W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dostawa samochodu osobowego dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej

24.07.2024

3012-7.262.16.2024

ZAPYTANIE OFERTOWE

Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej z siedzibą przy ul. Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia na: Dostawę samochodu osobowego dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej.

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego, który będzie wykorzystywany przez Prokuraturę Okręgową w Bielsku-Białej do bieżącej pracy związanej z działalnością Prokuratury, tj. przewożeniem osób i dokumentacji. Samochód musi być fabryczne nowy, nieużywany, technicznie sprawny, gotowy do użytku, wolny od wad fizycznych i prawnych uniemożliwiających lub utrudniających jego eksploatację zgodnie z przeznaczeniem (model aktualnie wytwarzany przez producenta).
  2. Oferowany samochód musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1047 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. 2024 poz. 502 z późn. zm.).
  3. Pojazd musi posiadać homologację, wystawioną zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym, ustawą z dnia 14 kwietnia 2023 r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia (t.j. Dz. U. 2023 poz. 919 z późn. zm.) lub rozporządzeniem wykonawczym Komisji (UE) 2020/683 z dnia 15 kwietnia 2020 r. w sprawie wykonania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/858 w odniesieniu do wymogów administracyjnych dotyczących homologacji i nadzoru rynku pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, komponentów i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych do tych pojazdów. 
  4. Samochód musi także spełniać wymogi Dyrektywy CEE EURO 6 w zakresie emisji zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych (Euro 5 i Euro 6).
  5. Wymagane minimalne parametry techniczne pojazdu:
  1. Rok produkcji: 2024.
  2. Kolor nadwozia: lakier metalizowany srebrny.
  3. Typ nadwozia: 5-drzwiowy SUV, przystosowany do przewozu minimum 5 osób.
  4. Długość całkowita pojazdu: minimum 4500 mm.
  5. Szerokość pojazdu (bez lusterek): minimum 1850 mm.
  6. Wysokość pojazdu: minimum 1650 mm.
  7. Rodzaj silnika: benzynowy.
  8. Pojemność skokowa silnika: minimum 1500 cm3.
  9. Moc silnika: minimum 160 KM.
  10. Rozstaw osi pojazdu: minimum 2650 mm.
  11. Pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone): minimum 550 litrów.
  12. Pojemność zbiornika paliwa: minimum 50 litrów.
  13. Rozmiar koła: minimum 18”.
  1. Wymagane minimalne wyposażenie pojazdu:
  1. Tapicerka w ciemnej kolorystyce, łatwej do utrzymania w czystości (kolor tapicerki zostanie określony przez Zamawiającego z gamy oferowanej przez producenta pojazdu przed podpisaniem umowy).
  2. Ogumienie fabrycznie nowe, homologowane (Zamawiający nie dopuszcza opon bieżnikowanych).
  3. Automatyczna skrzynia biegów.
  4. Komputer pokładowy w języku polskim.
  5. Układ kierowniczy ze wspomaganiem.
  6. Kierownica umieszczona po lewej stronie pojazdu.
  7. Poduszki powietrzne czołowe i boczne dla kierowcy oraz pasażera, poduszki powietrzne kurtynowe.
  8. Pasy bezpieczeństwa kierowcy i pasażera z regulacją wysokości.
  9. System zapobiegający blokowaniu kół ABS.
  10. System kontroli trakcji.
  11. Kamera cofania.
  12. Przednie i tylne czujniki parkowania.
  13. Asystent monitorowania martwego pola.
  14. Oświetlenie przeciwmgielne przednie i tylne.
  15. Oświetlenie do jazdy w technologii LED.
  16. Bezkluczykowy dostęp do pojazdu.
  17. Zdalnie sterowany centralny zamek.
  18. Autoalarm.
  19. Blokada przeciwuruchomieniowa (immobilizer).
  20. Tempomat.
  21. Klimatyzacja automatyczna minimum dwusferowa z nawiewami w drugim rzędzie siedzeń.
  22. Elektronicznie sterowane szyby boczne przednie i tylne.
  23. Ogrzewanie tylnej szyby.
  24. Lusterka zewnętrzne podgrzewane, elektrycznie sterowane i składane.
  25. Radio cyfrowe z systemem głośnomówiącym Bluetooth.
  26. Gniazdo zasilania 12V oraz port USB w konsoli centralnej.
  27. Minimum dwa komplety kluczyków do pojazdu.
  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
  2. Pojazd musi być wolny od wad fizycznych i prawnych uniemożliwiających lub utrudniających jego eksploatację zgodnie z przeznaczeniem oraz musi spełniać warunki, o których mowa w ustawie Prawo o ruchu drogowym i przepisach wydanych na jej podstawie. Pojazd musi być objęty gwarancją na okres:
  1. minimum 60 miesięcy bez limitu kilometrów na zespoły i podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne, licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego,
  2. minimum 60 miesięcy bez limitu kilometrów na perforację blach nadwozia, licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego,
  3. minimum 36 miesięcy na powłokę lakierniczą, licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego.
  1. TERMIN I SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
  1. Termin realizacji zamówienia: do dnia 10 grudnia 2024 r. Przez termin realizacji zamówienia rozumie się termin dostawy zgodnie z postanowieniami projektu umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
  2. Przekazanie przedmiotu zamówienia odbędzie się w punkcie sprzedaży Wykonawcy lub jeżeli punkt nie znajduje się na obszarze województwa śląskiego, w siedzibie Zamawiającego.
  3. Podczas odbioru pojazd powinien być zatankowany minimum 10 litrami paliwa.
  4. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do samochodu komplet wymaganych polskim prawem dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu we właściwym organie rejestracyjnym, jak również wszystkie inne dokumenty pojazdu (m. in. karta gwarancyjna, instrukcja obsługi, wyciąg ze świadectwa homologacji, potwierdzenie opłaty akcyzy za pojazd, dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin) sporządzone w języku polskim.    
  5. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny oferowanego pojazdu na terenie miasta Bielsko-Biała.
  6. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia z zachowaniem należytej staranności, gwarantującej wysoki poziom jakości świadczonych dostaw.
  7. Dostarczony pojazd powinien być dopuszczony do obrotu i użytkowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca gwarantuje, iż dostarczony pojazd będzie odpowiadał wymaganiom polskich norm w tym zakresie.
  8. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w Załączniku nr 2 do niniejszego Zapytania – Projekt umowy.
  1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
  1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
  1. Zdolności występowania w obrocie gospodarczym (Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań).

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

  1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań).  Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
  2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej (Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań).

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

  1. Zdolności technicznej lub zawodowej (Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań).

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

  1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024 poz. 507 z późn. zm.) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę:
  1. wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy,
  2. którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 roku, o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy,
  3. którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. 2023 poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.

Wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy Zamawiający odrzuci ofertę takiego Wykonawcy. Zamawiający będzie weryfikował przesłankę wykluczenia, o której mowa powyżej na podstawie wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 oraz listy obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 ww. ustawy.

  1. TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ:

Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami są:

  1. Justyna Pietraszko – Specjalista ds. zamówień publicznych – tel. 33 475 81 64.
  2. Maciej Chrobak – Dyrektor Finansowo-Administracyjny Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej – tel. 33 475 81 60.
  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
  1. Tryb postępowania:

Ze względu na wartość zamówienia niższą niż 130.000,00 złotych netto nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (art. 2 ust. 1 pkt 1). Wybór Wykonawcy przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie badania rynku i porównania ofert cenowych.

  1. Wymagania formalne:
  1. Oferta musi być kompletna i przygotowana zgodnie z treścią niniejszego Zapytania ofertowego przy wykorzystaniu Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania.
  2. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim.
  3. Każdy Wykonawca może w niniejszym postępowaniu złożyć tylko jedną ofertę.
  4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  5. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia z Wykonawcami rozliczeń w walutach obcych.   
  6. Wskazane jest zapoznanie się z wymaganiami określonymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym. Wykonawca winien zdobyć wszelkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
  7. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy tj. osobę (osoby) wymienioną we właściwym rejestrze lub inną osobę upoważnioną pisemnie do reprezentowania Wykonawcy (firmy).
  8. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni, który rozpoczyna bieg wraz z upływem terminu składnia ofert.
  1. Oferta musi zawierać:
  1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy. Podana cena brutto musi obejmować wykonanie całego przedmiotu zamówienia oraz uwzględniać wszystkie koszty Wykonawcy niezbędne dla realizacji przedmiotu zamówienia. Cena powinna być określona cyfrowo i słownie, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami matematycznymi.
  2. Opis / kartę katalogową / itp. oferowanego modelu pojazdu, informującą Zamawiającego o wszystkich parametrach technicznych oraz o pełnym wyposażeniu pojazdu zaoferowanego w postępowaniu.
  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
  4. Stosowny dokument np.: pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli nie wynika ono z ogólnie obowiązujących przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty.

Zamawiający nie wzywa do uzupełnienia ww. dokumentacji, jeżeli może ją uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. 2024 poz. 307 z późn. zm.)

  1. SKŁADANIE OFERT:
  1. Ofertę cenową należy złożyć w formie skanu dokumentów „pdf” lub w formie elektronicznej na adres e-mail: sekretariat.wba.pobbi@prokuratura.gov.pl

do dnia 2 sierpnia 2024 roku do godziny 1200.

  1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert cenowych. Wykonawca jest zobowiązany, przed złożeniem oferty, do zapoznania się z wymaganiami Zamawiającego. Złożenie oferty cenowej jest równoważne z akceptacją warunków zawartych w Zapytaniu ofertowym.
  1. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY: 
  1. Kryterium wyboru Wykonawcy stanowi kryterium cenowe: cena brutto oferty podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
  2. Zamawiający do realizacji zamówienia wybierze ofertę niepodlegającą odrzuceniu, z najniższą ceną brutto oferty podaną przez Wykonawcę.
  3. Cena brutto oferty winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, w zakresie wynikającym z Zapytania ofertowego.
  4. Podstawą nawiązania współpracy będzie podpisanie umowy na dostawę przedmiotu zamówienia.
  1. KRYTERIA ODRZUCENIA OFERTY WYKONAWCY: 
  1. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy:
  1. jeżeli jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego,
  2. jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  3. jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
  4. wykluczonego z udziału w postępowaniu.  
  1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, a także wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw załączonych do oferty oraz uzupełnienia wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw.
  2. Jeżeli zaoferowana cena będzie wydawała się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budziła wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny będzie spoczywać na Wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzieli wyjaśnień (za brak wyjaśnień zostanie uznane również złożenie wyjaśnień lakonicznych, ogólnikowych, niepopartych dowodami), o których mowa powyżej lub jeżeli dokonana ocena tych wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

 

 

  1. WYBÓR WYKONAWCY I ZAWARCIE UMOWY:
  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz została uznana za najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów oceny ofert przyjętych w postępowaniu.
  2. Wykonawca podpisze umowę bezzwłocznie po otrzymaniu informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, w miejscu i terminie wskazanym w zaproszeniu Zamawiającego.
  3. Istotne dla Stron postanowienia umowy zawarte są w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
  4. Zamawiający zastrzega, że może unieważnić postępowanie na każdym jego etapie, bez wybrania którejkolwiek z ofert lub bez zawarcia umowy, bez podawania przyczyn. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia.
  1. Integralną częścią Zapytania ofertowego jest:
  1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy.
  2. Załącznik nr 2 – Projekt umowy.
  1. Obowiązek informacyjny związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej: RODO oraz art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”, Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej informuje, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej z siedzibą przy ul. Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała, tel. 33 47-58-100, e-mail: sekretariat.pobbi@prokuratura.gov.pl, reprezentowana przez Prokuratora Okręgowego w Bielsku-Białej.
  2. Inspektorem ochrony danych w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej jest Pani Aneta Machejek-Bąk, tel. 33 47-58-158, e-mail: iod.pobbi@prokuratura.gov.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO na zasadach określonych przepisami ustawy Pzp, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie procedury udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130.000,00 złotych.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym może zostać udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przechowywanie będzie obejmowało cały okres obowiązywania umowy.
  6. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem (art. 19 ust. 5 ustawy Pzp).
  7. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
  8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
  9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
  10. Posiada Pani/Pan:
  1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
  3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
  4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  1. Nie przysługuje Pani/Panu***:
  1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.           

                                                                       p.f. Prokurator Okręgowy

Materiały

Załącznik​_nr​_1​_Formularz​_ofertowy
Załącznik​_nr​_1​_Formularz​_ofertowy.docx 0.04MB
Załącznik​_nr​_2​_Projekt​_umowy
Załącznik​_nr​_2​_Projekt​_umowy.pdf 0.16MB
08dcaba7-b442-d438-d671-260001b1173c
08dcaba7-b442-d438-d671-260001b1173c.pdf 0.05MB
Zapytanie​_ofertowedocx​_(002)
Zapytanie​_ofertowedocx​_(002).pdf 0.16MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.07.2024 12:53 Arkadiusz Boczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Arkadiusz Boczek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa samochodu osobowego dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej 2.0 24.07.2024 13:08 Arkadiusz Boczek
Dostawa samochodu osobowego dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej 1.0 24.07.2024 12:53 Arkadiusz Boczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}