W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wideokonferencja z dyrektorami wydziałów zarządzania kryzysowego urzędów wojewódzkich i komendantami wojewódzkimi Państwowej Straży Pożarnej

26.02.2025

Zadania związane z wdrażaniem ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej i przygotowaniem Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej były głównym tematem wideokonferencji z udziałem przedstawicieli Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej, komendantów wojewódzkich PSP oraz dyrektorów wydziałów zarządzania kryzysowego urzędów wojewódzkich.

Grafika informacyjna z napisem: Wideokonferencja z dyrektorami wydziałów zarządzania kryzysowego urzędów wojewódzkich i komendantami wojewódzkimi Państwowej Straży Pożarnej

Podczas spotkania rozmawiano m.in. na temat:

  • planowania podziału środków na realizację zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w województwach,
  • szkoleń dla samorządowców, 
  • systemu bezpiecznej łączności państwowej,
  • systemu ostrzegania i alarmowania.