W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

w sprawie wprowadzenia Regulamin dokonywania zgłoszeń wewnętrznych dotyczących naruszeń prawa i podejmowania działań następczych

Materiały

Zarządzenie w sprawie wprowadzenia Regulamin dokonywania zgłoszeń wewnętrznych dotyczących naruszeń prawa i podejmowania działań następczych
Zarządzenie​_3-2024-2025.pdf 0.71MB
Regulamin Zarządzenie 3-2024-2025
Regulamin​_Zarządzenie​_3-2024-2025.pdf 0.69MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.10.2024 22:04 Jerzy Adamowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
PSM II stopnia im. R. Bukowskiego we Wrocławiu
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
w sprawie wprowadzenia Regulamin dokonywania zgłoszeń wewnętrznych dotyczących naruszeń prawa i podejmowania działań następczych 1.0 28.10.2024 22:04 Jerzy Adamowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}