Tytuł/stanowisko: specjalista ds. płac
Państwowa Szkoła Muzyczna II stopnia im. Ryszarda Bukowskiego we Wrocławiu zatrudni specjalistę ds. płac umowa o pracę na okres próbny, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Informacje o ofercie
Miejsce pracy: PSM II st. im. R. Bukowskiego we Wrocławiu, ul. Podwale 68/69 Wrocław
Stanowisko: Specjalista ds. płac
Wymiar etatu: etat
Wynagrodzenie: 5540,00 PLN brutto za etat.
Data rozpoczęcia zatrudnienia: 01 czerwca 2024 r.
Zakres obowiązków
- w oparciu o otrzymane dokumenty kadrowe nalicza wynagrodzenia zasadnicze, premię, dodatki stażowe, funkcyjne, godziny nadliczbowe, dodatki za wychowawstwo itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- nalicza ekwiwalenty za urlopy wypoczynkowe, dodatki wyrównawcze do najniższego wynagrodzenia w gospodarce narodowej, itp.
- nalicza pracownikom zasiłki z ubezpieczenia społecznego tj. chorobowe, macierzyńskie, wychowawcze, zgodnie
z obowiązującymi przepisami; - dokonuje potrąceń z wynagrodzeń tj. składek związkowych, składek PZU, składek i pożyczek z KZP, pożyczek mieszkaniowych oraz sporządza ich wykazy;
- w ustalonych terminach sporządza listy płac, wyrównań, zasiłków itp. prowadzenie spraw finansowych związanych
z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych; - przygotowuje przelewy potrąconych kwot oraz przelewy wynagrodzeń na konta osobiste pracowników;
- przygotowuje przelewy do kontrahentów szkoły zgodnie z wystawionymi fakturami;
- w obowiązujących terminach nalicza zobowiązania wobec ZUS, przygotowuje dokumentację rozliczeniową oraz przelewy naliczonych składek, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- w obowiązujących terminach nalicza, potrąca i rozlicza z Urzędem Skarbowym zaliczki podatku dochodowego zatrudnionych pracowników, w oparciu o obowiązujące przepisy;
- w obowiązujących terminach sporządza deklaracje rozliczeniowe dotyczące przekazanych kwot podatku dochodowego PIT-4, PIT-8, PIT-11;
- prowadzi kartoteki wynagrodzeń, wypłaconych zasiłków, wypłat z tytułu absencji pracowników, itp.
- wystawia zaświadczenia o wysokości zarobków;
- wystawia zaświadczenia do ZUS o wysokości dochodów osiąganych przez emerytów i rencistów;
- sporządza meldunki płacowe oraz współuczestniczy w sporządzaniu sprawozdań finansowych dotyczących wydatków płacowych;
- uzgadnia z Głównym Księgowym naliczenia wydatków płacowych;
- wystawia zaświadczenia o wysokości zarobków, przygotowuje i wystawia dokumentację podatkową PIT, wystawia zaświadczenia Rp-7, wystawiania zaświadczenia dotyczące okresów zasiłkowych pracowników;
- odpowiada za przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji płacowej zgodnie z obowiązującą instrukcją archiwalną;
- sporządza sprawozdania: GUS, SIO.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: dolnośląskieWymagania
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem
Osoba ubiegająca się o stanowisko specjalista ds. płac powinna spełniać zgodnie z art. 54 ust. 2 ustawy o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 885 ze zmianami), następujące niezbędne wymagania:
- Ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;
- Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- Nie była prawomocnie skazana za przestępstwo: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe;
- Posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków pracowniczych;
- Spełnia poniższe warunki:
- posiada wykształcenie wyższe lub średnie;
- posiada doświadczenie zawodowe w księgowości budżetowej w zakresie naliczania i rozliczania płac
i pochodnych płacowych; - ma minimum 2-letni staż pracy w administracji publicznej lub 2-letni staż pracy zawodowej;
- Posiada umiejętność biegłej obsługi komputera.
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem
- Dobra znajomość przepisów ordynacji podatkowej, przepisów ubezpieczeń społecznych; przepisów PFRON;
- Znajomość przepisów oświatowych (ustawa o systemie oświaty, Karta Nauczyciela);
- Umiejętność obsługi komputera, programu płacowego (dobrze widziany program Vulcan), programu Płatnik- ZUS; poczty elektronicznej, Word, Excel, SIO;
- Umiejętność sporządzania sprawozdań statystycznych GUS;
- Umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, dyspozycyjność, terminowość, dobra organizacja czasu pracy, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
- Komunikatywność, zdolności negocjacyjne, kreatywność.
Wymagane dokumenty
CV, list motywacyjny, kserokopie lub skan dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych.
Benefity
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w wymiarze całego etatu,
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne, premie, wszelkie świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy: sekretariat@psmpodwale.pl w terminie do 5 maja 2024 r. W razie dodatkowych pytań prosimy również o kontakt mailowy.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Sekretariat Szkoły
- Telefon: 71 347 99 32
- e-mail: sekretariat@psmpodwale.pl
- Adres: ul. Podwale 68/69 50-449 Wrocław
Materiały
OFERTA PRACY SPECJALISTA DS. PŁACOferta_pracy_specjalista_ds_płac.pdf 0.18MB
- Pierwsza publikacja:
- 17.04.2024 20:49 Jerzy Adamowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- PSM II stopnia im. R. Bukowskiego we Wrocławiu
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Oferta pracy - specjalista ds. płac | 1.0 | 17.04.2024 20:49 Jerzy Adamowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP