Tytuł/stanowisko: pracownik administracji - referent
Dyrektor Państwowej Szkoły Muzycznej I st. im. Józefa Elsnera w Brzegu ogłasza nabór na stanowisko pracownika administracji: referent
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataW wyniku zakończernia naboru na ww. stanowisko została wybrana do zatrudnienia Pani Patrycja Konarska zamieszkała w Brzegu.
Informacje o ofercie
Wymiar czasu pracy: cały etat, godziny od 7:30 do 15:30
Zakres obowiązków
- prowadzenie księgi uczniów,
- załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem uczniów szkoły i przenoszeniem uczniów do innej szkoły,
- sporządzanie i wydawanie duplikatów i odpisów śiadectw oraz innych dokumentów dla uczniów zgodnie z odrębnymi przepisami,
- ubezpieczanie uczniów przed wycieczką szkolną,
- wspomaganie sekretarza szkoły w obsłudze korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- prowadzenie ewidencji - dokumentacji SIO dotyczących uczniów,
- znajomość i obsługa e - dziennika Fryderyk z poziomu administratora,
- praca w komputerze, znajomość programów WORD, Excel,
- wykonywanie innych czynności administracyjnych zleconych przez przełożonych: dyrektora i głownego księgowego,
- prowadzenie strony internetowej.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: opolskieWymagania
- minimum wykształcenie średnie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność (kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigany z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe),
- nieposzlakowana opnia,
- stan zdrowia pozwaląjący na wykonanie pracy na stanowsiku referent,
- pożądane umiejętności i cechy kandydata: umiejętność pracy w zespole, takt, cierpliowść, wyrozumiałość, wysokie umiejętności komunikacyjne, dyspozycyjność, sumienność, dokładność,odpowiedzialność, odporność na stres, obowiązkowość, rzetelność, dbałość o mienie szkoły
Wymagane dokumenty
- Curriculum Vitae - w treśći CV należy umieśćić poniższą formułę: Wyreażam zgodę na przetważanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osbóe fizycznych w ziążku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektyw 95/46/WE (RODO),
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- świadectwa pracy potwierdzające przebieg pracy zawodowej (kseropie),
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo skarbowe, o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetważanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy
Dokumenty przekładane w formie kopii winny być potwierdzone przez kandydata klauzulą "za zgodność z orginałem"
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Grażyna Kotecka
- Telefon: 77 424-01-65
- e-mail: dyrektor@psmbrzeg.pl
- Adres: ul. PIastowska 18, 49-300 Brzeg
Materiały
ogłoszenie o naborzeogłoszenie_o_naborze_kandydata.pdf 1.25MB
- Pierwsza publikacja:
- 22.01.2024 11:47 Magdalena Kamińska-Krupa
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Magdalena Kamińska - Krupa
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
nabór na stanowisko pracownika administracji - referent | 2.0 | 31.01.2024 13:00 Magdalena Kamińska-Krupa |
nabór na stanowisko pracownika administracji - referent | 1.0 | 22.01.2024 11:47 Magdalena Kamińska-Krupa |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP