W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wykonanie koreferatu do dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa budynku przy ul. Strażackiej w Gorlicach dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Gorlicach”.

27.05.2024

Numer zamówienia: 3018-7.262.15.2024

Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu, wszczyna procedurę wyboru firmy na: wykonanie koreferatu do dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa budynku przy ul. Strażackiej w Gorlicach dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Gorlicach”.

Postępowanie prowadzone jest bez   stosowania przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 poz.1605), w związku z art. 2 ust.1 pkt 1 cytowanej ustawy.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Przedmiotem zamówienia jest:
  1. wykonania koreferatu do dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa budynku przy ul. Strażackiej w Gorlicach dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Gorlicach”, zwanej dalej Dokumentacją,
  2. udziału w procedurze koreferencyjnej na zasadach określonych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 1 do Umowy,
  3. udziału w  posiedzeniach Komisji Techniczno-Ekonomicznych, zwanej dalej KTE organizowanych przez Prokuraturę Okręgową w Nowym Sączu.
  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

 

  1. Termin wykonania zamówienia

Terminy sporządzenia poszczególnych części koreferatu są uzależnione od terminów złożenia Dokumentacji poszczególnych etapów przez Wykonawcę Dokumentacji.

Termin oddania dokumentacji etapu 2a przypada na 29 lipca 2024 r.

Opracowanie koreferatu nastąpi w czasie nie dłuższym niż 7 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego kompletnej Dokumentacji danego etapu (2a, 2c, 3, 4), o której mowa w pkt I. 1) Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1), z zastrzeżeniem, że Strony sporządzą protokół przekazania Dokumentacji.

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu:
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. :
  1. projektant branży architektonicznej,
  2. projektant branży konstrukcyjno-budowlanej,
  3. projektant branży elektrycznej,
  4. projektant branży sanitarnej,
  1. Wszyscy projektanci w specjalnościach wskazanych w pkt III.1.1) do III.1.4) wymienieni w ofercie winni posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r, poz. 682 ze zm.), dalej „Prawo budowlane” oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2023 r., poz. 334), a także aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

 

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią zdolność techniczną lub zawodową. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na sporządzeniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej
    (z wyłączeniem hal) wraz z instalacjami sanitarnymi, elektrycznymi i teletechnicznymi o kubaturze budynku nie mniejszej niż 5 000 m3 i wartości  brutto roboty budowlanej co najmniej 3 mln zł.

Zamawiający również uzna warunek za spełniony jeżeli osoby wskazane w pkt III.1.1) do III.1.4) wykażą się udziałem w realizacji jednej dokumentacji projektowo – kosztorysowej, o której mowa powyżej, odpowiednio dla danej branży. Przez udział w realizacji dokumentacji rozumie się sporządzenie projektu w danej branży przez projektanta posiadającego stosowne uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane.

  1. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt III.2 i III.3 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
  1. wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania,
  2. kopie dokumentacji potwierdzającą posiadane uprawnienia, o których mowa w pkt III.2, wraz z kopią zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
  3. wykaz zrealizowanych usług, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do niniejszego zapytania wraz z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług wskazanych w ww. wykazie
    np.: oświadczeniem wykonawcy, że zrealizował daną usługę prawidłowo.
  1. Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt III.1-III.3, wówczas Zamawiający po dwukrotnym nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia dokumentów odrzuci ofertę Wykonawcy.

 

 

  1. Informacje na temat oferty
  1. Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia
    04 czerwca 2024 r.  do godz. 10:00.
  2. Ofertę należy złożyć: za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres e-mail: biuro.podawcze.ponsa@prokuratura.gov.pl.
  3. Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim. Oferta wraz z załącznikami powinna zostać złożona pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (podpisania kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta powinna zostać podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) albo zaświadczeniem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) – lub udzielonym pełnomocnictwem.
  4. Oferta powinna być rzetelna, kompletna i odpowiadać wszystkim warunkom zawartym w opisie przedmiotu zamówienia. Wszelkie zmiany i poprawki w treści oferty muszą nastąpić przed jej ostatecznym podpisaniem.
  5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  6. Ofertę należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
  7. Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazane w pkt III.4 oraz oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych załącznik nr 5 do niniejszego postępowania. W przypadku pełnomocnictwa - pełnomocnictwo sporządzone w języku polskim i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru przedsiębiorców KRS albo zaświadczenia o wpisie do CEIDG (jeżeli dotyczy).

 

  1. Kryteria oceny ofert.

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium - „CENA” – 100 %

W kryterium „CENA” przy dokonywaniu oceny Zamawiający posłuży się następującym wzorem:

             Cn                                                

C   =    ─── x 100 pkt

            Co                 

gdzie:

C -  przyznane punkty w kryterium cena

Cn -  najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie

w tym kryterium,

Co -  cena oferty ocenianej w tym kryterium (brutto).

W kryterium tym Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt.

 

UWAGA!!!

Cena ofertowa, pozostaje do końca realizacji umowy ceną niezmienną, w związku z powyższym musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonywaniem usługi koreferatu, tj. m.in.: koszty dojazdu i zakwaterowania, koszty obsługi korespondencji, itp.

 

  1. Informacje na temat oceny ofert
  1. W toku oceny ofert Zamawiający może:
  1. żądać od Wykonawców pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, na każdym etapie postepowania,
  2. poprawiać w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek) oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, z zastrzeżeniem, że ww. czynności Zamawiający wykona przed ustaleniem rankingu ofert.
  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom  określonym w niniejszym Zaproszeniu i która została oceniona jako najkorzystniejsza.
  2. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert zostały złożone o takiej samej cenie i zajęłyby poz. Nr 1 w rankingu, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Zamawiający może nie wzywać do złożenia ofert dodatkowych także w przypadku, gdy wszystkie złożone oferty z taką samą ceną, przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
  3. Zamawiający najpierw dokona rankingu ofert pozycjonując ofertę z najniższą ceną jako najkorzystniejszą (poz. Nr 1 rankingu).
  4. Oferta, która wpłynie po terminie i oferta niezgodna ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do Zaproszenia) zostanie odrzucona.
  5. Oferta najkorzystniejsza niespełniająca wymogów określonych w postępowaniu będzie odrzucona po dwukrotnym bezskutecznym wezwaniu do uzupełnienia, Zamawiający informuje, że dwukrotnie wzywa do uzupełnienia oświadczeń/dokumentów pod rygorem odrzucenia oferty.
  6. W przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta zostanie odrzucona, za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta na poz. Nr 2 rankingu.

Uwaga: Zamawiający we własnym zakresie, na podstawie danych wskazanych w ofercie zweryfikuje uprawnienia osoby składającej ofertę zgodnie z wpisem podmiotu do KRS lub CEiDG, a Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, oświadczy, że ww. dane nie uległy zmianie – są aktualne.

 

  1. Termin związania ofertą.
  1. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  2. Termin, do którego Wykonawcy będą związani złożoną ofertą ustala się na 30 dni licząc od dnia upływu ostatecznego terminu do składania ofert.

 

  1. Istotne postanowienia umowy

Projekt Umowy stanowi załącznik Nr 4 do niniejszego zapytania.

 

  1. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi Wykonawców, o wyborze najkorzystniejszej oferty, zamieszczając informację na stronie, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
  2. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza o miejscu i terminie podpisania umowy drogą elektroniczną.
  3. W przypadku nie podpisania Umowy przez wybranego Wykonawcę w terminie określonym w ust. 2 zostanie wybrana kolejna oferta z najniższą ceną (kolejna w rankingu).

 

  1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
  1. Wszelkich informacji w kwestiach merytorycznych na temat postępowania udziela w dni robocze w godzinach od 8.00-14.00 Pani Barbara Sułkowska-Sromek, e‑mail: biuro.podawcze.ponsa@prokuratura.gov.pl, tel.: 18 41 41 046.
  2. Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia należy składać najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem składania ofert.
  3. Jeżeli ww. wniosek wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. X.2, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpatrywania.

 

  1. Informacja na temat przetwarzania danych osobowych przez zamawiającego, a przekazanych przez wykonawców.

W związku z gromadzeniem przez Zamawiającego danych osobowych niezbędnych do udzielania zamówienia publicznego, Zamawiający udostępnia Wykonawcy informacje zgodnie z art. 13 RODO w załączniku nr 6.

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
  1. zmiany postanowień Zaproszenia przed terminem składania ofert;
  2. odwołania niniejszego postępowania bez podania przyczyny – tzw. „unieważnienie postępowania” w każdym czasie do momentu podpisania umowy.

 

Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z udziałem w postępowaniu.

 

 

W przypadku wybrania Państwa oferty, zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem o terminie podpisania umowy.

 

 

Załącznik nr 5 Koncepcja projektowa - będzie udostępniony na wniosek Wykonawcy

 

BL/bss

Materiały

Ogłoszenie
Ogłoszenie.pdf 3.12MB
Załącznik nr 1 do Zapytania OPZ koreferat
Załącznik​_nr​_1​_do​_Zapytania​_OPZ​_koreferat.docx 0.05MB
Załącznik nr 2 do Zapytania FORMULARZ OFERTOWY
Załącznik​_nr​_2​_do​_Zapytania​_FORMULARZ​_OFERTOWY.docx 0.02MB
Załącznik nr 3 do Zapytania - Wzór wykazu osób
Załącznik​_nr​_3​_do​_Zapytania​_-​_Wzór​_wykazu​_osób.docx 0.02MB
Załącznik nr 3a do Zapytania - Wzór wykazu usług
Załącznik​_nr​_3a​_do​_Zapytania​_-​_Wzór​_wykazu​_usług.docx 0.02MB
Załącznik nr 4 do Zapytania Wzór umowy koreferat
Załącznik​_nr​_4​_do​_Zapytania​_Wzór​_umowy​_koreferat.docx 0.04MB
Załącznik nr 4a do Zapytania (załacznik nr 2a do Umowy)
Załącznik​_nr​_4a​_do​_Zapytania​_(załacznik​_nr​_2a​_do​_Umowy).docx 0.01MB
Załącznik nr 4b do Zapytania (załacznik nr 2b do Umowy)
Załącznik​_nr​_4b​_do​_Zapytania​_(załacznik​_nr​_2b​_do​_Umowy).docx 0.02MB
Załącznik nr 6 informacja na temat przetwarzania danych osobowych
Załącznik​_nr​_6​_informacja​_na​_temat​_przetwarzania​_danych​_osobowych.docx 0.02MB
Informacja z wyboru ofert
Informacja​_z​_wyboru​_ofert.pdf 0.28MB
{"register":{"columns":[]}}