W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz wsparcia psychologicznego dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych

09.10.2024

Bielsko-Biała, data zgodna z podpisem

3012-7.262.20.2024

                                      ZAPYTANIE OFERTOWE

Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej z siedzibą przy ul. Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz wsparcia psychologicznego dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych.

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
  1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz wsparcia psychologicznego dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych (prokuratur okręgu bielskiego) na terenie miasta:
  1. Bielska-Białej (Część I zamówienia),
  2. Żywca (Część II zamówienia),
  3. Cieszyna (Część III zamówienia).
  1. Jednostkami podległymi Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej są:
  1. Prokuratura Rejonowa Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej, ul. Listopadowa 31,   43-300 Bielsko-Biała,
  2. Prokuratura Rejonowa Bielsko-Biała- Południe w Bielsku-Białej, ul. Sobieskiego 9, 43-300 Bielsko-Biała,
  3. Prokuratura Rejonowa w Żywcu, ul. Powstańców Śląskich 9, 34-300 Żywiec,
  4. Prokuratura Rejonowa w Cieszynie, ul. Garncarska 8, 43-400 Cieszyn.
  1. Usługi będą świadczone zgodnie z wszelkimi wymogami prawnymi, w szczególności wynikającymi z przepisów:
  1. ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz. U. 2022 poz. 437 z późn. zm.),
  2. działu X ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1465 z późn. zm.),
  3. rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (t.j. Dz. U. 2023 poz. 607),
  4. uchwały nr 204 Rady Ministrów z dnia 17 października 2023 r. w sprawie przyjęcia Krajowego Planu Przeciwdziałania Przestępstwom Przeciwko Wolności Seksualnej i Obyczajności na Szkodę Małoletnich na lata 2023-2026 (M.P. 2023 poz. 1235).
  1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy mający wiedzę, doświadczenie, dysponujący potencjałem technicznym i osobowym niezbędnym do realizacji zamówienia oraz posiadający uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, a także znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia.
  2. Zakres przedmiotowy usług obejmuje w szczególności:
  1. wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przewidzianych w przepisach, o których mowa ust. 3 niniejszego rozdziału,
  2. orzecznictwo lekarskie do celów przewidzianych w Kodeksie pracy i przepisach wykonawczych wydanych na jego podstawie,
  3. ocenę możliwości wykonywania pracy na określonym stanowisku, uwzględniającą stan zdrowia i zagrożenia występujące w miejscu pracy,
  4. prowadzenie czynnego poradnictwa w stosunku do chorych na choroby zawodowe lub inne choroby związane z wykonywaną pracą,
  5. świadczenie wsparcia psychologicznego dla prokuratorów Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych.
  1. Poprzez badania wstępne oraz badania okresowe Zamawiający rozumie: badania podstawowe (tj. OB, morfologia, badanie ogólne moczu, badanie poziomu cukru we krwi, badanie poziomu cholesterolu, EKG serca, RTG klatki piersiowej, badania okulistyczne) + wywiad medyczny lekarza medycyny pracy (dotyczący głównych dolegliwości pacjenta, dotychczasowego leczenia, przebytych poważniejszych chorób) + badania wynikające z załącznika nr 1 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy + orzeczenie lekarza medycyny pracy + inne badania zlecone przez Zamawiającego.
  2. Poprzez badania kontrolne Zamawiający rozumie: badania przeprowadzane przez lekarza medycyny pracy w przypadku niezdolności do pracy trwającej dłużej niż 30 dni, spowodowanej chorobą pracownika + orzeczenie lekarza medycyny pracy stwierdzającego brak przeciwwskazań zdrowotnych bądź przeciwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku w warunkach pracy opisanych w skierowaniu na badania lekarskie.
  3. Poprzez świadczenie wsparcia psychologicznego dla prokuratorów Zamawiający rozumie indywidualną konsultację psychologiczną, obejmującą w szczególności prokuratorów prowadzących postępowania o czyny zabronione przeciwko wolności seksualnej i obyczajowości na szkodę małoletnich, jak również z innych kategorii postępowań, powodujących duże obciążenie psychiczne lub emocjonalne.

 

  1. TERMIN I SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
  1. Okres realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 1 listopada 2024 r. do dnia 31 października 2025 r.
  2. Zasady świadczenia usług profilaktycznej opieki zdrowotnej:
  1. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania badań wstępnych, okresowych i kontrolnych jedynie na podstawie imiennego skierowania wystawionego przez Zamawiającego bądź jednostkę podległą, które powinno zawierać co najmniej:
  1. określenie rodzaju badania profilaktycznego, które ma zostać wykonane,
  2. w przypadku osób przyjmowanych do pracy – określenie stanowiska pracy, na którym osoba ta ma być zatrudniona,
  3. w przypadku pracowników Zamawiającego – określenie stanowiska pracy, na którym dany pracownik jest zatrudniony,
  4. opis warunków pracy, uwzględniający informacje o występowaniu na danym stanowisku pracy czynników niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia lub czynników uciążliwych i innych wynikających ze sposobu wykonywania pracy, z podaniem wielkości narażenia oraz aktualnych wyników i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia, wykonanych na tych stanowiskach.  
  1. Badania profilaktyczne powinny zostać wykonane nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od momentu rejestracji pracownika lub osoby przyjmowanej do pracy w placówce Wykonawcy.
  2. Wykonawca w ramach badań wstępnych oraz okresowych ma bezwzględny obowiązek każdorazowo przeprowadzać wszystkie wymagane przez Zamawiającego badania podstawowe, określone w Rozdziale I ust. 6 niniejszego Zapytania, o ile nie wystąpią przeciwwskazania medyczne uniemożliwiające wykonanie któregokolwiek ze wskazanych badań.
  3. Jeżeli Wykonawca, na podstawie przeprowadzonego wywiadu medycznego lub na podstawie wyników badań podstawowych uzna, iż koniecznym jest przeprowadzenie badań specjalistycznych pracownika lub osoby przyjmowanej do pracy, wówczas wypisuje dla danej osoby skierowanie na przeprowadzenie tychże badań, jednocześnie niezwłocznie informując o zaistniałym fakcie Zamawiającego, pisemnie pocztą elektroniczną na adres: sekretariat.wba.pobbi@prokuratura.gov.pl Informacja ta powinna zawierać dane osoby oraz rodzaj badania, na które została skierowana, jak również cenę danego badania specjalistycznego. Wykonawca może poszerzyć zakres badań profilaktycznych o konieczne badania specjalistyczne lub konsultacje wyłącznie wtedy, gdy będą one niezbędne do wydania orzeczenia lekarza medycyny pracy.
  4. Warunkiem wydania orzeczenia lekarza medycyny pracy jest zgłoszenie się pracownika lub osoby przyjmowanej do pracy z wynikami wszystkich badań podstawowych, specjalistycznych i pomocniczych, do przeprowadzenia których został skierowany.
  5. Pracownicy lub osoby przyjmowane do pracy, badani profilaktycznie, otrzymywać będą dwa egzemplarze zaświadczenia o zdolności do pracy, z których jeden egzemplarz przeznaczony jest dla Zamawiającego, a drugi dla osoby badanej. W przypadku stwierdzenia przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku, Wykonawca będzie bezpośrednio powiadamiał Zamawiającego o tym fakcie, niezwłocznie po przeprowadzeniu badania.
  6. Badania lekarskie zostaną przeprowadzone w placówkach medycznych wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
  7. Badania specjalistyczne i pomocnicze powinny być przeprowadzone na terenie miasta:
  1. Bielska-Białej (Część I zamówienia),
  2. Żywca (Część II zamówienia),
  3. Cieszyna (Część III zamówienia)

we właściwych poradniach specjalistycznych i pracowniach współpracujących i rozliczających się z Wykonawcą, za skierowaniem lekarzy pracujących w siedzibie / placówce Wykonawcy.

  1. Szczegółowe zasady świadczenia usług profilaktycznej opieki zdrowotnej zawarte są w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
  1. Zasady świadczenia usług wsparcia psychologicznego:
  1. W ramach niniejszego postępowania usługi wsparcia psychologicznego obejmować będą prokuratorów wszystkich prokuratur okręgu bielskiego, niezależnie od kategorii prowadzonych postępowań.
  2. Konsultacje psychologiczne odbywać się będą w placówce / gabinecie wskazanym przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
  3. Konsultacja psychologiczna powinna zostać przeprowadzona w terminie do 10 dni roboczych od dnia dokonania zgłoszenia.
  4. Przed każdą wizytą prokurator zobowiązany jest do okazania legitymacji służbowej prokuratora, na której będzie widniała informacja o zajmowanym stanowisku i jednostce prokuratury, w której pracuje.
  5. Przedstawiciel Wykonawcy będzie zobowiązany do sprawdzenia legitymacji służbowej prokuratora celem potwierdzenia czy osoba zgłaszająca się na konsultacje psychologiczne jest prokuratorem prokuratury okręgu bielskiego. 
  6. Szczegółowe zasady świadczenia usług wsparcia psychologicznego zawarte są w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
  1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
  1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
  1. Zdolności występowania w obrocie gospodarczym (Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań).

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

  1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań).  Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
  2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej (Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań).

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

  1. Zdolności technicznej lub zawodowej: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 2 ustawy o służbie medycyny pracy mogą realizować zadania służby medycyny pracy.

 

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

  1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024 poz. 507 z późn. zm.) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę:
  1. wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy,
  2. którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 roku, o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy,
  3. którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. 2023 poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.

Wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy Zamawiający odrzuci ofertę takiego Wykonawcy. Zamawiający będzie weryfikował przesłankę wykluczenia, o której mowa powyżej na podstawie wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 oraz listy obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 ww. ustawy.

  1. TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ:

Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami są:

  1. Justyna Pietraszko – Specjalista ds. zamówień publicznych, tel. 33 475 81 64.
  2. Paulina Makoś – Inspektor – tel. 33 475 81 64.
  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
  1. Tryb postępowania:

Ze względu na wartość zamówienia niższą niż 130.000,00 złotych netto nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (art. 2 ust. 1 pkt 1) (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1320 z późn. zm.). Wybór Wykonawcy przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie badania rynku i porównania ofert cenowych.

  1. Wymagania formalne:
  1. Oferta musi być kompletna i przygotowana zgodnie z treścią niniejszego Zapytania ofertowego przy wykorzystaniu Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania.
  2. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim.
  3. Każdy Wykonawca może w niniejszym postępowaniu złożyć tylko jedną ofertę.
  4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. obejmujących świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia w ramach jednej lub większej ilości Części zamówienia, określonych w Rozdziale I ust. 1 niniejszego Zapytania.  
  5. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia z Wykonawcami rozliczeń w walutach obcych.   
  6. Wskazane jest zapoznanie się z wymaganiami określonymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym. Wykonawca powinien zdobyć wszelkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
  7. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy tj. osobę (osoby) wymienioną we właściwym rejestrze lub inną osobę upoważnioną pisemnie do reprezentowania Wykonawcy (firmy).
  8. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni, który rozpoczyna bieg wraz z upływem terminu składnia ofert.
  1. Oferta musi zawierać:
  1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wraz ze szczegółowym wykazem załączonych do oferty dokumentów. W ofercie należy podać kwotę brutto każdego jednostkowego badania, nie dopuszcza się odwołania do aktualnych cenników lub innych dokumentów Wykonawcy.
  2. Kserokopię polisy, a w przypadku jej braku inny ważny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia wraz z potwierdzeniem opłacenia składki ubezpieczenia.
  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
  4. Stosowny dokument np.: pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli nie wynika ono z ogólnie obowiązujących przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty.

Zamawiający nie wzywa do uzupełnienia ww. dokumentacji, jeżeli może ją uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. 2024 poz. 307 z późn. zm.).

  1. SKŁADANIE OFERT:
  1. Ofertę cenową należy złożyć w formie skanu dokumentów „pdf” lub w formie elektronicznej na adres e-mail: sekretariat.wba.pobbi@prokuratura.gov.pl

do dnia 18 października 2024 roku do godziny 1200.

  1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert cenowych. Wykonawca jest zobowiązany, przed złożeniem oferty, do zapoznania się z wymaganiami Zamawiającego. Złożenie oferty cenowej jest równoważne z akceptacją warunków zawartych w Zapytaniu ofertowym.
  1. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY: 
  1. Kryterium wyboru Wykonawcy stanowi kryterium cenowe:  
  1. Łączna cena brutto oferty w zakresie usług medycyny pracy (70%) – podstawą oceny jest suma jednostkowych cen brutto wszystkich badań profilaktycznych wymienionych przez Zamawiającego w Formularzu ofertowym. Ilość punktów dla kryterium zostanie obliczona wg wzoru:

 najniższa zaoferowana łączna cena brutto oferty podlegającej ocenie

C1 = --------------------------------------------------------------------------------------- x 70

                                  łączna cena brutto oferty badanej

Wynik obliczeń zaokrąglany jest do dwóch miejsc po przecinku.

Zamawiający wymaga od Wykonawcy wyceny wszystkich badań profilaktycznych wymienionych w Formularzu ofertowym. Brak wyceny któregokolwiek z badań będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Maksymalna liczba punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w ramach kryterium C1 wynosi 70 pkt.

  1. Cena brutto oferty w zakresie usług wsparcia psychologicznego (30%) – podstawą oceny jest jednostkowa cena brutto konsultacji psychologicznej, zaoferowana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Ilość punktów dla kryterium zostanie obliczona wg wzoru:

         najniższa zaoferowana jednostkowa cena brutto oferty podlegającej ocenie

C2 = ------------------------------------------------------------------------------------------- x 30

                                  jednostkowa cena brutto oferty badanej

Wynik obliczeń zaokrąglany jest do dwóch miejsc po przecinku.

Maksymalna liczba punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w ramach kryterium C2 wynosi 30 pkt. W przypadku nie zaoferowania (braku wyceny) przez Wykonawcę usługi w zakresie wsparcia psychologicznego Zamawiający przyzna Wykonawcy w tej kategorii 0 pkt.

  1. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów według wzoru:

C = C1 + C2 gdzie:

C – łączna liczba punktów,

C1 – punkty przyznane w kryterium C1,

C2 – punkty przyznane w kryterium C2.

  1. Łącznie oferta w ramach ww. kryteriów może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
  2. Zamawiający dokona oceny ofert oddzielnie dla każdej z Części zamówienia, wskazanych w Rozdziale I ust. 1 niniejszego Zapytania.
  1. Zaoferowane ceny brutto usług powinny obejmować wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w zakresie wynikającym z Zapytania ofertowego.
  2. Zamawiający poprawi w ofercie:
  1. oczywiste omyłki pisarskie,
  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z niniejszym Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,

- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

  1. Za oczywistą omyłkę rachunkową Zamawiający uzna w szczególności wszystkie omyłki w działaniach arytmetycznych na liczbach, z uwzględnieniem ich konsekwencji.
  2. Podstawą nawiązania współpracy będzie podpisanie umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie wynikającym z oferty Wykonawcy.
  1. KRYTERIA ODRZUCENIA OFERTY WYKONAWCY: 
  1. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy:
  1. jeżeli jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego,
  2. jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  3. jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
  4. jeżeli została złożona przez Wykonawcę, który wcześniej nienależycie wykonał zamówienie dla Zamawiającego (bez zachowania terminów umownych, niezgodnie z umową, bez wywiązania się z warunków gwarancji, rękojmi czy zlecenia),
  5. wykluczonego z udziału w postępowaniu,
  6. jeżeli Wykonawca uchylił się od podpisania umowy.
  1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, a także wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw załączonych do oferty oraz uzupełnienia wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw.
  2. Jeżeli zaoferowana cena będzie wydawała się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budziła wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny będzie spoczywać na Wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzieli wyjaśnień (za brak wyjaśnień zostanie uznane również złożenie wyjaśnień lakonicznych, ogólnikowych, niepopartych dowodami), o których mowa powyżej lub jeżeli dokonana ocena tych wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
  1. WYBÓR WYKONAWCY I ZAWARCIE UMOWY:
  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz została uznana za najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów oceny ofert przyjętych w postępowaniu.
  2. Istotne dla Stron postanowienia umowy zawarte są w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
  3. Wykonawca podpisze umowę bezzwłocznie po otrzymaniu informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, w miejscu i terminie wskazanym w zaproszeniu Zamawiającego.
  4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej oferty najwyżej ocenionej spośród pozostałych ważnych ofert (zgodnie z rankingiem ofert złożonych w postępowaniu). 
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez wybrania którejkolwiek z ofert lub bez zawarcia umowy, bez podawania przyczyn. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia.
  6. Zamawiający zastrzega, że zawarcie umowy nie gwarantuje Wykonawcy wykonania jakiejkolwiek minimalnej ilości usług. Celem udzielenia zamówienia w poszczególnych lokalizacjach (częściach) jest zapewnienie jednostkom prokuratury okręgu bielskiego oraz osobom, których dotyczy zakres zamówienia, możliwie najdogodniejszych warunków wykonywania badań czy konsultacji. Wybór placówki, w której dana osoba skorzysta z usług objętych przedmiotem zamówienia należy do Zamawiającego.
  1. Integralną częścią Zapytania ofertowego jest:
  1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy.
  2. Załącznik nr 2 – Projekt umowy.
  1. Obowiązek informacyjny związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej: RODO oraz art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”, Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej informuje, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej z siedzibą przy ul. Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała, tel. 33 47-58-100, e-mail: sekretariat.pobbi@prokuratura.gov.pl, reprezentowana przez Prokuratora Okręgowego w Bielsku-Białej.
  2. Inspektorem ochrony danych w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej jest Pani Aneta Machejek-Bąk, tel. 33 47-58-158, e-mail: iod.pobbi@prokuratura.gov.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO na zasadach określonych przepisami ustawy Pzp, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie procedury udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130.000,00 złotych.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym może zostać udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przechowywanie będzie obejmowało cały okres obowiązywania umowy.
  6. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem (art. 19 ust. 5 ustawy Pzp).
  7. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
  8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
  9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
  10. Posiada Pani/Pan:
  1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
  3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
  4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  1. Nie przysługuje Pani/Panu***:
  1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.      

 

Prokurator Okręgowy

 

 

 

*     Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp, skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania i jego załączników, o czym mowa w art. 76 ustawy Pzp.

**     Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp,  w postępowaniu  o udzielenie  zamówienia  zgłoszenie  żądania  ograniczenia  przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Natomiast w myśl art. 74 ust. 3 ustawy Pzp w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.

***  Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania  przepisów RODO, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 tej ustawy Pzp, w ogłoszeniu o zamówieniu, w dokumentach zamówienia lub w inny sposób dostępny dla osoby, której dane osobowe dotyczą.

Materiały

Załącznik​_nr​_1​_do​_Formularz​_ofertowy
Załącznik​_nr​_1​_do​_Formularz​_ofertowy.docx 0.03MB
Załącznik​_nr​_2​_Projekt​_umowy
Załącznik​_nr​_2​_Projekt​_umowy.pdf 0.19MB
Zapytanie​_ofertowedocx
Zapytanie​_ofertowedocx.pdf 0.17MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.10.2024 13:47 Arkadiusz Boczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Arkadiusz Boczek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz wsparcia psychologicznego dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych 3.0 09.10.2024 13:49 Arkadiusz Boczek
Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz wsparcia psychologicznego dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych 2.0 09.10.2024 13:48 Arkadiusz Boczek
Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz wsparcia psychologicznego dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych 1.0 09.10.2024 13:47 Arkadiusz Boczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}