Nowy system zapowiedzi medialnych i akredytacji w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
31.01.2022
W pierwszej połowie stycznia rozpoczął funkcjonowanie nowy system zapowiedzi medialnych i akredytacji o czym informowaliśmy w specjalnym komunikacie. Od 1 lutego 2022 r. akredytacje na wydarzenia organizowane przez KPRM będą możliwe tylko za jego pośrednictwem.
Wszystkie informacje pod ręką w jednym miejscu
Nowy system to przede wszystkim wszelkie kluczowe informacje o wydarzeniach w jednym miejscu. Co oferuje nowe rozwiązanie?
- Podczas rejestracji będzie można wybrać kategorię wydarzeń, które konkretnie będą dla Państwa interesujące – np. media lokalne mogą wybrać zapowiedzi dotyczące wyłącznie wydarzeń w konkretnym województwie.
- Każda osoba, która zapisze się do systemu, będzie mogła wybrać dogodny dla siebie sposób powiadamiania o wydarzeniach – SMS, e-mail.
- Na koncie w systemie będzie dostępny stały podgląd wydarzeń oraz komunikatów.
- W systemie będą udostępniane do pobrania materiały pokonferencyjne.
- Wniosek o akredytację na wydarzenie będzie można złożyć indywidualnie, ale też
w imieniu innej osoby z redakcji. - W przypadku pracy w kilku redakcjach dziennikarz będzie mógł akredytować się na dane wydarzenie wybierając odpowiednią redakcję.
Jak założyć konto?
Wystarczy wejść na stronę gov.pl/pressroom i wypełnić formularz. W serwisie dostępna jest również instrukcja rejestracji, a w przypadku dodatkowych pytań wystarczy je wysłać na pressroom@kprm.gov.pl.