Spotkanie informacyjne w ramach konkursu FERS.04.12-IP.04-001/24
10.01.2025
21 stycznia br. organizujemy spotkanie informacyjne dla wnioskodawców, którzy planują złożyć wnioski w ramach konkursu FERS.04.12-IP.04-001/24 pn.: „Wypracowanie rozwiązań wspierających budowę oraz rozwój sieci, federacji i koalicji NGO, w tym rozwój współpracy międzysektorowej oraz wsparcie współpracy międzynarodowej w poszczególnych obszarach usług publicznych oraz wzmocnienie potencjału instytucjonalnego do sieciowania wewnątrz sektora”.
W związku z uruchomieniem naboru wniosków w ramach konkursu nr FERS.04.12-IP.04-001/24, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, jako Instytucja Pośrednicząca dla Działania FERS.04.12, zaprasza na spotkanie informacyjne dla wnioskodawców, które odbędzie się 21 stycznia br., od 10:00 do 13:00 w formule on-line.
Jeżeli chcą Państwo wziąć udział w spotkaniu, należy wysłać zgłoszenie na adres efs@kprm.gov.pl, najpóźniej do 17 stycznia br. W zgłoszeniu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika oraz nazwy organizacji, którą reprezentuje.
Aby spotkanie było efektywne liczba uczestników/uczestniczek jest ograniczona. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia po przekroczeniu 80 zgłoszeń. Jeżeli zainteresowanie udziałem w spotkaniu będzie duże, wyznaczymy Państwu dodatkowy termin. Prosimy, aby zgłaszać jednego uczestnika/uczestniczki z jednej organizacji. Pozwoli to na udział w spotkaniu większej liczbie przedstawicieli/przedstawicielek różnych organizacji.
Zgłoszenia niekompletne lub przesłane po terminie nie będą przez nas przyjmowane.