W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja o unieważnieniu postępowania na usługę utrzymania czystości

21.11.2023

Baner ważna informacja. W tle młotek

 

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji na:

„Usługę utrzymania czystości w Prokuraturze Okręgowej w Krośnie oraz jednostkach podległych”,

znak: 3034-7.261.3.2023.


       Zamawiający, na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), niniejszym informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji na: „Usługę utrzymania czystości w Prokuraturze Okręgowej w Krośnie oraz jednostkach podległych,” znak: 3034-7.261.3.2023.

       Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli spełniona jest choć jedna z przesłanek wymienionych w art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przedmiotowym postepowaniu taką przesłanką jest okoliczność, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).

Postępowanie było prowadzone na Platformie e-zamowienia, dostępnej pod adresem: 
https://ezamowienia.gov.pl.


       Zamawiający wyznaczył w postepowaniu termin składania ofert na dzień 20 listopada 2023 r. na godz. 11:00. Jednak w tym dniu Platforma e-zamowienia nie działała już od godzin porannych i do końca dnia nie udało się przywrócić funkcjonalności platformy. Z informacji opublikowanej na stronie Urzędu Zamówień Publicznych wynikało, iż na platformie występowały problemy techniczne, które uniemożliwiały zalogowanie się do platformy e-zamowienia. W godzinach popołudniowych platforma została całkowicie wyłączona na czas niezbędny do przywrócenia jej prawidłowego działania. Brak było łączności z serwerem zarówno ze strony Zamawiającego, jak i wykonawców, co z kolei mogło uniemożliwić złożenie ofert w wyznaczonym terminie. 


        Brak działania Platformy w kluczowym momencie przed upływem terminu składania ofert był poważnym naruszeniem zasad postępowania - uczciwej konkurencji i równego traktowania, gdyż wykonawca nie miał obowiązku przewidywać, że Platforma nie będzie działać w ostatnich godzinach przed tym terminem.


        Uzasadnione będzie więc uznanie, że sytuację taką można zakwalifikować jako mieszczącą się w dyspozycji ww. przepisu i przedmiotowe postepowanie unieważnić na podstawie art. 255 pkt 6 cytowanej ustawy.
 

 

Dyrektor Finansowo-Administracyjny Prokurator Okręgowy
Bogdan Bukowczyk Cezary Pelczarski

 

Materiały

Informacja o unieważnieniu postępowania na sprzątanie
informacja​_o​_unieważnieniu​_postępowania​_na​_Sprzątaniedocx.pdf 0.14MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
21.11.2023 12:26 Krzysztof Fundakowski
Pierwsza publikacja:
21.11.2023 12:26 Krzysztof Fundakowski
{"register":{"columns":[]}}