kierownik działu / Przełożony: Marek Szostak

Podpisy:

  1. Tadeusz Wychowski – przewodniczący komisji
  2. Kalina Malus – z-ca przewodniczącego komisji
  3. Adam Deksymer – z-ca sekretarza komisji
  4. Irmina Barczyk – członek komisji
  5. Izabela Deksymer – członek komisji

Protokół zatwierdzam

Zastępca Nadleśniczego
Nadleśnictwa Złoty Potok
Marek Szostak

 

 

Materiały

Protokół z przeprowadzonego rozeznania rynku - IV postępowanie
Protokół​_z​_przeprowadzonego​_rozeznania​_rynku​_-IV​_postępowanie.pdf 2.21MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.05.2022 14:26 Adam Deksymer
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marek Szostak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zaproszenie do składania ofert dla przedmiotu zamówienia pn. Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Złoty Potok w roku 2022 – IV postępowanie 2.0 27.05.2022 14:24 Adam Deksymer
Zaproszenie do składania ofert dla przedmiotu zamówienia pn. Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Złoty Potok w roku 2022 – IV postępowanie 1.0 19.05.2022 14:26 Adam Deksymer

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}