W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Dostęp do informacji publicznej

Podstawowe informacje o działalności Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Witolda Lutosławskiego w Turku są zamieszczone w serwisie informacyjnym szkoły oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

Zgodnie z przepisami ustawy o dostępie do informacji publicznej informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej lub centralnym repozytorium, jest udostępniana na wniosek

Wypełniony wniosek można przesłać:

  • pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@muzyczna.turek.pl
  • listownie na adres:
    PSM I stopnia im. Witolda Lutosławskiego w Turku
    ul. Uniejowska 9
    62-700 Turek
  • za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /psm_turek_0507/skrytka

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji​_publicznej.pdf 0.40MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.01.2023 10:04 Edyta Kwietniewska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Edyta Kwietniewska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostęp do informacji publicznej 1.0 05.01.2023 10:04 Edyta Kwietniewska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}