W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wycieczka do filharmonii i nie tylko...

18.02.2023

Zdjęcie prezentuje zdjęcie plakatu informacyjnego o koncercie perkusyjnym w witrynie Filharmonii Poznańskiej. Z prawej strony widnieje uniesiony w górę kciuk dłoni ucznia.

Dnia 18.02.2023 odbył się wyjazd szkolny na koncert perkusyjny pt. "Rytm i Melodia" do Filharmonii Poznańskiej.

Po koncercie w auli Uniwersytetu Adama Mickiewicza, udaliśmy się do Bramy Poznania gdzie wspólnie odkrywaliśmy historię oraz dziedzictwo kulturowe Ostrowa Tumskiego. Podczas zwiedzania multimedialnego muzeum wykonywaliśmy zadania, a także wykorzystywaliśmy ciekawe rekwizyty - każdemu towarzyszył wirtualny przewodnik. Po wyczerpującym spacerze, zagościliśmy w Restauracji Pod Dwoma Złotymi Łukami - Mc'Donalds.

Krótka fotogaleria z wycieczki na koncert

Zdjęcie przedstawia uczniów naszej szkoły stojących przed scenę w auli filharmonii poznańskiej. Na scenie stoja instrumenty perkusyjne oraz pulpity. W tle organy filharmonii.