W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Dostęp do informacji publicznej

Podstawowe informacje o działalności Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. W. Kossakowej w Sanoku są zamieszczone w serwisie informacyjnym szkoły oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

Zgodnie z przepisami ustawy o dostępie do informacji publicznej informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej lub centralnym repozytorium, jest udostępniana na wniosek.

Wypełniony wniosek można przesłać:

pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@psmsanok.pl
listownie na adres:
Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. w Sanoku
ul. Podgórze 25
38-500 Sanok
za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /PSM_Sanok_1104/skrytka

Materiały

Wniosek o udzielenie informacji publicznej
Wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji​_publicznej.pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.01.2023 12:55 Grzegorz Perkołup
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Grzegorz Perkołup
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostęp do informacji publicznej 1.0 24.01.2023 12:55 Grzegorz Perkołup

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}