Tytuł/stanowisko: Referent
Dyrektor Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Jana Sebastiana Bacha w Grajewie ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko-referent
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataInformacje o ofercie
Okres zatrudnienia: od 18 września 2023-31.12.2023 r. na czas określony z możliwością przedłużenia
Wymiar czasu pracy – 1 etat;
Zakres obowiązków
Prowadzenie ewidencji majątku szkolnego i wyposażenia szkoły zgodnie z przepisami
Ewidencjonowanie i nadawanie numerów stanu inwentarza biurowego i wyposażenia wszystkich pomieszczeń szkoły
Udział w inwentaryzacji
Prowadzenie magazynu instrumentów
Przechowywanie i wydawanie druków ścisłego zarachowania i zaświadczeń związanych ze sprawami finansowymi
Uzgadnianie wszelkich dokumentów i sprawozdań wymaganych akceptacji głównego księgowego
Przygotowanie danych do arkusza organizacji pracy szkoły, sprawozdań GUS, SIO,PFRON, składanie deklaracji z zakresu podatku od nieruchomości
Rozliczenie delegacji służbowych pracowników szkoły
Prowadzenie spraw emerytalno-rentowych, rozliczenie zasiłków
Pomoc w sporządzaniu list płac i wypłat wynagrodzeń pracowników szkoły
Obsługa programów VideoTell, TREZOR, PŁATNIK, PROGMAN
Pomoc przy sporządzeniu sprawozdań, PIT 11, rozliczaniu środków ZFŚS
Rozliczenie składek ZUS oraz innych potrąceń
Inne zadania związane z funkcjonowaniem szkoły zlecone przez dyrektora oraz głównego księgowego
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: podlaskieWymagania
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki i specjalności- ekonomia, administracja, zarządzanie lub studia podyplomowe o takich kierunkach)
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku referenta w szkole
Posiadanie pełnej zdolności do wykonywania czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych
Nieposzlakowana opinia
Umiejętność pracy w zespole
Komunikatywność
Dyspozycyjność
Umiejętność pracy z dziećmi
Znajomość przepisów ustawy kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Karty Nauczyciela, przepisów o ochronie danych osobowych, przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej
Znajomość ogólnych przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
Znajomość ogólnych przepisów przeciwpożarowych
Znajomość programów pakietu MS Office oraz Excel
Wymagane dokumenty
CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej
List motywacyjny
Kserokopie świadectw pracy
Kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe
Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
Benefity
Wynagrodzenie podstawowe
Dodatek stażowy
Świadczenie socjalne
INFORMACJE DODATKOWE:
List motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r.
o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”
Termin składania ofert upływa z dniem 11 września o godz. 15.00
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
Oferty należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej ksiegowosc@psmgrajewo.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Jednostki w zamkniętej kopercie oraz oznakować w następujący sposób:
„Oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie z dnia 29 sierpnia 2023 r. w postępowaniu rekrutacyjnym na stanowisko Referent w Państwowej Szkole Muzycznej I stopnia |
Informacja o rozmowie kwalifikacyjnej zostanie przekazana telefonicznie 12 września
2023 r. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej ocenie podlega przygotowanie merytoryczne kandydata oraz cechy osobowościowe. Ponadto rozmowa kwalifikacyjna umożliwi zebranie dodatkowych informacji dotyczących kandydata ponad te, które są zawarte w CV.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi w terminie do dnia 13 września 2023 r.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej szkoły, oraz w jej siedzibie.
Administratorem danych osobowych jest Państwowa Szkoła Muzycznej I stopnia im Jana Sebastiana Bacha, której przedstawicielem jest dyrektor szkoły – Agata Świderska zwany dalej administratorem. Administrator będzie przetwarzał dane osobowe kandydatów do pracy na czas rekrutacji. Złożonych dokumentów Szkoła nie odsyła, dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Agata Świderska
- Telefon: 862722582
- e-mail: ksiegowosc@psmgrajewo.pl
- Adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im Jana Sebastiana Bacha w Grajewie, ul. dr Tadeusza Nowickiego 5
- Pierwsza publikacja:
- 31.08.2023 11:06 Piotr Wilk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Agata Świderska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Oferta pracy: stanowisko-referent | 2.0 | 14.09.2023 21:40 Piotr Wilk |
Oferta pracy: stanowisko-referent | 1.0 | 31.08.2023 11:06 Piotr Wilk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP