W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Referent

Nasza szkoła od dnia I sierpnia zatrudni referenta w pełnym wymiarze czasu pracy

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Termin składania aplikacji upłynął: 28-06-2023

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

INFORMACJA O WYNIKACH PRZEPROWADZONEGO NABORU

na stanowisko: referent

w  Państwowej Szkole Muzycznej I stopnia im. prof. Witalisa Jerzego Raczkiewicza w Gołdapi.

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko  została wybrana:

1. Ewelina Marianna Waraksa

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

kandydatka  posiada odpowiednie predyspozycje oraz umiejętności, które gwarantują prawidłowe oraz zgodne z przepisami wykonywanie powierzonych zadań.

Informacje o ofercie

Zatrudnienie od dnia 1 sierpnia 2023 r. w pełnym wymiarze czasu pracy.

Zakres obowiązków

a) Obsługa kancelarii szkoły ( w tym obsługa urządzeń biurowych);

b) Prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt;

c) Prowadzenie obiegu korespondencji;

d) Prowadzenie rejestru skarg i wniosków;

e) Przygotowanie bieżącej korespondencji elektronicznej i pocztowej;

f) Prowadzenie ewidencji umów;

g) Przygotowanie danych do arkusza organizacji pracy szkoły, sprawozdań GUS, SIO itp.;

h) Prowadzenie dokumentacji związanej z inwentaryzacją szkoły;

h) Prowadzenie archiwum;

i) Prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników oraz kontrola książeczek zdrowia;

j) Inne zadania związane z funkcjonowaniem szkoły zlecone przez dyrektora.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: warmińsko-mazurskie
PSM Gołdap Partyzantów 31 19-500 Gołdap

Wymagania

a) Posiadanie obywatelstwa polskiego;

b) Wykształcenie wyższe ( preferowane kierunki i specjalności- administracja, zarządzanie lub studia podyplomowe o takich kierunkach);

c) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku referenta w szkole;

d) Posiadanie pełnej zdolności do wykonywania czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych;

e) Nieposzlakowana opinia.

Wymagane dokumenty

a) CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej;

b) List motywacyjny;

 List motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych  oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”

Benefity

  • wynagrodzenie podstawowe
  • dodatek stażowy

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie o naborze na stanowisko - referent
Ogłoszenie​_o​_naborze​_na​_stanowisko​_referent.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.06.2023 17:36 Remigiusz Chmiel
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Remigiusz Chmiel
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ofreta pracy na stanowisko referent 5.0 12.12.2024 18:41 Remigiusz Chmiel
Ofreta pracy na stanowisko eferent 4.0 03.07.2023 10:19 Remigiusz Chmiel
Ofreta pracy na stanowisko eferent 3.0 03.07.2023 10:18 Remigiusz Chmiel
Ofreta pracy na stanowisko eferent 2.0 21.06.2023 13:32 Remigiusz Chmiel
Ofreta pracy na stanowisko eferent 1.0 20.06.2023 17:36 Remigiusz Chmiel

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}