W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Wniosek o wydanie mLegitymacji

16.12.2024

Nasza szkoła przystąpiła do projektu mLegitymacja. mLegitymacja to legitymacja szkolna w telefonie będąca częścią aplikacji mObywatel. Jest bezpiecznym, nowoczesnym i bezpłatnym narzędziem, które – identycznie jak papierowa legitymacja – poświadcza uprawnienia uczniów do ulgowych przejazdów kolejowych, czy autobusowych.

wniosek o wydanie mLegitymacji

mLegitymacja

 

Nasza szkoła przystąpiła do projektu mLegitymacja.

mLegitymacja to legitymacja szkolna w telefonie będąca częścią aplikacji mObywatel. Jest bezpiecznym, nowoczesnym i bezpłatnym narzędziem, które – identycznie jak papierowa legitymacja – poświadcza uprawnienia uczniów do ulgowych przejazdów kolejowych, czy autobusowych.

W tym mobilnym dokumencie zapisane są wszystkie dane, które można znaleźć w

papierowej legitymacji: imię i nazwisko ucznia, numer legitymacji, datę wydania,

termin ważności, status użytkownika (uczeń), datę urodzenia, PESEL, nazwę i adres

szkoły.

Uczniowie mogą korzystać z mLegitymacji w tych samych sytuacjach, w których

obecnie korzystają z „tradycyjnych” dokumentów: podczas kontroli biletów, przy

zakupie biletów do kina itp.

Mobilną legitymację może otrzymać każdy uczeń, któremu wcześniej wydano

tradycyjną wersję dokumentu. Okres ważności mLegitymacji jest taki sam jak okres

ważności wydanej wcześniej wersji papierowej. W przypadku utraty ważności

„tradycyjnej” legitymacji, mobilna wersja będzie unieważniana. Unieważnienie będzie

mogło być dokonane przez szkołę także w przypadku utraty mLegitymacji na skutek

uszkodzeń, niepoprawnego działania lub utraty urządzenia mobilnego, w którym była

przechowywana (mLegitymacja jest przypisana do konkretnego urządzenia – w

momencie zgubienia lub kradzieży telefonu należy natychmiastowo poinformować

osoby odpowiedzialne za wydawanie mLegitymacji).

 

Wydawanie/Uruchomienie mLegitymacji

 

Aby uruchomić mLegitymację należy:

Złożyć wniosek do dyrektora szkoły o wydanie mLegitymacji (pełnoletni uczeń, rodzin/opiekun prawny niepełnoletniego ucznia) – w sekretariacie szkoły.

- Wysłać na adres sekretariatu (sekretariat@plastyk.bydgoszcz.pl) zdjęcie legitymacyjne w formacie JPG lub JPEG w rozmiarze do 5 MB, podpisane w nazwie pliku imieniem i nazwiskiem ucznia oraz klasą (zdjęcie będzie przechowywane przez 30 dni, do momentu wygenerowania mLegitymacji. Po tym czasie zostanie usunięte).

- Pobrać Aplikację mObywatel, potwierdzić regulamin.

Po otrzymaniu ze szkoły kodu aktywacyjnego uruchomić System na urządzeniu.

Materiały

Wniosek o wydanie mLegitymacji
WNIOSEK​_O​_WYDANIE​_mLEGITYMACJI.docx 0.01MB
Instrukcja
instrukcja.pdf 0.39MB
{"register":{"columns":[]}}