W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Konkurs na staż urzędniczy w Prokuraturze Rejonowej w Zgorzelcu - na stanowisko: informatyk

Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze ogłasza konkurs na staż urzędniczy w Prokuraturze Rejonowej w Zgorzelcu na stanowisko: INFORMATYK (3043-4.1111.9.2022).

Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze ogłasza konkurs na staż urzędniczy w Prokuraturze Rejonowej w Zgorzelcu

na stanowisko: INFORMATYK

(w wymiarze 1 pełnego etatu, przewidywany termin zatrudnienia to 1 listopad 2022r. )

ilość etapów konkursu: 3   

Wymagania konieczne dla kandydata na staż urzędniczy na stanowisko: informatyk w prokuraturze określa art. 2 pkt 1-6 Ustawy o pracownikach sądów i prokuratury z dnia 18 grudnia 1998r. (jedn. tekst Dz. U. z 2018r., poz. 246) oraz Załącznik Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 3 marca 2017r. w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego ( Dz. U. z 2021r., poz. 2288 ), tzn. na staż urzędniczy może być przyjęta osoba, która:

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe informatyczne pierwszego stopnia,
  • pełna zdolność do czynności prawnych,
  • nieposzlakowana opinia,
  • niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe oraz brak prowadzonego przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • umiejętność zwięzłego, jasnego i poprawnego formułowania myśli w mowie i piśmie,
  • odbycie stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze (w przypadku kandydatów, którzy nie posiadają odbytego stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze – istnieje konieczność odbycia tego stażu w ramach zatrudnienia w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego konkursu).

Wymagania pożądane:

  • samodzielność, komunikatywność, obowiązkowość, kreatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odporność na stres,
  • wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • dyspozycyjność.

Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):

  • praktyczna znajomość budowy oraz działania sprzętu komputerowego (w tym sieciowego oraz serwerów) oraz umiejętność zarządzania usługami sieciowymi i telekomunikacyjnymi, w tym znajomość standardów i protokołów sieciowych oraz systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows Server od wersji 2012 do obecnej,
  • znajomość języka angielskiego w zakresie niezbędnym do zapoznania się z dokumentacją techniczną sprzętu i oprogramowania w języku angielskim,
  • umiejętność w zakresie konserwacji sprzętu informatycznego i urządzeń peryferyjnych oraz przeprowadzania drobnych napraw,
  • umiejętność definiowania problemów przy powtarzających się incydentach,
  • znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows oraz Linux w stopniu podstawowym

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zarządzanie sprzętem, usługami gwarancyjnymi i licencjami,
  • podstawowe zadania z zakresu obsługi sieci,
  • instalowanie sprzętu komputerowego, jego konfiguracja i pomoc użytkownikom w zakresie obsługi sprzętu,
  • przygotowywanie zgłoszeń serwisowych,
  • aktualizacja programu antywirusowego,
  • obsługa poczty w domenie wewnętrznej,
  • dbanie o ochronę i zabezpieczenie danych osobowych,
  • diagnozowanie ewentualnych problemów i awarii oraz ich rozwiązywanie,
  • nadzorowanie prawidłowego wykorzystania elementów infrastruktury przez użytkowników,
  • współpraca z innymi pracownikami Działu IT, w tym z informatykami podległych jednostek,
  • w zakres wykonywanych obowiązków wlicza się doraźna obsługa Prokuratury Rejonowej w Lubaniu realizowana w godzinach pracy transportem służbowym pracodawcy.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • wniosek o dopuszczenie do konkursu,
  • cv zawierające informację o przebiegu dotychczasowego zatrudnienia,
  • kserokopię dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia i uzyskania tytułu zawodowego lub kserokopię dyplomu ukończenia studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku związanym z kształceniem
    w zakresie informatyki
  • kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia
    i kwalifikacje, jeśli kandydat/a takie posiada,
  • oświadczenie o niekaralności oraz że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, a nadto oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • Klauzula informacyjna nr 5 w zakresie naboru na stanowiska,
  • zgoda kandydata na przetwarzanie jego danych osobowych w celu rekrutacji.

Dokumenty, ze wskazaniem sygnatury konkursu (3043-4.1111.9.2022), należy składać w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze, ul. Muzealna 9 lub nadsyłać drogą pocztową w terminie do dnia 31 sierpnia 2022 roku. W przypadku przesłania dokumentów drogą pocztową za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.

Informacje dodatkowe:

Konkurs składa się z trzech etapów:

  • etapu pierwszego – selekcji wstępnej zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu,
  • etapu drugiego – praktyczne sprawdzenie umiejętności,
  • etapu trzeciego – rozmowy kwalifikacyjnej.

Komisja konkursowa, po przeprowadzeniu etapu pierwszego konkursu, sporządza listę kandydatów zakwalifikowanych do etapu drugiego, a po przeprowadzeniu etapu drugiego – listę kandydatów zakwalifikowanych do etapu trzeciego konkursu.

Po pierwszym i drugim etapie konkursu na stronie internetowej prokuratury zamieszczane jest ogłoszenie zawierające listę kandydatów dopuszczonych do kolejnego etapu konkursu oraz datę, miejsce i czas rozpoczęcia kolejnego etapu konkursu zamieszcza się na 7 dni jego rozpoczęciem.

Po przeprowadzeniu etapu trzeciego konkursu lista wybranych kandydatów podawana jest do publicznej wiadomości poprzez jej wywieszenie w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie prokuratury i na stronie internetowej prokuratury.

Całość dokumentacji z przebiegu konkursu sekretarz komisji przekaże Prokuratorowi Okręgowemu w terminie 7 dni od dnia sporządzenia protokołu.

Protokół w części dotyczącej wyników i oceny kandydata udostępnia się na jego wniosek – w siedzibie Prokuratury.

{"register":{"columns":[]}}