W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Referent

Dyrektor Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Jana Sebastiana Bacha w Grajewie ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko-referent

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 11-09-2023

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Okres zatrudnienia: od 18 września 2023-31.12.2023 r. na czas określony z możliwością przedłużenia

Wymiar czasu pracy – 1 etat;

Zakres obowiązków

Prowadzenie ewidencji majątku szkolnego i wyposażenia szkoły zgodnie z przepisami

Ewidencjonowanie i nadawanie numerów stanu inwentarza biurowego i wyposażenia wszystkich pomieszczeń szkoły

Udział w inwentaryzacji

Prowadzenie magazynu instrumentów

Przechowywanie i wydawanie druków ścisłego zarachowania i zaświadczeń związanych ze sprawami finansowymi

Uzgadnianie wszelkich dokumentów i sprawozdań wymaganych akceptacji głównego księgowego

Przygotowanie danych do arkusza organizacji pracy szkoły, sprawozdań GUS, SIO,PFRON, składanie deklaracji z zakresu podatku od nieruchomości

Rozliczenie delegacji służbowych pracowników szkoły

Prowadzenie spraw emerytalno-rentowych, rozliczenie zasiłków

Pomoc w sporządzaniu list płac i wypłat wynagrodzeń pracowników szkoły

Obsługa programów VideoTell, TREZOR, PŁATNIK, PROGMAN

Pomoc przy sporządzeniu sprawozdań, PIT 11, rozliczaniu środków ZFŚS

Rozliczenie składek ZUS oraz innych potrąceń

Inne zadania związane z funkcjonowaniem szkoły zlecone przez dyrektora oraz głównego księgowego

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: podlaskie
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im Jana Sebastiana Bacha w Grajewie, ul. dr Tadeusza Nowickiego 5

Wymagania

Posiadanie obywatelstwa polskiego

Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki i specjalności- ekonomia, administracja, zarządzanie lub studia podyplomowe o takich kierunkach)

Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku referenta w szkole

Posiadanie pełnej zdolności do wykonywania czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych

Nieposzlakowana opinia

Umiejętność pracy w zespole

Komunikatywność

Dyspozycyjność

Umiejętność pracy z dziećmi

Znajomość przepisów ustawy kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Karty Nauczyciela, przepisów o ochronie danych osobowych, przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej

Znajomość ogólnych przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy

Znajomość ogólnych przepisów przeciwpożarowych

Znajomość programów pakietu MS Office oraz Excel

Wymagane dokumenty

CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej

List motywacyjny

Kserokopie świadectw pracy

Kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe

Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach

Benefity

Wynagrodzenie podstawowe

Dodatek stażowy

Świadczenie socjalne

 INFORMACJE DODATKOWE:

List motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r.
o ochronie danych osobowych  oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”

 

Termin składania ofert upływa z dniem 11 września o godz. 15.00

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

Oferty należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej ksiegowosc@psmgrajewo.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Jednostki w zamkniętej kopercie oraz oznakować w następujący sposób:

 

 „Oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie z dnia 29 sierpnia 2023 r. w postępowaniu rekrutacyjnym na stanowisko Referent w Państwowej Szkole Muzycznej I stopnia
im. Jana Sebastiana Bacha w Grajewie

Informacja o rozmowie kwalifikacyjnej zostanie przekazana telefonicznie 12 września
2023 r.
Podczas rozmowy kwalifikacyjnej ocenie podlega przygotowanie merytoryczne kandydata oraz cechy osobowościowe. Ponadto rozmowa kwalifikacyjna umożliwi zebranie dodatkowych informacji dotyczących kandydata ponad te, które są zawarte w CV.

Rozstrzygnięcie naboru nastąpi w terminie do dnia 13 września 2023 r.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej szkoły, oraz w jej siedzibie. 

Administratorem danych osobowych jest Państwowa Szkoła Muzycznej I stopnia im Jana Sebastiana Bacha, której przedstawicielem jest dyrektor szkoły – Agata Świderska zwany dalej administratorem. Administrator  będzie przetwarzał  dane osobowe kandydatów do pracy na czas rekrutacji. Złożonych dokumentów Szkoła nie odsyła, dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Agata Świderska
  • Telefon: 862722582
  • e-mail: ksiegowosc@psmgrajewo.pl
  • Adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im Jana Sebastiana Bacha w Grajewie, ul. dr Tadeusza Nowickiego 5
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.08.2023 11:06 Piotr Wilk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Agata Świderska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Oferta pracy: stanowisko-referent 2.0 14.09.2023 21:40 Piotr Wilk
Oferta pracy: stanowisko-referent 1.0 31.08.2023 11:06 Piotr Wilk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}