W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozbudowa Platformy e-usług Urzędu Komunikacji Elektronicznej

NAZWA BENEFICJENTA: 

Urząd Komunikacji Elektronicznej

 

PARTNER/PARTNERZY:

-

 

DATA PODPISANIA UMOWY: 

2023-01-13

 

OKRES REALIZACJI UMOWY: 

od 2022-12-01 do 2023-12-31

 

WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA: 

6 000 000,00 zł

 

CEL:

Celem projektu jest usprawnienie procesów back office w UKE. Przedmiotem projektu będzie rozbudowa i modyfikacja Platformy Usług Elektronicznych (PUE) UKE, co usprawni i przyśpieszy obsługę i przebieg wewnętrznych procesów, a tym samym wpłynie na poprawę funkcjonowania urzędu, a w konsekwencji pozytywnie wpłynie na załatwianie spraw przez przedsiębiorców i obywateli. W ramach projektu zostaną również wdrożone innowacyjne rozwiązania teleinformatyczne, takie jak: blockchain oraz moduł związany z digitalizacją oraz zarządzaniem zgromadzonymi umowami międzyoperatorskimi.

 

PRODUKTY:

  • moduł digitalizacji i zarządzania zdigitalizowanymi umowami
  • przebudowa aplikacji PUE 
  • wyniki badania użytkowników dotyczące użyteczności interfejsu
  • przebudowany frontend PUE zgodnie z wynikami badań
  • implementacja mechanizmów blockchain w usługach PUE 
  • mikroserwis polegający na udostępniania API między systemami UKE
  • zmodernizowany system SSO
  • wdrożony kreator formularzy
  • przeszkoleni pracownicy UKE.

 

​​​​​​KORZYŚCI:

  • skrócenie czasu związanego z obsługą zadań przez pracowników UKE
  • szybsze wyszukiwanie danych na potrzeby własne urzędu m.in. do zestawień/raportów
  • zmniejszenie liczby osób zaangażowanych w realizację procesu
  • skróceniem czasu wyszukiwania i udostępniania umów (z punktu widzenia użytkownika) oraz obsługi procesu po stronie organizacji
  • skrócenie czasu załatwiania spraw w UKE, związanego ze składaniem wniosków przez przedsiębiorców i obywateli, bez potrzeby fizycznego udania się do siedziby Urzędu lub delegatury poprzez usprawnienie funkcjonalności platformy e-usług
  • skróceniem czasu obsługi związanego z wyszukiwaniem i wypełnianiem formularzy poprzez poprawę intuicyjności
  • wyeliminowaniem konieczności zgłoszeń na help desk
  • wyeliminowaniem strat czasu użytkowników wiązanego z brakiem powodzenia w złożeniu wniosków.

 

GRUPY DOCELOWE:

  • obywatele i przedsiębiorcy.

{"register":{"columns":[{"header":"Pozycja","value":"223","registerId":20735334,"dictionaryValues":[],"nestedValues":[],"showInContent":false,"positionSelector":".article-area__article h2","insertMethod":"after"},{"header":"Obszar publikacji","registerId":20735334,"dictionaryValues":[{"id":"katalog projektów i usług","value":"katalog projektów i usług"}],"nestedValues":[],"showInContent":false,"positionSelector":".article-area__article h2","insertMethod":"after"}]}}