W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Dostęp do informacji publicznej

Podstawowe informacje o działalności PSM I stopnia im. Rodziny Wiłkomirskich w Świdniku są zamieszczone w serwisie informacyjnym szkoły oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

Zgodnie z przepisami ustawy o dostępie do informacji publicznej informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej lub centralnym repozytorium, jest udostępniana na wniosek.

Wypełniony wniosek można przesłać:

  • pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@psm.swidnik.pl
  • listownie na adres:
    Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Rodziny Wiłkomirskich w Świdniku
    ul. Króla Pole 7
    21-040 Świdnik
  • za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /PSM_SWIDNIK_1213/SkrytkaESP

Materiały

Wniosek o udostepnienie informacji publicznej
Wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji​_publicznej.pdf 0.03MB
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej (docx)
Wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji​_publicznej.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.12.2022 19:46 Jarosław Gadaj
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Beata Olszańska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostęp do informacji publicznej 1.0 13.12.2022 19:46 Jarosław Gadaj

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}