W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Kierownik gospodarczy

Dyrektor Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Erica Mendelsohna w Olsztynie poszukuje: kierownika gospodarczego

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na zastępstwo
Termin składania aplikacji upłynął: 06-10-2023

Informacje o ofercie

Wymiar etatu:  1

Liczba stanowisk pracy:  1 na zastępstwo

Zakres obowiązków

  • prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły,
  • utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości,
  • prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami księgi obiektu budowlanego,
  • dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp,
  • organizacja remontów bieżących (poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją)
  • przestrzeganie dyscypliny budżetowej,
  • organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia mienia szkoły oraz ochrony administrowanych budynków i terenu,
  • organizowanie i nadzorowanie pracy personelu techniczno-konserwatorskiego,
  • planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów zielonych w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym,
  • realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora,
  • organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły,
  • zlecenie prac o charakterze usługowym (usług transportu, szklenia, serwisu urządzeń, wykonania ekspertyz, wykonanie audytu, robót remontowo – budowlanych, itp.)
  • prowadzenie analizy wydatków za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów eksploatacyjnych itp.,
  • prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów,
  • przygotowanie materiałów i warunków konkursowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy,
  • udział w pracach komisji konkursowej i przetargowej,
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych,
  • udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych,
  • organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej,
  • kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów,
  • sporządzanie harmonogramu dyżurów dla pracowników gospodarczych,
  • uczestniczenie w rozruchu urządzeń i instalacji,
  • odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych,
  • planowanie oraz zakup maszyn i sprzętu do utrzymywania budynków i infrastruktury (kosiarki, maszyny czyszczące, itp.)
  • dokonywanie kontroli wewnętrznej,
  • przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum,
  • prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego,
  • dokonywanie okresowych ocen pracowników na stanowiskach gospodarczych,
  • obsługa techniczna imprez i uroczystości (nagłośnienie, wystrój pomieszczeń, wywieszanie flag),
  • nadzór nad gospodarką odpadami (utylizacja i ochrona środowiska).

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: warmińsko-mazurskie
Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych w Olsztynie ul. Partyzantów 85

Wymagania

  • posiada obywatelstwo polskie,
  • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej efektywne wykonywanie zadań na stanowisku,
  • preferowane kierunki: administracja, ekonomia i co najmniej 2 – letni staż pracy,
  • wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku i co najmniej 6 – letni staż pracy.

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny
  • życiorys (CV),
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  • dodatkowe kwalifikacje, uprawnienia,
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy,
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.03.2023 09:01 Marzena Topczyłko
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Aleksander Kuberski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Stanowisko: Kierownik gospodarczy 4.0 19.09.2023 13:13 Marzena Topczyłko
Stanowisko: Kierownik gospodarczy 3.0 19.09.2023 13:10 Marzena Topczyłko
Stanowisko: Kierownik gospodarczy 2.0 31.03.2023 09:16 Marzena Topczyłko
Stanowisko: Kierownik gospodarczy 1.0 31.03.2023 09:01 Marzena Topczyłko

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}