W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacje o rekrutacji

Termin i warunki przeprowadzenia badania przydatności

 

  1. O przyjęcie do klasy pierwszej mogą ubiegać się kandydaci, którzy:
    • do cyklu sześcioletniego - w danym roku kalendarzowym kończą co najmniej 7 oraz nie więcej niż 10 lat  (oraz kończący 6 lat – na warunkach określonych w art. 36 ust. 2 ustawy - Prawo oświatowe -posiada opinię o możliwości rozpoczęcia nauki w szkole , wydaną przez publiczną poradnię psychologiczno-pedagogiczną albo niepubliczną poradnię psychologiczno-pedagogiczną założoną zgodnie z art. 168).
    • do cyklu czteroletniego - w danym roku kalendarzowym kończą co najmniej 8 lat oraz nie więcej niż 16 lat.
  2. Druk wniosku o przyjęcie można pobrać w sekretariacie szkoły lub wydrukować samodzielnie (do pobrania poniżej).
  3. Wnioski o przyjęcie podpisane przez obojga rodziców lub prawnych opiekunów przyjmuje sekretariat szkoły w terminie do 19 maja 2025 r.
  4. Do wniosku dołącza się zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia kształcenia – na wniosek dyrektora szkoły  (wzór do pobrania poniżej).
  5. ZAJĘCIA PRZYGOTOWAWCZE dla kandydatów  odbędą się 21 maja 2025 r.

godz. 16.00               grupa starsza

            godz. 17.00               grupa młodsza

  1. Badanie przydatności kandydatów odbędzie się w dniu 23 maja 2025r. według ogłoszonego 3 dni wcześniej harmonogramu.
  2. Badanie przydatności przeprowadza się indywidualnie dla każdego kandydata.
  3. Na badanie przydatności kandydat może wejść w rodzicem/opiekunem.
  4. Badanie przydatności przeprowadza powołana przez dyrektora szkoły komisja, złożona z nauczycieli.
  5. Badanie przydatności polega na sprawdzeniu uzdolnień muzycznych oraz predyspozycji fizycznych do gry na danym instrumencie.
  6. Podczas badania kandydat wykonuje następujące zadania:

● śpiewanie dowolnej piosenki przygotowanej samodzielnie,

● śpiewanie piosenki przygotowanej na zajęciach przygotowawczych / jeśli szkoła taki organizowała / lub piosenki kandydata zaśpiewanej od dźwięku podanego przez nauczyciela,

● powtarzanie głosem pojedynczych dźwięków,

● powtarzanie głosem krótkich melodii,

● powtarzanie (odklaskanie) rytmów.

  1. Komisja ocenia uzdolnienia muzyczne kandydata w skali 0-25 pkt. Wyniki w zakresie 16-25 kwalifikują do przyjęcia do szkoły.
  2. Komisja kwalifikacyjna może zażądać zaświadczenia  lekarskiego o przeciwskazaniach do nauki na danym instrumencie. Zaświadczenie należy dołączyć do wniosku w terminie  w 3 dni po przeprowadzonym badaniu przydatności, co stanowić będzie o możliwości do zakwalifikowania kandydata do nauki w szkole.
  3. Na wolne miejsca w klasie danego instrumentu przyjmowani są kandydaci, którzy zgłosili ten instrument we wniosku i uzyskali najwyższą punktację.
  4. W przypadku punktacji niewystarczającej do przyjęcia na zgłoszony instrument (wyczerpanie wolnych miejsc), na wniosek rodzica kandydat może zostać przyjęty na inny instrument, dla którego dana punktacja jest wystarczająca. 
  5. Dodatkowe dane kontaktowe: 
    • sekretariat szkoły - tel. 83 352 97 63
    • email: psmradzyn.sekretariat@psmrp.edu.pl

 

INFORMACJA

 

I.  Cykl sześcioletni

Nauka gry odbywa się na: fortepianie, skrzypcach, gitarze i akordeonie.

W zależności od predyspozycji fizycznych, kandydat może również uczyć się gry na instrumentach dętych: flecie, saksofonie i trąbce.

Plan nauczania w klasie I obejmuje:

•          2  x  30 min.    zajęcia z instrumentu głównego,

•          3  x  45 min.    podstawy rytmiki z kształceniem słuchu.

 

II.  Cykl czteroletni

Nauka gry odbywa się na: fortepianie, skrzypcach, gitarze, akordeonie, flecie, saksofonie

i trąbce.

Plan nauczania w klasie I obejmuje:

•          2  x  45 min.    zajęcia z instrumentu głównego,

•          2  x  45 min.    kształcenie słuchu.

Materiały

Wniosek o przyjęcie do szkoły na rok 2025/2026
wniosek​_o​_przyjecie​_do​_szkoly​_2025.pdf 0.17MB
Wniosek o przyjęcie do szkoły na rok 2025/2026
wniosek​_o​_przyjecie​_do​_szkoly​_2025.docx 0.08MB
Regulamin przyjmowania do PSM I st. im. K. Lipińskiego w Radzyniu Podlaskim
Regulamin​_przyjmowania​_do​_PSM​_I​_st.pdf 0.21MB

Zdjęcia (1)

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.03.2025 12:09 Jakub Stefaniak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Zbigniew Czuryło
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacje o rekrutacji 2.0 01.04.2025 12:24 Jakub Stefaniak
Informacje o rekrutacji 1.0 24.03.2025 12:09 Jakub Stefaniak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP