W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wyjaśnienie treści

29.03.2022

3004-7.262.8.2022

 

Prokuratura Okręgowa w Ostrołęce w nawiązaniu do zapytania ofertowego na świadczenie usług z zakresu medycyny pracy w związku z otrzymanymi pytaniami wyjaśnia:

 

Pytanie 1:

Proszę o akceptację zmian w treści formularza ofertowego: w tabeli w załączniku nr 1 (Formularzu Ofertowym)

- badania okulistyczne zamiast badania okulistyczne + recepta na okulary

- usunięcie poz. konsultacje bhp 1 godz.

 

Wyjaśnienie 1:

Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zakresu usługi określonej w odnośniku pierwszym. W przypadku, gdy badania wykażą, że pracownik do pracy przy komputerze musi korzystać
z okularów korygujących wzrok, Zamawiający wymaga, by otrzymał receptę na okulary. Zamawiający wyraża zgodę, by w zakresie części II-V usunąć poz. „konsultacje bhp 1 godz”, w związku z powyższym zmianie ulega opis przedmiotu zamówienia w tym zakresie.

 

Pytanie 2:

Proszę o zmiany w umowie w paragrafie 3 pkt. 2

„Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia osób kierowanych z możliwością zakończenia badań w ciągu 7 dni, w uzasadnionych przypadkach, spowodowanych koniecznością wykonania dodatkowych badań, dopuszcza się możliwość zakończenia powyższych badań w terminie do 10 dni od daty udzielenia skierowanemu pierwszego świadczenia”

 

Wyjaśnienie 2:

Zamawiający wydłuża termin zakończenia badań do 3  i 7 dni. W związku z powyższym treść paragrafu 3 pkt. 2 otrzymuje brzmienie:

„Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia osób kierowanych z możliwością zakończenia badań w ciągu 3 dni, w uzasadnionych przypadkach, spowodowanych koniecznością wykonania dodatkowych badań, dopuszcza się możliwość zakończenia powyższych badań
w terminie do 7 dni od daty udzielenia skierowanemu pierwszego świadczenia”

 

Pytanie 3:

Paragraf 4 pkt. 1 - propozycja usunięcia - kontrola tylko przez MWOMP.

 

Wyjaśnienie 3:

Zamawiający nie wyraża zgody na usunięcie zapisu. Intencją Zamawiającego jest możliwość sprawdzenia  sposobu wykonywania postanowień umowy. Weryfikacja może dotyczyć, np. aktualności uprawnień do prowadzenia przedmiotowej działalności, aktualności ubezpieczenia OC i jego wysokości w zakresie wiążącej umowy, a nie działalność merytoryczna placówki.

 

Pytanie 4:

Proszę o zmiany w umowie w paragrafie 7

1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:

a) w wysokości 0,5% wartości umowy brutto, o której mowa w § 6 ust 2 za każde naruszenie postanowień zawartych w niniejszej umowie, po bezskutecznym, uprzednim wezwaniu do wykonywania umowy zgodnie z postanowieniami (dopisano)

4. Opóźnienie w zapłacie faktury rodzi po stronie Zamawiającego obowiązek zapłaty odsetek ustawowych, po przedstawieniu noty odsetkowej (dopisano)

 

Wyjaśnienie 4:

Zamawiający wyraża zgodę na powyższe zmiany.

 

Pytanie 5:

Proszę o zmiany w umowie w paragrafie 9, w pkt 2 dodanie ppkt c)

„c) w przypadku zmiany cennika usług wykonawcy po uprzednim zawiadomieniu o zmianie cennika.”

 

Wyjaśnienie 5:

Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną zmianę.

 

Powyższe wyjaśnienia są wiążące dla Wykonawców.

 

 

Prokurator Okręgowy

Materiały

załącznik nr 2- po zmianach
załącznik​_nr​_2-​_po​_zmianach.docx 0.03MB
tabela usług - po zmianach
tabela​_usług​_-​_po​_zmianach.docx 0.02MB
wyjaśnienie treści-sig
wyjaśnienie​_treści-sig.pdf 0.28MB
{"register":{"columns":[]}}