Dostęp do informacji publicznej
Podstawowe informacje o działalności PSM I stopnia w Wieluniu są zamieszczone w serwisie informacyjnym szkoły oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Zgodnie z przepisami ustawy o dostępie do informacji publicznej informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej lub centralnym repozytorium, jest udostępniana na wniosek zainteresowanej strony.
Wypełniony wniosek można przesłać:
- pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@psm.wielun.pl
- PSM I stopnia w Wieluniu
ul. Ciepłownicza 22
98-300 Wieluń - za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /PSM_Wieluń_1317/SkrytkaESP
Podstawa prawna
Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 23 marca 2022 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o dostępie do informacji publicznej Dz.U. 2022 poz. 902
Materiały
Wniosek o udostępnienie danychmpdf.pdf 0.03MB wiosek o udostepnienie danych
wiosek_o_udostepnienie_danych.docx 0.02MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 05.01.2023 12:27 Kazimierz Pokorski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Kazimierz Pokorski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Dostęp do informacji publicznej | 1.0 | 05.01.2023 12:27 Kazimierz Pokorski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP