W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

ZSIN - Budowa Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach - Faza II

 

NAZWA BENEFICJENTA: 

Główny Urząd Geodezji i Kartografii

 

PARTNER/PARTNERZY:

-

 

DATA PODPISANIA UMOWY: 

2015-11-16

 

OKRES REALIZACJI UMOWY: 

od 2015-10-01 do 2018-11-15

 

WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA: 

67 796 933,21 zł

 

CEL:

Zwiększenie efektywności pracy urzędów w zakresie rejestrów związanych z nieruchomościami oraz podniesienie poziomu obsługi obywateli i przedsiębiorców w zakresie działań związanych z pozyskiwaniem informacji o nieruchomościach.

 

USŁUGI:

  • usługa publikacji informacji o średnich cenach transakcyjnych
  • usługa harmonizacji rejestrów publicznych mających znaczenie dla rejestrów włączonych do ZSIN
  • usługa oceny integralności i spójności danych ewidencji gruntów i budynków
  • usługa przetwarzania danych przestrzennych ze zbiorów danych z Centralnego Repozytorium w połączeniu z danymi rejestrów mających znaczenie dla innych rejestrów publicznych włączonych do ZSIN
  • usługa przekazywania wybranych informacji pochodzących z aktów notarialnych za pośrednictwem zestandaryzowanych dokumentów elektronicznych do rejestrów włączonych do ZSIN

​​​​​​

KORZYŚCI:

  • poprawienie interoperacyjności rejestrów przechowujących dane o nieruchomościach (zaplanowana rozbudowa usługi harmonizacji rejestrów publicznych mających znaczenie dla rejestrów włączonych do ZSIN
  • oszczędności z tytułu wdrożenia usługi przekazywania wybranych informacji pochodzących z aktów notarialnych za pośrednictwem zestandaryzowanych dokumentów elektronicznych do rejestrów włączonych do ZSIN; oszczędności czasu poświęconego przez pracowników sądów rejonowych w wyniku modernizacji danych EGiB
  • oszczędności w zakresie wdrożenia usługi oceny integralności i spójności danych ewidencji gruntów i budynków
  • zmniejszenie kosztów związanych z obsługą wniosków o udostępnienie danych EGiB, dzięki zwiększeniu ilości danych w Centralnym Repozytorium
  • podniesienie poziomu obsługi obywateli i przedsiębiorców w procesach dotyczących udostępniania wypisów i wyrysów z EGIB, dzięki zwiększeniu liczby powiatów świadczących ww. usługę.

 

GRUPY DOCELOWE:

  • jednostki administracji publicznej zaangażowane w organizację i prowadzenie ewidencji gruntów i budynków
  • konsumenci danych o nieruchomościach w tym: obywatele, przedsiębiorcy, jednostki administracji publicznej i jednostki wymiaru sprawiedliwości
  • pozostali odbiorcy e-usługi: notariusze.
{"register":{"columns":[{"header":"Pozycja","value":"181","registerId":20735334,"dictionaryValues":[],"nestedValues":[],"showInContent":false,"positionSelector":".article-area__article h2","insertMethod":"after"},{"header":"Obszar publikacji","registerId":20735334,"dictionaryValues":[{"id":"katalog projektów i usług","value":"katalog projektów i usług"}],"nestedValues":[],"showInContent":false,"positionSelector":".article-area__article h2","insertMethod":"after"}]}}