W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dostęp do bieżącej Informacji o jakości Usług IAS w oparciu o System Monitorowania Jakości Internetu (SMJI)

NAZWA BENEFICJENTA: 

Urząd Komunikacji Elektronicznej

 

PARTNER/PARTNERZY:

-

 

DATA PODPISANIA UMOWY: 

2022-03-29

 

OKRES REALIZACJI UMOWY: 

od 2022-01-01 do 2023-12-31

 

WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA: 

20 950 906,19 zł

 

CEL:

Celem głównym projektu jest dostarczenie e-usługa pod nazwą „dostęp do bieżącej informacji o jakości usług dostępu do Internetu (IAS – ang. Internet Access Service)”. Projektowana e-usługa pozwoli na automatyczną weryfikację i przedstawienie konsumentom lub podmiotom gospodarczym, korzystającym z usługi IAS zmierzonych parametrów testowanych usług w odniesieniu do wartości deklarowanych przez Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych (PT). W ramach projektu powstanie rejestr publiczny o dostępności i jakości świadczonych usług IAS przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych.

 

USŁUGI:

  • dostęp do bieżącej informacji o jakości usług IAS


KORZYŚCI:

  • ułatwienie dla konsumentów w zakresie dochodzenia swoich roszczeń w obszarze niezgodności usługi IAS
  • szerszy dostępem do informacji
  • umożliwienie konsumentowi ocenę jakości usług IAS w czasie rzeczywistym
  • wyszukanie najkorzystniejszej oferty usługi IAS i jednocześnie najbardziej wiarygodnego jej dostawcy
  • zwiększenie konkurencyjności, a tym samym poziomu ofert dostawców usługi dostępu do Internetu
  • wzrostu dostępności i transparentności oraz poprawy jakości i niezawodności e-usług publicznych
  • poprawy jakości i niezawodności elektronicznej obsługi wniosków składanych do UKE
  • wygodniejsza i efektywniejsza czasowo realizacja codziennych czynności w obszarze obsługi oraz realizacji spraw urzędowych
  • brak konieczności wizyty w urzędzie i sporządzania wniosków w formie papierowe
  • wzrost przyjazności administracji dla obywateli.

 

GRUPY DOCELOWE:

  • użytkownicy końcowi/konsumenci 
  • przedsiębiorcy telekomunikacyjni
  • Prezes i pracownicy UKE
{"register":{"columns":[{"header":"Pozycja","value":"200","registerId":20735334,"dictionaryValues":[],"nestedValues":[],"showInContent":false,"positionSelector":".article-area__article h2","insertMethod":"after"},{"header":"Obszar publikacji","registerId":20735334,"dictionaryValues":[{"id":"katalog projektów i usług","value":"katalog projektów i usług"}],"nestedValues":[],"showInContent":false,"positionSelector":".article-area__article h2","insertMethod":"after"}]}}