2005-7.261.4.2022 - ANALIZA RYNKU w zakresie przeprowadzenia robót budowlanych w budynku Prokuratury przy ul. Okopowej 2a, 2b w Lublinie
2005-7.261.4.2022 - ANALIZA RYNKU w zakresie przeprowadzenia robót budowlanych w budynku Prokuratury przy ul. Okopowej 2a, 2b w Lublinie
W celu zbadania oferty rynkowej oraz oszacowania wartości zamówienia Prokuratura Regionalna w Lublinie zwraca się z uprzejmą prośbą o przedstawienie informacji dotyczących szacunkowych kosztów w zakresie wykonania robót budowlanych w budynku przy
ul. Okopowej 2a, 2b w Lublinie.
I. Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie zewnętrznego szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego oraz nadbudowie dachu nad klatkami schodowymi K1 i K2 w budynku Prokuratury przy ul. Okopowej 2a, 2b
w Lublinie. Szczegółowy zakres prac koniecznych do wykonania zawarty jest
w dokumentacji projektowej branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej. - Sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 2 do niniejszej Analizy.
- Zamawiający wymaga aby instalowany dźwig osobowy posiadał możliwość zainstalowania systemu kontroli dostępu oraz możliwość zainstalowania wewnątrz kabiny dźwigu kamery wideo.
- Budynek, przy którym będą realizowane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia obecnie jest dostosowywany do potrzeb Prokuratury
w Lublinie. W budynku tym prowadzone są obecnie roboty w zakresie remontu, przebudowy, adaptacji pomieszczeń biurowych wraz z modernizacją instalacji wewnętrznych tj. wod.-kan., c.o., wentylacji mechanicznej, elektrycznej
i teletechnicznej. - Wykonawcą tych prac jest Konsorcjum:
PEPEBE WŁOCŁAWEK Przedsiębiorstwo Państwowe z siedzibą we Włocławku,
Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia z siedzibą w Warszawie.
- Przedmiotem zamówienia objęte jest również uzgodnienie przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia z Generalnym wykonawcą, o którym mowa w ust. 3 warunków wejścia na plac obecnie prowadzonej budowy.
II. Szacunkowy koszt zamówienia
Cena za przedmiot zamówienia musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w szczególności koszty robocizny, materiałów, pracy sprzętu, środków transportu, koszt zajęcia pasa drogowego, koszt pracy rusztowań lub podnośnika, koszt ręcznego transportu betonu i wszelkich innych niezbędnych prac do wykonania przedmiotu zamówienia.
III. Kontakt
Pozyskane od Państwa informacje mają na celu wyłącznie rozeznanie rynku i uzyskanie wiedzy na temat możliwej wartości przedmiotu zamówienia.
Wykonawcy gotowi wykonać niniejszy przedmiot zamówienia powinni przesłać szacunkowy koszt zamówienia na załączonym formularzu – Załącznik nr 1 – Formularz cenowy, na adres e-mail: barbara.brus@prokuratura.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 lipca 2022 roku.
W razie wątpliwości dotyczących niniejszej analizy prosimy o kierowanie pytań drogą elektroniczną na ww. podany adres e-mail.
IV. Uwagi
Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 1740 ze zm.), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.).
Informacja ta ma na celu wyłącznie rozeznanie rynku i uzyskanie wiedzy na temat kosztów zrealizowania opisanego zamówienia.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz cenowy
Załącznik nr 2 – Dokumentacja projektowa
Materiały
Analiza rynkuAnaliza_rynku.docx 0.03MB Formularz cenowy
Formularz_cenowy.docx 0.02MB analiza rynku - branża budowlana
analiza_rynku_-_branża_budowlana.7z 12.60MB analiza rynku - branża elektryczna
analiza_rynku_-_branża_elektryczna.7z 6.65MB Przedmiar robót - przekładka deszczówki PROKURATURA ETAP III br. sanit.
Przedmiar_robót_-_przekładka_deszczówki_PROKURATURA_ETAP_III_br_sanit.pdf 0.21MB