W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zobacz jakie to proste!

Potwierdzony i ważny profil zaufany możesz wykorzystać:

  • do podpisania dokumentu elektronicznego podpisem zaufanym, czyli:
    • podpisać dokumenty zapisane na dysku komputera,
    • podpisać dokumenty w e-usługach,
    • potwierdzić, że otrzymałeś(-aś) dokumenty elektroniczne od organów administracji publicznej
  • jako środek identyfikacji elektronicznej, aby potwierdzić twoją tożsamość w systemach teleinformatycznych, czyli:
    • profilem zaufanym możesz logować się w różnych systemach i aplikacjach administracji publicznej, aby załatwiać sprawy urzędowe,
    • logowanie z wykorzystaniem profilu zaufanego posiada taki sam skutek prawny, jak okazanie dowodu osobistego w okienku w urzędzie.


Jeśli masz wątpliwości, czy poradzisz sobie z założeniem profilu zaufanego, jego potwierdzeniem lub zmianą twoich danych, zapoznaj się z:

  • najczęściej zadawanymi pytaniami lub
  • instrukcją użytkownika profilu zaufanego (PZ). Znajdziesz w niej odpowiedzi na pytania:
    • Jak zarejestrować się w systemie profil zaufany?
    • Jak zarządzać swoim profilem zaufanym?
    • Jak zalogować się do profilu zaufanego?
    • Jak złożyć wniosek o profil zaufany i go potwierdzić?
    • Jak zarządzać swoim profilem zaufanym?
    • Co zrobić, gdy zapomnisz nazwę użytkownika lub hasło?
    • Jak i po co przeglądać swoją historię zdarzeń?
    • Jak podpisać dokument za pomocą profilu zaufanego?

Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z naszym biurem obsługi (Service Desk). Nasi pracownicy pomogą ci rozwiązać twój problem. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Kontakt.

{"register":{"columns":[{"header":"","value":"","showInContent":false}]}}