Tytuł/stanowisko: Specjalista ds. administracyjnych i obsługi w zakresie pozyskiwania funduszy ze środków zewnętrznych
Państwowa Szkoła Muzyczna II stopnia im. Ryszarda Bukowskiego we Wrocławiu zatrudni specjalistę ds. administracyjnych i obsługi w zakresie pozyskiwania funduszy ze środków zewnętrznych (umowa o pracę na okres próbny), w pełnym wymiarze czasu pracy.
Informacje o ofercie
Państwowa Szkoła Muzyczna II stopnia im. Ryszarda Bukowskiego we Wrocławiu zatrudni specjalistę ds. administracyjnych i obsługi w zakresie pozyskiwania funduszy ze środków zewnętrznych (umowa o pracę na okres próbny), w pełnym wymiarze czasu pracy.
Wymiar etatu: etat
Wynagrodzenie: 4700 PLN brutto (za etat)
Data rozpoczęcia zatrudnienia: 15 stycznia 2024 r.
Zakres obowiązków
1. prowadzenie monitoringu informacji w zakresie ogłaszanych konkursów na pozyskiwanie funduszy ze środków zewnętrznych w ramach projektów unijnych (np. Erasmus+), środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Funduszy Norweskich i EOG oraz innych źródeł zewnętrznego finansowania oraz rozpowszechnianie tych informacji wśród kadry administracyjnej i dydaktycznej Szkoły;
2. samodzielne opracowywanie wniosków o dofinansowanie na projekty dydaktyczne, artystyczne, infrastrukturalne, w porozumieniu z dyrektorem i jednostkami organizacyjnymi Szkoły lub przy współpracy z podmiotami zewnętrznymi;
3. koordynacja (pod względem formalnym) procesu aplikowania o środki finansowe (kompletowanie dokumentów, i terminowe przekazywanie ich podmiotom zewnętrznym);
4. przygotowywanie dokumentów związanych z realizacją projektów, sporządzanie raportów, wykonywanie rozliczeń i sprawozdań z realizacji projektów;
5. pomoc w organizacji poszczególnych zadań wynikających z realizacji projektów poprzez: przygotowanie umów i zamówień, organizacji podróży, organizowanie tłumaczeń, organizacja spotkań, itp.;
6. koordynacja administracyjno-finansowa pozyskanych projektów, w tym: prowadzenie dokumentacji projektu, sprawozdawczość merytoryczna i finansowa, obsługa finansowa, obsługa systemów SL2014, EBOI, OSF i in., monitoring wskaźników projektu oraz postępu prac projektowych;
7. prowadzenie i obsługa sekretariatu szkoły, w tym: obsługa interesantów, udzielanie informacji, prowadzenie terminarza spraw i czynności, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prawidłowe przechowywanie pism i dokumentów, zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych, druków ścisłego zarachowania i innych dokumentów, wydawanie i aktualizowanie legitymacji uczniowskich oraz prowadzenie ich ewidencji;
8. organizowanie pracy dyrektora szkoły, w tym: ustalanie terminów spotkań, przygotowywanie wyjazdów służbowych, przygotowywanie materiałów pomocniczych;
9. prowadzenie Księgi Zarządzeń Dyrektora Szkoły, Księgi Komunikatów Dyrektora Szkoły;
10. sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących uczniów dla SIO;
11. porządkowanie dokumentacji i przekazywanie do składnicy akt zgodnie z instrukcją archiwalną;
12. współpraca z kierownikami sekcji;
13. wydawanie nauczycielom arkuszy ocen, delegacji służbowych i in.;
14. przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz ochrona danych zawartych w dokumentacji;
15. powiadomienie przełożonych o stwierdzonych nieprawidłowościach w pracy i naruszaniu przez pracowników przepisów o ochronie mienia oraz zasad dyscypliny pracy;
16. wykonywanie innych zadań i prac dotyczących pracy szkoły, zleconych przez dyrektora szkoły i jego zastępcy.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: dolnośląskieWymagania
1. wykształcenie wyższe;
2. biegła znajomość obsługi komputera (znajomość obsługi programów WORD, Exel, PowerPoint itp.);
3. doświadczenie i wiedza w zakresie przygotowywania i realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych;
4. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
5. umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy;
6. dokładność, staranność i terminowość w przygotowywaniu dokumentacji;
Wymagania dodatkowe (mile widzialne):
1. znajmość systemu EZD RP,
2. znajmość progrmu Acces,
3. znajomość systemu SIO,
Wymagane dokumenty
CV, list motywacyjny, kserokopie lub skan dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych.
Benefity
1. stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w wymiarze całego etatu,
2. dodatkowe wynagrodzenie roczne, premie, wszelkie świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy: sekretariat@psmpodwale.pl w terminie do 29 grudnia 2023r. W razie dodatkowych pytań prosimy również o kontakt mailowy. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Sekretariat Szkoły
- Telefon: 71 347 99 32
- e-mail: sekretariat@psmpodwale.pl
- Adres: ul. Podwale 68/69 50-449 Wrocław
Materiały
Oferta_pracy_-_pracownik_administracyjnyOferta_pracy_-_pracownik_administracyjny.pdf 0.18MB
- Pierwsza publikacja:
- 14.12.2023 22:54 Jerzy Adamowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- PSM II stopnia im. R. Bukowskiego we Wrocławiu
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Oferta pracy - pracownik administracyjny | 1.0 | 14.12.2023 22:54 Jerzy Adamowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP