W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Modernizacja i wdrożenie nowych rozwiązań oraz e-usług w Systemie Zintegrowanej Komunikacji Ogólnopolskiej Sieci Teleinformatycznej numeru 112

 

NAZWA BENEFICJENTA: 

Komenda Główna Policji

 

PARTNER/PARTNERZY:

-

 

DATA PODPISANIA UMOWY: 

2017-02-24

 

OKRES REALIZACJI UMOWY: 

od 2017-02-27 do 2020-02-24

 

WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA: 

56 824 315,52 zł

 

CEL:

Poprawa bezpieczeństwa publicznego poprzez usprawnienie komunikacji i udostępnienie nowych e-usług dla obywateli i administracji publicznej w ramach Systemu Zintegrowanej Komunikacji Ogólnopolskiej Sieci Teleinformatycznej numeru 112.

 

USŁUGI:

  • usługa dostępu do funkcjonariuszy z pominięciem osób pośredniczących w realizacji połączenia
  • usługa wideokonferencji dla administracji i klientów administracji za pomocą usług webowych i urządzeń mobilnych 1
  • usługa dotycząca możliwości zgłoszenia przez osoby głuche z udziałem tłumacza w komisariacie
  • usługa dotycząca możliwości zgłoszenia przez osoby głuche z udziałem tłumacza przez internet
  • centralna książka telefoniczna dostępna przez interfejs Webowy
  • usługa wysłania wiadomości SMS Child Alert
  • usługa zdalnego udostępnienia zasobów lokalnych stanowiska komputerowego lub urządzenia mobilnego dla administracji/ Usługa pomocy zdalnej
  • usługa wspólnej pracy nad dokumentami i czatu
  • centralna książka telefoniczna dostępna na telefonach IP i softphonach oraz przez interfejs Webowy
  • usługa dostępu do administracji z pominięciem osób pośredniczących w realizacji połączenia
  • usługa wideokonferencji dla administracji i klientów administracji za pomocą usług webowych i urządzeń mobilnych 2
  • usługa zdalnego odsłuchiwania nagranych rozmów przez stronę Web
  • usługa automatycznej i samodzielnej zmiany konfiguracji urządzenia teleinformatycznego

​​​​​​

KORZYŚCI:

  • skrócenie czasu powiadomienia o zdarzeniu i oczekiwania na reakcję na zdarzenie
  • ułatwienie zgłoszenia zdarzenia dla osób z niepełnosprawnościami
  • poprawa komunikacji między pracownikami Policji, poszczególnymi jednostkami i komórkami instytucji powołanych do niesienia pomocy.

 

GRUPY DOCELOWE:

  • obywatele oraz osoby przebywające na terenie Polski chcący skorzystać z usług publicznych w zakresie OST 112
  • pracownicy instytucji publicznych powołanych ustawowo do niesienia pomocy, które współpracują z Policją w ramach OST 112.
{"register":{"columns":[{"header":"Pozycja","value":"170","registerId":20735334,"dictionaryValues":[],"nestedValues":[],"showInContent":false,"positionSelector":".article-area__article h2","insertMethod":"after"},{"header":"Obszar publikacji","registerId":20735334,"dictionaryValues":[{"id":"katalog projektów i usług","value":"katalog projektów i usług"}],"nestedValues":[],"showInContent":false,"positionSelector":".article-area__article h2","insertMethod":"after"}]}}