W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Zastępca Dyrektora Departamentu Służby Cywilnej (KPRM/ZD/DSC/2)

Zapraszamy do składania ofert

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Termin składania aplikacji upłynął: 14-05-2024

Informacje o ofercie

Termin, miejsce i forma składania dokumentów:

Termin składania dokumentów upływa w dniu: 14.05.2024 r.  

Forma zatrudnienia: powołanie na wyższe stanowisko w służbie cywilnej

Dokumenty można przesyłać w zamkniętej kopercie na adres:

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego

Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa

lub  składać osobiście:

Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).

lub aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl

Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

Na kopercie/w tytule prosimy dopisać: „ZD1/DSC 2/2024

Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Oferty nadesłane albo złożone po terminie nie podlegają rozpatrzeniu.

Uwaga:

  • wszystkie wymagane oświadczenia należy własnoręcznie podpisać i opatrzyć dodatkowo aktualną datą;
  • w przypadku złożenia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie w języku polskim;
  • kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata, a oryginały na wezwanie okazane do wglądu;
  • w przypadku składania dokumentów elektronicznie, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane:

- własnoręcznie i przesłane w formie skanów/zdjęć (poprosimy o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej)

lub

  • - podpisem elektronicznym kwalifikowanym.1

Informacja o metodach i technikach naboru.

Nabór będzie obejmował: weryfikację formalną dokumentów, analizę merytoryczną i jakościową aplikacji, badanie kompetencji kierowniczych, rozmowę kwalifikacyjną - podczas rozmowy kandydat zostanie poproszony o przedstawienie prezentacji na temat: Wyzwania dla służby cywilnej w Polsce(czas trwania prezentacji max. 10 minut).

 

Inne informacje:

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.

Kandydaci proszeni są o podanie nr telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.

Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu będą powiadamiani o terminie i miejscu jego przeprowadzenia telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.

Zastrzega się możliwość anulowania naboru bez podania przyczyn.

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/premier/dane-osobowe---klauzula-informacyjna

Złożenie przez kandydata aplikacji do naboru jest jednoznaczne z oświadczeniem  o zapoznaniu się z informacją na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

 

Zakres obowiązków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1. Zapewnia realizację zadań Departamentu w zakresie obsługi prawno-legislacyjnej.

2. Współpracuje w zakresie kreowania rozwiązań systemowych w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej.

3. Kieruje podległymi pracownikami.

4. Reprezentuje Departament w kontaktach zewnętrznych.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Al. Ujazdowskie 1/3 00-583 Warszawa

Wymagania

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia łącznie następujące wymogi:

  1. ma wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze;
  2. ma co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowegona stanowisku samodzielnym, koordynującym bądź zarządzającym w służbie cywilnej w komórkach organizacyjnych ds.: obsługi prawnej lub kadrowych lub zarządzania zasobami ludzkimi.
  3. ma wiedzę z zakresu: służby cywilnej; prawa pracy; funkcjonowania administracji publicznej, w tym statusu pracowniczego osób zatrudnionych i wykonujących zadania w urzędach administracji rządowej; zasad techniki prawodawczej; procesu legislacyjnego; kształtowania wynagrodzeń osób zatrudnionych w urzędach administracji publicznej; finansów publicznych (w tym dyscypliny finansów publicznych); ochrony danych osobowych; dostępu do informacji publicznej; zarządzania zasobami ludzkimi; ochrony informacji niejawnych.
  4. ma umiejętność interpretacji przepisów prawnych;
  5.  ma kompetencje kierownicze tj.: komunikacja (w tym asertywność); organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; podejmowanie decyzji i odpowiedzialność; radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych; współpraca; zarządzanie ludźmi;
  6. ma obywatelstwo polskie;
  7. korzysta z pełni praw publicznych;
  8. nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. nie była skazana prawomocnym wyrokiem orzekającym zakaz zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
  10. ma poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” albo wyrazi zgodę na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742, z późn. zm.)

Uwaga:

W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

 

Wymagania dodatkowe:

  • Ukończona aplikacja legislacyjna
  • Wpis na listę radców prawnych
  • Wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu i procedowaniu aktów prawnych.
  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej rok na stanowisku w służbie cywilnej związanym z zarządzaniem/kierowaniem zespołem pracowniczym w służbie cywilnej.

Wymagane dokumenty

Zgłoszenie do udziału w naborze powinno obejmować następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. cv;
  2. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
  3. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.);
  4. Oświadczenia:
  • o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem orzekającym zakaz zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
  • o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
  1. Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  2. kopię poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” albo zgodę na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742, z późn. zm.).

 

 

Do zgłoszenia kandydat może dołączyć (dokumenty dodatkowe):

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego,
  • kopie dokumentów potwierdzających pozytywny wynik badania kompetencji kierowniczych przeprowadzonego w ostatnich 12 miesiącach.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.04.2024 21:58 Małgorzata Dudzińska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zastępca Dyrektora Departamentu Służby Cywilnej (KPRM/ZD/DSC/2) 2.0 02.05.2024 11:12 Marta Trzcińska
Zastępca Dyrektora Departamentu Służby Cywilnej (KPRM/ZD/DSC/2) 1.0 30.04.2024 21:58 Małgorzata Dudzińska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}