Tytuł/stanowisko: Referent ds. administracyjnych
Ogłoszenie o naborze kandydata na stanowisko pracownika administracji: referent do spraw administracyjnych
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataInformacje o ofercie
Rodzaj umowy o pracę: umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
Praca w godzinach: 8:00 - 18:00 ( do ustalenia )
Zakres obowiązków
- prowadzenie i obsługa sekretariatu
- znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją EZD RP
- zarządzanie obiegiem dokumentów, redagowanie zleconych pism itp.
- obsługa urządzeń biurowych dla potrzeb administracji oraz kadry kierowniczej.
- obsługa i prowadzenie Systemu Informacji Oświatowej SIO
- prowadzenie strony internetowej
- znajomość i obsługa dziennika elektronicznego Fryderyk z poziomu administratora
- prowadzenie księgi uczniów i prowadzenie spraw uczniowskich
- załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem uczniów do szkoły
- sporządzanie i wydawanie duplikatów i odpisów świadectw oraz innych dokumentów dla uczniów zgodnie odrębnymi przepisami
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- zapewnienie komunikacji pomiędzy pracownikami i interesantami poprzez obsługę telefonów oraz służbowej skrzynki mailowej
- tworzenie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego zgodnie
z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: opolskieWymagania
- wykształcenie minimum średnie
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji
- umiejętność posługiwania się przepisami prawa
- umiejętność wykonywania różnych zadań w jednym czasie
- wiedza z zakresu administracji
- umiejętność współpracy w zespole oraz budowania dobrych relacji
- zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, dokładność, systematyczność, kreatywność, podzielność uwagi
- wysoka kultura osobista
Wymagane dokumenty
- curriculum vitae wraz z klauzulą
Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Państwową Szkołę Muzyczną I st. im. Andrzeja Kurylewicza w Namysłowie w celu realizacji procesu rekrutacji.
Ponadto, wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Państwową Szkołę Muzyczną I st. im. Andrzeja Kurylewicza w Namysłowie również
w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.
- list motywacyjny dotyczący przyjęcia do pracy
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagany poziom wykształcenia
- inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności
- oświadczenie o niekaralności
- kserokopie świadectw pracy dokumentujące pracę zawodową lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Jacek Rybitw
- Telefon: 77 410 12 61
- e-mail: dyrektor@psmnamyslow.pl
- Adres: ul. Józefa Piłsudskiego 11, 46 - 100 Namysłów
Materiały
Ogłoszenie o naborze na stanowisko referenta ds administracyjnychOgłoszenie_o_naborze_na_stanowisko_referenta_ds_administracyjnych.pdf 0.12MB
- Pierwsza publikacja:
- 12.06.2024 12:06 Jacek Rybitw
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Jacek Rybitw
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Nabór na stanowisko pracownika administracji | 2.0 | 08.07.2024 09:52 Monika Mateja |
Nabór na stanowisko pracownika administracji | 1.0 | 12.06.2024 12:06 Jacek Rybitw |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP