Wyjaśnienie treści
29.03.2022
3004-7.262.8.2022
Prokuratura Okręgowa w Ostrołęce w nawiązaniu do zapytania ofertowego na świadczenie usług z zakresu medycyny pracy w związku z otrzymanymi pytaniami wyjaśnia:
Pytanie 1:
Proszę o akceptację zmian w treści formularza ofertowego: w tabeli w załączniku nr 1 (Formularzu Ofertowym)
- badania okulistyczne zamiast badania okulistyczne + recepta na okulary
- usunięcie poz. konsultacje bhp 1 godz.
Wyjaśnienie 1:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zakresu usługi określonej w odnośniku pierwszym. W przypadku, gdy badania wykażą, że pracownik do pracy przy komputerze musi korzystać
z okularów korygujących wzrok, Zamawiający wymaga, by otrzymał receptę na okulary. Zamawiający wyraża zgodę, by w zakresie części II-V usunąć poz. „konsultacje bhp 1 godz”, w związku z powyższym zmianie ulega opis przedmiotu zamówienia w tym zakresie.
Pytanie 2:
Proszę o zmiany w umowie w paragrafie 3 pkt. 2
„Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia osób kierowanych z możliwością zakończenia badań w ciągu 7 dni, w uzasadnionych przypadkach, spowodowanych koniecznością wykonania dodatkowych badań, dopuszcza się możliwość zakończenia powyższych badań w terminie do 10 dni od daty udzielenia skierowanemu pierwszego świadczenia”
Wyjaśnienie 2:
Zamawiający wydłuża termin zakończenia badań do 3 i 7 dni. W związku z powyższym treść paragrafu 3 pkt. 2 otrzymuje brzmienie:
„Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia osób kierowanych z możliwością zakończenia badań w ciągu 3 dni, w uzasadnionych przypadkach, spowodowanych koniecznością wykonania dodatkowych badań, dopuszcza się możliwość zakończenia powyższych badań
w terminie do 7 dni od daty udzielenia skierowanemu pierwszego świadczenia”
Pytanie 3:
Paragraf 4 pkt. 1 - propozycja usunięcia - kontrola tylko przez MWOMP.
Wyjaśnienie 3:
Zamawiający nie wyraża zgody na usunięcie zapisu. Intencją Zamawiającego jest możliwość sprawdzenia sposobu wykonywania postanowień umowy. Weryfikacja może dotyczyć, np. aktualności uprawnień do prowadzenia przedmiotowej działalności, aktualności ubezpieczenia OC i jego wysokości w zakresie wiążącej umowy, a nie działalność merytoryczna placówki.
Pytanie 4:
Proszę o zmiany w umowie w paragrafie 7
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:
a) w wysokości 0,5% wartości umowy brutto, o której mowa w § 6 ust 2 za każde naruszenie postanowień zawartych w niniejszej umowie, po bezskutecznym, uprzednim wezwaniu do wykonywania umowy zgodnie z postanowieniami (dopisano)
4. Opóźnienie w zapłacie faktury rodzi po stronie Zamawiającego obowiązek zapłaty odsetek ustawowych, po przedstawieniu noty odsetkowej (dopisano)
Wyjaśnienie 4:
Zamawiający wyraża zgodę na powyższe zmiany.
Pytanie 5:
Proszę o zmiany w umowie w paragrafie 9, w pkt 2 dodanie ppkt c)
„c) w przypadku zmiany cennika usług wykonawcy po uprzednim zawiadomieniu o zmianie cennika.”
Wyjaśnienie 5:
Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną zmianę.
Powyższe wyjaśnienia są wiążące dla Wykonawców.
Prokurator Okręgowy
Materiały
załącznik nr 2- po zmianachzałącznik_nr_2-_po_zmianach.docx 0.03MB tabela usług - po zmianach
tabela_usług_-_po_zmianach.docx 0.02MB wyjaśnienie treści-sig
wyjaśnienie_treści-sig.pdf 0.28MB