W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Badanie jakości kształcenia

18.04.2023

Uczniowie kończący szkołę siedzą w pojedynczych ławkach podczas ogólnopolskiego testu z kształcenia słuchu i audycji muzycznych zwanego Badaniem jakości ksztłcenia. Na lewe ścianie sali portety kompozytorów z życiorysami, na tylnej okna.
18 kwietnia 2023 roku uczniowie kończący naukę w szkole zmierzyli się z ogólnopolskim testem z kształcenia słuchu i audycji muzycznych zwanym Badaniem jakości kształcenia.
 
Badanie jakości kształcenia w roku szkolnym 2022/2023 w zakresie przedmiotów teoretycznych obejmuje publiczne i niepubliczne o uprawnieniach szkół publicznych ogólnokształcące szkoły muzyczne I i II stopnia oraz szkoły muzyczne I i II stopnia.
 
Celem badania jakości kształcenia w szkołach muzycznych jest:
  • analiza stopnia zrealizowania podstawy programowej,
  • definiowanie potrzeb w zakresie doskonalenia zawodowego nauczycieli,
  • wspomaganie szkół w podnoszeniu jakości kształcenia artystycznego.
Udział uczniów w badaniach był obowiązkowy. Udział wzięło 17 uczniów. 
 
W komisji zasiedli nauczyciele wyznaczeni przez CEA:
  • mgr Irena Kaźmierczak - PSM I i II st. im. Romana Maciejewskiego w Lesznie
  • mgr Hubert Samelczak - PSM I i II st. im. Romana Maciejewskiego w Lesznie 
  • mgr Damian Ruskowiak - PSM I st. im. Józefa Zeidlera w Gostyniu
{"register":{"columns":[]}}