Informacja dla osób niepełnosprawnych
W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (tj. Dz. U. 2017 poz. 1824) PSM I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze informuje, że osoby uprawnione, tj. doświadczające trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się, które zainteresowane są załatwieniem sprawy urzędowej w placówce, mogą skorzystać z przysługującego im uprawienia wyboru środka wpierającego komunikowanie się, tj.:
korzystania z poczty elektronicznej – sekretariatpsm@psm.jgora.pl
telefonicznie – (75) 7522330
Zgodnie z art. 12 cytowanej na wstępie ustawy osoba uprawniona, jest zobowiązana zgłosić do PSM I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze chęć skorzystania ze świadczenia ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, co najmniej 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.
Zgłoszenie należy przesłać na adres poczty elektronicznej sekretariatpsm@psm.jgora.pl, w formie papierowej na adres szkoły lub telefonicznie +48 75 7522330
Osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 573, 1981) przybywające do szkoły w celu załatwienia spraw przyjmowane są poza kolejnością.
Podstawa prawna
Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 15 września 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się Dz.U. 2017 poz. 1824
- Pierwsza publikacja:
- 05.01.2023 10:11 Anna Płomińska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anna Płomińska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Informacja dla osób niepełnosprawnych | 2.0 | 05.01.2023 10:47 Anna Płomińska |
Informacja dla osób niepełnosprawnych | 1.0 | 05.01.2023 10:11 Anna Płomińska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP