Informacja dla osób niepełnosprawnych
W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (tj. Dz.U.2017 poz.1824) PSM I stopnia w Lubinie informuje, że osoby uprawnione, tj. doświadczające trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się, które zainteresowane są załatwieniem sprawy urzędowej w placówce, mogą skorzystać przysługującego im uprawnienia wyboru środka wspierającego komunikowanie się, tj. :
- korzystania z poczty elektronicznej - sekretariat@psm.lubin.pl
- telefonicznie - +48 (76) 842 14 59
Zgodnie z art. 12 cytowanej na wstępie ustawy osoba uprawniona, jest zobowiązana zgłosić do PSM I stopnia w Lubinie chęć skorzystania ze świadczenia ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, co najmniej 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączniem sytuacji nagłych. Zgłoszenie należy przesłać na adres poczty elektronicznej sekretariat@psm.lubin.pl, w formie papierowej na adres szkoły lub telefonicznie +48 (76) 842 14 59.
Osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (tj. Dz.U. 2021 poz. 573,1981) przybywające do szkoły w celu załatwienia spraw są przyjmowane poza kolejnością.
- Pierwsza publikacja:
- 05.01.2023 11:50 Violetta Kwiatkowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Violetta Kwiatkowska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Informacja dla osób niepełnosprawnych | 1.0 | 05.01.2023 11:50 Violetta Kwiatkowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP